неділя, 26 квітня 2015 р.

Практична робота “Правила інтерактивного спілкування”

Практична робота  Правила інтерактивного спілкування
Завдання 1. Набрати текст  за зразком в текстовому процесорі MS Word. Виконану роботу надіслати електронною поштою на адресу vinnser@gmail.com

Етикет інтерактивного спілкування в Internet

Для того щоб спілкування в Інтернеті було для всіх приємним і корис­ним, необхідно дотримуватися правил етикету (франц. еtiquette - ярлик, етикетка, порядок проведення церемонії). Що неприпустимо в традицій­ному спілкуванні - неприпустимо й у мережі. Ці правила розповсюджу­ються на спілкування в службах миттєвого обміну повідомленнями, на форумах та в чатах.
             Десять правил  інтерактивного спілкування
1.    Вітайтеся зі своїм співрозмовником на початку спілкування. Якщо спілкуєтеся з незнайомою людиною - назвіть себе. Дякуйте за допо­могу. Перепрошуйте за незручності.
2.    Намагайтеся не припускатися граматичних помилок у ваших тексто­вих повідомленнях - це ознака поваги до себе і співрозмовників. Отже перечитуйте текст, перед відправленням.
3.    Намагайтеся чітко та лаконічно висловлювати ваші думки засобами нормативної лексики, щоб спів­розмовнику не доводилося перечитувати ваше повідомлення кілька разів і перепитувати вас.
4.    Якщо ви не отримали відповіді на важливе для вас повідомлення, не соромтеся звернутися до співрозмовника повторно. Можливо, ваше повідомлення випадково загубилося. Але враховуйте, що, можливо, людині потрібен час, щоб обміркувати ваше повідомлення та підготу­вати відповідь на нього.
5.    Якщо вас зацікавив певний матеріал в Інтернеті та ви бажаєте обгово­рити його, надсилайте гіперпосилання з коротким описом змісту ма­теріалу.
6.    Відповідайте на отримані повідомлення, не ігноруйте співрозмовни­ків. Відповідь не обов'язково повинна бути великою, достатньо одного слова, щоб людина зрозуміла, що її почули.
7.    Якщо одне повідомлення містить кілька запитань, дайте відповідь на кожне.
8.    Якщо ви бажаєте поспілкуватися з кимось у режимі реального часу, запитайте в співрозмовника, чи має він на де вільний час.
9.    Не кожний співрозмовник може бути доброзичливо налаштований відносно вас. Ігноруйте негативно налаштовану особу, щоб не створю­вати ситуацію конфлікту. Але будьте й самі стриманими, терплячими та уважними, щоб не образити людину.
10.   Не кожний співрозмовник може бути доброзичливо налаштований відносно вас. Ігноруйте негативно налаштовану особу, щоб не створю­вати ситуацію конфлікту. Але будьте й самі стриманими, терплячими та уважними, щоб не образити людину.
Завдання 2.  Дайте відповідь на запитання і надіслати електронною поштою на адресу vinnser@gmail.com:

1.Чи вірно, що мережевий щоденник користувача Інтернетом – це блог?  2. Чи вірно, що мережевий мікроблог  користувача – це  твітер?  3. Назвіть відомі вам вікі-проекти в мережі? 4. Як сформувати в мережі персональну карту знань?  5. Як сформувати в мережі персональний  блог?   6. Хто здійснює контроль за дотриманням правил спілкування на форумі? 7. Які функції виконує модератор сайту? 8. Які функції виконує адміністратор сайту? 9. На яких сайтах можна знайти словник рим: а)української мови;  б) англійської мови; б) німецької мови?  10.  На яких сайтах можна знайти  мережеві: а) математичні розв’язники; б) хімічні розв’язники?

Немає коментарів:

Дописати коментар