неділя, 3 березня 2019 р.

База даних Е-МАРКЕТИНГ в MS Access

Пакетне моделювання БД предметної області:
Ø Програмне забезпечення (софт)  для БД;
Ø Визначення напрямків використання  БД;
Ø Сегментація  та розподіл даних в БД; 
Ø Сервісне забезпечення для користувачів БД;
Ø Розподіл повноважень користувачів БД;
Ø Заповнення БД;
Ø Налаштування сервісних функцій БД;
Ø Реалізація сервісних функцій БД;
Ø Створення технологічних карт  для БД;
Ø Визначення напрямків використання  БД.

Практична робота 17
   База даних Е-МАРКЕТИНГ   в MS Access
Під час виконання завдань дотримуйтесь правил техніки безпеки в кабінеті інформатики.
Завдання 1. Знайдіть і відкрийте офісне програмне середовище МS Access. Самостійно створіть базу даних Е-МАРКЕТИНГ , яка повинна містити такі таблиці і відповідні стильні форми: «Мобільний маркетинг послуг», «Мобільний арсенал інструментів», «Мобільні конкуренти», «Заявки клієнтів», «Послуги», «Клієнти».
Таблиця 1.  Назва таблиці «Мобільний маркетинг послуг». Поля цієї  таблиці мають назву: Банер послуги( об’єкт OLE), Інтернет-магазин(гіперпосилання),  Термін послуги(дата), Просування послуги(у вигляді списку: заповнення форми, перегляд відео-реклами),  Спілкування з клієнтами(обмін посиланнями, партнерська програма послуг, виставкова діяльність, відеоконференція, прямі  ефіри),   Перелік послуг(у вигляді списку: замовлення сайту, біржа посилань, скрита реклама, контекстна реклама, інше).  Створити форму для цієї таблиці.
Таблиця 2.  Назва таблиці «Мобільний арсенал інструментів». Поля цієї  таблиці мають назву: Пошукове просування( об’єкт OLE, скріншот результатів пошукової системи), Бази клієнтів(текст),  Інтерактивна реклама(текст), Інструменти для менеджменту (у вигляді списку: Google Docs, Podio, Trello),  Мережі для просування(у вигляді списку: Facebook, Youtube, Linkedin, VK). Робота з блогами(у вигляді списку:  банерна реклама, e-mail маркетинг, партнерський маркетинг, вірусний маркетинг, прихований маркетинг, інтерактивна реклама, інше). Створити форму для цієї таблиці.
Таблиця 3.  Назва таблиці «Мобільні конкуренти». Поля цієї  таблиці мають назву: Платформи конкурентів( об’єкт OLE, скріншоти пошукової системи), База конкурентів(текст),  Послуги конкурентів(текст),  Порівняння цін (у вигляді списку: підвищена, низька),  Конкуренти в мережі (у вигляді списку: Facebook, Youtube, Linkedin, VK). Конкуренти-блогери(у вигляді списку:  банерна реклама, e-mail маркетинг, партнерський маркетинг, вірусний маркетинг, прихований маркетинг, інтерактивна реклама). Виставки конкурентів(дата).
Таблиця 4.  Назва таблиці «Заявки клієнтів». Поля цієї  таблиці мають назву: Автор заявки(текст),  Зміст заявки(текст), Платіжна система(текст), Умови доставки(текст),  Умова замовлення(текст). Е-mail(текст), Мобільний клієнта(текст).  Створити форму для цієї таблиці.
Таблиця 5. Має назву Послуги. Поля таблиці мають назви: Код(автонумерація), Назва послуги(у вигляді списку: сайт, кодування, редагування, макетування, форматування, просування),
Постачальник послуги(у вигляді списку: ЕКГ, ВАМ, ФМГ, НЛУ ), Якість послуги(у вигляді списку: екстра, попурі, шик), Вартість(грошовий), Дата оплати(дата),  Отримувач(текст),  Дата отримання(дата), Адреса доставки(текст), Тип оплати(у вигляді списку: готівковий, безготівковий, платіжна картка), Розмір податку(число), Сайт(текст), Фото(об’єкт OLE).
Таблиця 6. Має назву Клієнти. Поля таблиці мають назви:  Код(автонумерація), Прізвище(текст), Ім’я(текст), По батькові(текст), Адрес(текст), Робочий телефон(у вигляді маски вводу: 000-00-00-00),  Домашній телефон(у вигляді маски вводу: 000-00-00-00), Мобільний телефон(у вигляді маски вводу: 000-000-00-00),  День народження(дата), Факс(текст), Сайт(текст), Фото(об’єкт OLE), Місце роботи(текст), Посада(текст).
Завдання 2. Вам треба виконати:
Реалізувати доцільні зв’язки між таблицями.
1.   Розробити відповідні форми для введення даних у  кожну таблицю.
2.   Заповнити таблиці доцільними даними (від 3 до 10 записів) за допомогою форм.
3.   Створити наступні запити:
А) Вивести всі конкурентів, які наявні у базі даних.
Б) Вивести клієнтів, що замовили сайти. 
В) Вивести наявні назви мереж у базі даних. Г) Вивести наявну  кон’юктуру ринку послуг,
4.        Створити наступні звіти:
А) Підготовити до друку інфу про кон’юктуру ринку послуг,
Підготовити до друку інфу про кількість замовлень сайтів та реклам.



Буде корисно звернутися до відеокурсу посібник


02. Проектування БД (тихий звук)
34. Завдання для тренування Форми 1-2 рівень



Термінологічний словник з теми "Бази даних та СУБД"

·         База даних, системи керування базами даних;
·         Рівні абстракції даних 
·         Банк даних
·         Моделювання даних 
·         Наука про дані  
·         Модель вкладених множин даних
·         Унікальний ключ
·         MySQL  Microsoft SQL Server
·         База даних XML
Адміністрування баз даних та автоматизація

1 коментар:

  1. Я настільки вдячний Elegantloanfirm за те, що допомогли мені отримати кредит у розмірі 600 000,00 доларів США за допомогою кредитного працівника Расса Гаррі, що я вам вічно вдячний. Моє життя перевернулося, мої фінанси влаштувалися, я зараз є власною справою, яку я використовую для піклування про потреби моїх сімей. Я так вам вдячний, містере Русс, і Бог вас благословить. Ви можете зв’язатися з ними за фінансовою допомогою електронною поштою: Elegantloanfirm@hotmail.com для отримання фінансової допомоги.

    ВідповістиВидалити