Практична робота.
Текстовий процесор. Форматування об’єктів текстового документа.
Технічні вимоги до текстового документа: Виконати налаштування параметрів сторінки:
Формат сторінки – А3, орієнтація альбомна; Поля: ліве поле - 3 см, праве поле – 2 см, верхнє поле – 1,5 см, нижнє поле – 2 см.
Виконати налаштування параметрів об’єктів на сторінці:
Заголовки (застосувати стилі різних рівнів) – вирівнювання по центру, шрифт - Times New Roman, рівень контуру – напівжирний курсив, розмір шрифту - 18 пт, колір – синій.
Основний текст – вирівнювання по ширині, шрифт -Calibri, розмір - 14 пт, колір – чорний.
Абзаци: спеціальний відступ зліва першого рядка – 1 см, міжрядковий інтервал – 1,5 см, інтервал між абзацами: перед абзацами 10 пт і після абзаців 10 пт.
Списки у тексті розташувати у дві колонки з розділювачем на аркуші з нумерацією: вигляду: 1)____; 2)____;
Зображення на усіх сторінках відформатовані з розташуванням у тексті, з стильними рамками та помірною яскравістю та відповідною контрастністю.
Нижній колонтитул: містить запис про автора роботи, а саме: ©П.І.Б. учня-2018, ®клас-2018, дата виконання роботи. Колір сторінки: світло-блакитний. Водяний знак у вигляді тексту: «Ліцей 7 ВМР». Рамка на сторінці: фіолетова. Вставити номери сторінок у верхньому колонтитулі праворуч.
Вставити зображення символів з довільним текстовим ефектом: "учня E-mail@gmail.com" розміром 78x60 пт в верхньому колонтитулі сторінок ліворуч.
Вставити титульну сторінку, скориставшись шаблоном "Перспектива", на якій прописана назва "Практична робота в текстовому процесорі MS Word"
Вставити текстове поле на титульну сторінку, в цьому полі записати текст: "П.І.Б. учня, клас, дата виконання роботи" і розмістити це текстове поле внизу титульної сторінки по центру, розмір шрифту 18, напівжирний, без меж, але заливка: жовтого кольору.
На останній 5-ій сторінці вставити автоматичний зміст текстового документа.
Застосувати спосіб захисту інформації на сторінках від копіювання таким способом покрити відформатовану сторінку автофігурою: прямокутник, розтягнути його на всю сторінку (і накрити поля сторінки теж) і застосувати 100% прозорість цього прямокутника. Зберегти документ.
Текст для опрацювання:(не забудьте відмовитись від форматованого тексту після його сканування)
Сторінка 1
1. Інтерактив на уроках інформатики(це заголовок 1-го рівня)
Навчання інформатики в школі спрямоване на досягнення таких цілей:
• формування в учнів інформаційних знань як невід'ємної складової загальної культури людини, необхідної умови її повноцінного життя в сучасному суспільстві на основі ознайомлення школярів з ідеями і методами інформатики як універсальної мови науки і техніки, ефективного засобу моделювання і дослідження процесів і явищ навколишньої дійсності;
• інтелектуальний розвиток учнів, розвиток їхнього логічного мислення, пам'яті, уваги, інтуїції, умінь аналізувати, класифікувати, узагальнювати, робити умовиводи за аналогією, діставати наслідки з даних передумов шляхом несуперечливих міркувань тощо;
• опанування учнями системи інформаційних знань і вмінь, що є базою для реалізації зазначених цілей, а також необхідні у повсякденному житті й достатні для оволодіння іншими шкільними предметами та продовження навчання.Пізнавальна активність школяра є важливою умовою ефективності навчання й великою мірою впливає на темп, глибину, міцність і якість оволодіння навчальним матеріалом, на формування світогляду, переконань, поглядів.
Головними умовами формування пізнавальної діяльності учнів є спрямування й зосередження ними будь-якої психічної діяльності на об`єкті, тобто увага. Засобами розвитку уваги є : посилення враження, безпосередня вимога уваги, заходи запобігання неуважності, цікавість викладу.
Існує три рівні пізнавальної активності учнів :
І. Відтворюючий;
ІІ. Інтерпретуючий;
ІІІ. Творчий.
Сторінка 2
1.1 Рівні пізнавальної активності (це заголовок 2-го рівня)
Відтворюючий рівень пізнавальної активності характеризується в основному репродуктивною діяльністю учнів, що не свідчить про усвідомлення засвоєння ними навчального матеріалу.
Інтерпретуючий рівень пізнавальної активності характеризується розумінням учнями суті теорії, усвідомленим застосуванням ними теоретичних знань на практиці; він становить основу для переходу до творчого рівня.
Творчого рівня пізнавальної активності досягають лише окремі учні.
Пізнавальна діяльність учнів формується за такими етапами :
1) формування цілей навчання ;
2) визначення вихідного стану пізнавальної діяльності ;
3) складання програми впливу з урахуванням основних перехідних станів процесу
· формування навчальної мотивації ;
· ознайомлення учнів із діяльністю, яка здійснюватиметься, і знаннями, які вона охоплює ;
· організація роботи учнів у процесі подальшого засвоєння інформації ;
4) забезпечення зворотного зв`язку і корекції ;
5) підсумковий контроль.
Пізнавальна діяльність школярів стимулюється за допомогою всіх засобів удосконалення навчально-виховного процесу :
a) оновлення змісту і зміцнення між предметних зв`язків ;
b) удосконалення методів навчання ;
c) розробки й запровадження методів проблемно – розвивального навчання ;
d) модернізація структури уроку ;
e) розширення набору форм самостійної роботи на уроках ;
f) активізація самостійної роботи на уроці ;
g) запровадження особистісно орієнтованого навчання.
Розрив сторінки між 2 та 3 сторінками
Сторінка 3
2. Резерв формування пізнавальної діяльності(це заголовок 1-го рівня)
Основним резервом формування пізнавальної діяльності школярів є активізація їхньої навчальної діяльності, здійснювана в таких формах :
a) навчальною діяльністю керує вчитель, усі компоненти навчальної діяльності ( навчальне завдання, навчальна дія, дії самоконтролю та самооцінювання ) виконуються й усвідомлюються за допомогою вчителя. За таких умов дієвими є численні вправи й запитання, що стосуються аналізу й перетворення навчальної діяльності, які може використовувати вчитель ;
b) самостійна навчальна діяльність здійснюється тоді, коли один чи кілька її компонентів реалізуються школярами без допомоги вчителя. Дидактики відзначають, що самостійна навчальна робота – це робота, виконувана без особистої участі вчителя, але за його завданням, у спеціально призначений для цього час ;
c) своєю самоосвітньою діяльністю учень керує сам, здійснюючи її відповідно до своїх знань, мотивів і цілей.
Сторінка 4
2.1 Пошукова та дослідницька активність учня(це заголовок 2-го рівня)
Навчаючи учнів, потрібно брати до уваги, що пізнавальна активність учнів з віком зазнає істотних змін :
Між 6 – 7 і 8 – 9 роками дитина починає ставити набагато менше питань до оточуючих, звертаючись із запитаннями переважно до самої себе. Запитання стають пошуковими, спрямованими на самостійне роз тлумачення невідомого.
Між 8 – 9 і 11 – 12 роками зростає дослідницька активність, вона стає різнобічною, запитання використовуються як засіб самостійного мислення.
Між 11 – 12 і 14 – 15 роками ( особливо наприкінці цього періоду ) відбувається зниження рівня дослідницької активності, водночас змінюється характер запитань : від загального дослідження проблемної ситуації підліток переходить до ґрунтовного розгляду конкретної визначеної ним проблеми.
Цікаві методи для більшого зацікавлення матеріалом, який вивчається, пропонує педагог Анатолій Гін.
1. Приваблива мета – перед учнями постає проста, зрозуміла і приваблива мета, яка стає для нього особистісно – вагомою метою, і він залучається до запланованої вчителем навчальної діяльності.
2. Подив – учитель знаходить такий кут зору на навчальний матеріал, за якого навіть повсякденне стає дивовижним.
3. Відстрочена відповідь – на початку уроку вчитель дає проблемне запитання, правильну відповідь на яке зможе сформулювати, отримуючи необхідну інформацію під час уроку.
4. Фантастичне запитання – вчитель моделює фантастичну ситуацію.
5. Помилки в поясненні – пояснюючи матеріал, учитель навмисно припускає помилки. При цьому вчитель доводить до відома учнів свій намір.
6. Практичність теорії – вступ до теорії вчитель здійснює через практичне завдання, вирішення якого корисне для учнів.
7. Прес – конференція – вчитель навмисне не повністю розкриває тему, а пропонує учням самостійно розкрити її до кінця шляхом використання суб`єктивного життєвого досвіду, підручників та інших допоміжних засобів, доступних учням на цьому уроці.
8. Запитання до тексту – перед вивченням навчального тексту учням ставлять завдання : скласти до нього список запитань, відповіді на які цілком і суттєво розкриють даний матеріал.
Перелік педагогічних прийомів, використаних в програмі „Конструктор занять":
- „Лови помилку"
- „Відстрочена відгадка"
- „Фантастичне припущення"
- „Щедра оцінка"
- „Дитяче журі"
- „Здивуй"
- „Ідеальна оцінка"
- „Райтінг"
- „Приваблива мета"
- „Навчи іншого"
- „Хто краще" - змагання
- „Роби, як я"
- „Розширення поля оцінок"
- „Кредит довіри"
- „Точка зору".
Лови помилку - поясняючи матеріал, керівник навмисно допускає помилку.
Немає коментарів:
Дописати коментар