28.12.2020-30.12.2020
Дистанцiйна освiта з iнформатики
в перiод  грудень 2020 року.
Тема: Розв'язання компетентнісних завдань із
різних предметних галузей засобами MS Excel.
Вид роботи: практична робота у MS Excel.
Теоретична
робота.
Знайти відповіді
на контрольні запитання з теми «Табличний
процесор MS Excel»
1.      Як змінити  розмір шрифту 
тексту в клітинці таблиці MS Excel?
2.      Як змінити назву шрифту тексту в клітинці
таблиці MS
Excel?
3.      Як змінити  колір шрифту тексту в клітинці
таблиці  MS Excel?
4.      Як задати сині межі таблиці,
розміром  3х4, в MS Excel?
5.      Як задати геометричну фігуру в клітинці
таблиці MS Excel? 
6.      Як задати гіперпосилання в  клітинці таблиці MS Excel? 
7.      Як задати вертикальний запис слів
в клітинці таблиці  MS Excel?
8.      Як задати об’єднання декількох
клітинок в одну клітинку таблиці MS Excel?
9.      Як знайти символи для набору,
якщо їх не має на клавіатурі в MS Excel?
10.  Як знайти властивості зображення
в MS Excel?
11.  Як знайти усі властивості діаграм
в MS Excel?
12.  Як знайти параметри формули, що є
в клітинці таблиці
MS Excel?
Мультимедійна
інформація для теоретичної роботи
Самостійно
знайти відео про створення формул в
клітинках таблиць  MS Excel.
Практична
робота.
Перша задача
фермера
Завдання 1. Площа пасовища дорінює S кв.м. На початку травня кількість
трави на цьому пасовищі дорівнює Р кг. Щодня на кожний квадратний метр
пасовища  кількість трави збільшується на n кг. У середньому одна корова
за один день з'їдає k кг трави. У фермера в наявності m корів. На скількох
квадратних метрах пасовища S треба випасати усіх корів, щоб трави вистачило на
t днів.
A.Засобами табличного процесора створити таблицю 1
для обчислення площі пасовища за даною формулою: S=( t*k*m-p)/(t*n).
B. Засобами табличного процесора створити таблицю
2 для обчислення  кількості днів для випасу корів
за даною формулою: t = p/(m*k-s*n).
C.Засобами табличного процесора створити таблицю 3
для обчислення кількості корів для даного пасовища за даною формулою: m=(
t*n*s+p)/(t*k).
Друга задача
фермера
Завдання 2.  Перший
фермер пропонує другому фермеру: "Продай мені n  cвоїх вівців, тоді у
нас буде порівну вівців". А другий фермер йому відповідає: "Краще ти
мені продай n своїх вівців, тоді у мене буде в k разів більше вівців." 
Скільки вівців було у кожного фермера?
A.Засобами табличного процесора створити таблицю 1
для обчислення кількості овець у першого фермера за  формулою: S=n*(
k+3)/(k-1).
B. Засобами табличного процесора створити таблицю
2 для обчислення кількості овець у другого фермера за  формулою: S=n*(
3*k+1)/(k-1).
С. Засобами табличного процесора створити таблицю
3 для обчислення кількості овець у обох фермера за  формулою:
S=4*n*(k+1)/(k-1).
Завдання 3.
Засобами табличного процесора та редактора презентації створити інфографіки, яка показує зміну величини ВВП на душу населення в Україні, в Росії, в Казахстані, в Білорусі, в Азербайджані за останні 25 років. На інфографіці вказати лінії трендів ВВП для кожної країни.
Завдання 4.
Засобами табличного процесора та редактора презентації створити інфографіки, яка показує зміну кількості населення  в Україні, в Росії, в Казахстані, в Білорусі, в Азербайджані за 25 років. На інфографіці вказати лінії трендів  для кожної країни.
Результат  цієї
роботи треба надіслати на електронну адресу учителя
інформатики:  
vinnser@gmail.com  (Сергій Петрович) 
ktdfz@i.ua(Юрій Васильович)
Назва
архівованого файлу: Прізвище_імя_ клас_Фермери
Немає коментарів:
Дописати коментар