А спробуйте виконати завдання:
2)https://learningapps.org/watch?v=pdik9o45t18(формати графіки)
А спробуйте розпізнати графічний редактор
https://learningapps.org/view3936302(вікно інтерфейсу графічного редактора)
А спробуйте розпізнати інструменти графічного редактора
https://learningapps.org/view4153585(інструменти графічного редактора)
Огляньте он-лайн фото редактор
Етапи створення інфографіки у вигляді презентації
2)https://learningapps.org/watch?v=puaeh2p0j17(кросворд)
А спробуйте розпізнати ефекти анімації в презентаціях
Практична робота
«Основні принципи дизайнера»
Завдання. Самостійно створити презентацію згідно
сценарію.
СЦЕНАРІЙ УЧНІВСЬКОЇ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
«Основні принципи дизайнера»
Принцип дизайнера: Працювати за шаблоном значно легше, ніж усякраз «винаходити велосипед».
Принцип дизайнера: Працювати за шаблоном значно легше, ніж усякраз «винаходити велосипед».
Слайд
1(застосувати до слайдів довільний стиль фону ). Заголовок(розмір: 47 пт):
Принципи дизайну видання (анімований).
Підзаголовок(розмір: 35 пт): П.І.Б учня, котрий створює презентацію,
клас, дата створення. Ілюстрації:
фото або відео, що містить сучасне видання.
Анімація для переходу на другий
слайд.
Слайд 2. Заголовок: Що означає
термін «Дизайнерська
модель»?
Текст(розмір: 24 пт): Дизайнерська модель
- це об'єкт довільної природи, що відображає найважливіші, з погляду розв'язуваного
завдання, властивості об'єкта моделювання. Ілюстрації: фото дизайнерських рішень (без анімації). Анімація для переходу на третій слайд.
Слайд 3. Заголовок: Що означає термін «функції дизайнерської моделі»?
Текст: Головні функції дизайнерської
моделі видання - це спрощення одержання інформації про властивості об'єкта
заради передавання інформації та знань, для керування й оптимізація об'єктами
та процесами; для прогнозування; для діагностики поведінки об’єкта. Ілюстрації: скріншоти сторінок Інтернет-видання. Анімація для переходу на четвертий слайд.
Слайд 4. Заголовок:
Які три елементи виділяють в процесі моделювання? Текст: Процес дизайнерського моделювання має три елементи: 1)
суб'єкти (дизайнер-дослідник); 2) об'єкти дослідження (можливості графічного
матеріалу); 3) ідеальна модель, що
визначає відносини суб'єктів і досліджуваних об'єктів. Ілюстрації: дизайн буклету
для виставки. Анімація для переходу
на 5 слайд.
Слайд
5.
Заголовок: Що означає термін «Модульна
сітка видання»? Текст: Модульна сітка -
це невидимий кістяк дизайну видання, система горизонтальних і вертикальних (а
часом ще й діагональних та дугових) напрямних, що допомагають зорієнтувати й
погодити між собою окремі елементи композиції; вона наводить у дизайні лад,
робить його цілісним і пов'язує між собою всі його частини, дозволяє
раціонально організувати будь-який графічний простір, будь-то бланк, візитка,
плакат, книга, сайт, інтер'єр, зберігаючи в усіх його елементах єдність стилю. Ілюстрації: зразки модульних сіток для дизайну видання. Анімація для переходу на 6 слайд.
Слайд
6.
Заголовок: Що означає термін «Істотні риси видання»? Текст: Істотні риси дизайнерського
наповнення видання складають: 1) оформлення і зміст обкладинки (обкладинка -
обличчя видання, перший дієвий засіб привернути увагу читача); 2) рубрикація та
заголовковий комплекс; 3) використання модульних сіток; 4) ілюстрування та
інфографіка; 5) використання «білого» простору; 6) декоративні елементи; 7)
використання фактури, палітри та членування (дизайнерові не зайве якомога
більше знати про форму, пропорції, колір, контраст та ритм то що); 8)
типографіка.
Ілюстрації: обкладинки видань. Анімація для переходу на 7 слайд.
Слайд
7.
Заголовок: Що означає термін «Перший
етап роботи над дизайнерською моделлю»?
Текст: Це будування
моделі. Під час цього процесу відбувається накопичення знань про
об'єкт-оригінал. Пізнавальні можливості моделі зумовлюються тим, що модель
відображає (відтворює, імітує) якісь істотні риси об'єкта-оригіналу. Фатальною
може бути орієнтація на суто мистецьке спрямування оформлення без урахування
виробничо-матеріальних аспектів. Але й надмірна «приземленість» дизайну журналу
не підвищить попиту на нього. Ілюстрації: начиння для заголовкого комплексу видання. Анімація для переходу на 8 слайд.
Слайд 8. Заголовок(з
анімацією): Приклад дизайнерської моделі видання. Текст: Для прикладу наведемо № 6 за 2010 рік
харківського журналу «Паліндром». До його істотних рис композиційно-графічного
наповнення, показових для процесу моделювання, відносимо: 1) використання при
оформленні обкладинки нейтральних градієнтних тонових кольорів, вертикальної
симетрії анонсування та перпендикулярної до них назви журналу; 2) наявний зміст
видання, оформлений двома вертикальними паралельними блоками (текстовим та
ілюстративним), спостерігається складна горизонтальна рубрикація з різноколірними
за головками переважно синього кольору на білому; 3) відчувається використання
модульних сіток (шпальта ділиться вертикальними та горизонтальними лініями на
одинакові прямокутники); 4) широко використовується ілюстрування (близько 70 %
від загальної площі видання); майже всі ілюстрації розміщенні у прямокутних
фреймах; 5) спостерігаємо велику кількість білого простору (близько 25 % від
загальної площі видання), що забезпечує підкреслену стабільність композиції та
графіки; 6) не використовуються декоративні елементи, створюючи враження
концептуальної строгості, але не можна сказати, що це позитивна риса в
композиції молодіжного журналу; 7) у виданні наявна звична для українського
журналу проста суцільна біла фактура, типова палітра в блакитних та синіх
тонах; 8) набір та верстка, графічне оформлення видання зреалізовано з
дотриманням національних норм та правил, хоч трапляються огріхи на восьмій, одинадцятій
та чотирнадцятій сторінках. Ілюстрації: обкладинка
журналу «Паліндром». Анімація для
переходу на 9 слайд.
Слайд
9.
Заголовок(з анімацією): Як може дизайнер передавати духовну,
пізнавальну, емоційну інформацію? Текст:
Через призначення знаків-сигналів,
образів, колористики, що сприймають сигнали(інформацію) і обробляють їх. Ілюстрації: анімоване фото сучасного
видання. Анімація для переходу на 10
слайд.
Слайд 10. Заголовок(з анімацією): Декілька «спеціалізованих» моделей
видання?
Текст: Так, для журналу
«Паліндром» можна вибудувати такі дизайнерські моделі заради деталізації: а)
палітри кольору, ритму тону та фактури; б) симетрії композиції; в) модульну
модель; г) ілюстрування та інфографіку, д) шрифтову модель тощо. Ілюстрації: скріншоти модельних палітр для видання. Анімація для переходу на 11 слайд.
Слайд
11.
Заголовок: Другий етап роботи
над дизайнерською моделлю видання? Текст:
На 2-ому
етапі композиційно-графічна модель журналу виступає як самостійний об'єкт дослідження,
однією з форм якого є проведення «модельних» експериментів, під час яких
свідомо змінюються умови функціонування моделі й систематизуються дані про її
«поводження». Остаточним підсумком цього етапу маємо безліч (сукупність) знань
про модель.
Ілюстрації: деякі варіанти
експериментів з шрифтами для заголовка. Анімація
для переходу на 12 слайд.
Слайд 12. Заголовок(з анімацією): Що
означає термін «зона можливостей моделі»? Текст:
Для
прикладу. Якщо провести ряд експериментів над шрифтовою моделлю молодіжного
журналу «Стіна», а саме: 1) змінити звичну для цього видання рубану гарнітуру
для основного тексту на шрифт із за січками; 2) змінити гарнітуру в заголовках
та зробити їх кольоровими; 3) використати більшу кількість шрифтів. То,
порівнюючи шрифтову модель з оригіналом, на базі отриманих знань можемо дійти
висновку про її достовірність та доцільність, систематизувати дані щодо
«поводження» моделі, коли змінити умови функціонування. Це і є зона
можливостей моделі.
Ілюстрації: фото
альбоми . Анімація для переходу на 13 слайд.
Слайд 13. Заголовок(з анімацією):
Третій етап роботи над дизайнерською моделлю видання. Текст: На 3-ому етапі відбувається перенесення знань із
композиційно-графічної моделі на оригінал, тобто на журнал як вид видання
періодичного друку. Одночасно відбувається перехід з мови моделі на мову
оригіналу. Процес перенесення знань виконується за певними правилами. Знання
про модель повинні бути скориговані з урахуванням тих властивостей
об'єкта-оригіналу, які не знайшли відображення чи були змінені при створенні
моделі. Ілюстрації: фото
галереї.
Слайд 14. Заголовок(з
анімацією): Четвертий етап роботи над дизайнерською моделлю видання.Текст: Це практична
перевірка одержуваних знань за допомогою композиційно графічних моделей та їх
використання для побудови узагальнюючої теорії про увесь об'єкт, його перетворення або
керування ним. Моделювання – це циклічний процес. Це означає, що за першим
циклом може втілюватися другий, третій і т. д. При цьому знання про журнал
розширюються та уточнюються, а вихідна модель поступово удосконалюється.
Недоліки, виявлені після першого циклу моделювання, викликані малим знанням
об'єкта чи помилками в будові моделі, - їх можна ви правити в наступних циклах.
Помилки моделювання можуть спричинятися варіаціями оформлення композиції в
різних номерах одного й того самого журналу. Ілюстрації: схема
дизайнерської взаємодії в Інтернет-середовищі. Анімація для переходу на 15 слайд.
Слайд 15. Заголовок(з
анімацією): Що означає термін «цінності моделі»? Текст: На мою думку, вибудовуючи модель,
треба мати на увазі особливості використання цінностей в композиційно-графічного
моделюванні видання, а саме: 1) істотність відображення рис об'єкта-оригіналу в
моделі; 2) достатню міру подібності оригіналу й моделі; 3) використання
модельних експериментів; 4) систематизацію даних про поводження моделі; 5)
перенесення знань із моделі на оригінал; 6) скоригованість моделі; 7)
узагальнювальні теорії об'єкта; 8) допустиму керованість моделлю. . Ілюстрації: сайти дизайнерів.