09.09.2021-16.09.2021
Тема:
Сучасні
інформаційні технології та системи. Людина в інформаційному суспільстві.
Теоретична частина
Повторення.
Самоперевірка
залишкових знань
Тестове
завдання «Операційна
система Windows».
1.
Виклик довідки в Проводнику відбувається при натисненні функціональної клавіші:
a) F2; b) F4; c) F1; d) F3.
2.
Перехід між вікнами Проводника здійснюється за
допомогою клавіші:
a) Ctrl; b) Tab; c) Alt; d) Shift.
3.
Технологія drang-and-drop – це:
a)
переміщення папки в файл;
b) спосіб роботи з об’єктами, при якому можна взяти об’єкт
мишкою і перетягнути в інше місце;
c)
пересилка документа в Корзину;
d)
суміщення двох папок в одну.
4.
Виклик контекстного меню здійснюється:
a)
клацанням на об’єкті лівою кнопкою мишки;
b) клацанням на об’єкті правою кнопкою мишки;
c)
подвійним клацанням на об’єкті лівою кнопкою мишки;
d)
утримуванням курсора мишки над об’єктом
протягом двох
секунд.
5.У
Кошику знаходяться файли:
a) видалені з жорсткого диска.
b) видалені з флешки.
c) тимчасові файли.
d) копії
файлів, з якими в даний
момент
працює
користувач.
6.Вікно
нормального розміру якщо воно:
a)
розгорнуте на весь екран.
b) згорнуте до піктограми на панелі задач.
c) займає частину екрана.
d) закрите.
7.Жорсткий диск
належить до:
a) зовнішньої пам’яті.
b)
оперативної
пам’яті.
c)
постійної пам’яті.
d) кеш-пам’яті.
8.
Пошук файлів
можна виконувати:
a)
за іменем автора;
b) за кількістю символів;
c) за іменем, типом, датою створення, розміром;
d) жодне з наведених тверджень не відповідає істині.
9.
Щоб файл при видаленні не
потрапив до
корзини, слід
утримувати натиснутою клавішу:
a)
CTRL. b) ALT. c) ESC.
d) SHIFT.
10.
Щоб виділити об’єкти, які розташовані не поряд, слід утримува- ти натиснутою
клавішу:
a) CTRL. b) ALT. c) ESC. d)
SHIFT.
11.
Ярлик – це:
a)
вигляд значка файлу;
b) файл, призначений для виклику програми чи документа;
c)
інформація про розмір файла;
d) короткий
зміст
файла.
12.Ємність
жорсткого диска вимірюється в:
a)
Метрах. b) Гігабайтах. c) Бітах.
d) Кг.
13.Панель
задач на Робочому столі ОС Windows може бути розташована:
a)
Зліва від панелі «Microsoft Office».
b) З будь якої сторони екрану.
c)
Виключно знизу екрана.
d) Виключно під значками піктограми на Робочому столі.
14.Перерахуйте
можливі стани активного вікна ОС
Windows.
a) Згорнуте у вигляді кнопки на Панелі завдань, частково
за- крите іншими вікнами.
b)
Розташоване зверху інших вікон, які
розташовані на Робо- чому столі у вигляді піктограм.
c)
Закрите іншими вікнами, розташоване зверху інших вікон.
d) Згорнуте, нормальне і розгорнуте.
15.Коли
з'являється смуга прокрутки у вікні ОС Windows?
a)
Якщо включено відповідну установку в «Панелі керування».
b)
Якщо включено відповідну кнопку на Панелі інструментів.
c)
Якщо включено відповідну команду з меню «Вид».
d) Якщо площа основного робочого простору вікна недостатня
для відображення даних.
16.Об'єкти
заголовка вікна –
a) Назва вікна, головне меню, три
кнопки управління вікном.
b)
Назва вікна, головне меню, системне меню.
c) Кнопка системного меню, назва вікна, кнопки для управлін-
ня вікном.
d)
Назва вікна, системне меню, рамка заголовка
вікна.
17.Тека
(папка, каталог), в якій тимчасово потрапляють видалені об’єкти, називається ...
a) Корзина. b)
Оперативна пам’ять. c) Портфель. d) Блокнот.
18.
Активний диск
– це...
a) диск, з яким користувач працює в даний момент часу;
b) CD-ROM;
c) жорсткий
диск;
d) диск, в
якому зберігається операційна система.
19.Технологія
Plug and Play:
a) дозволяє синхронізувати роботу комп’ютера і пристрою;
b) дозволяє новим
пристроям автоматично настроюватися під
конфігурацію даного комп’ютера;
c)
використовується замість зовнішніх пристроїв.
20.До функціональних можливостей ОС
Windows не відноситься:
a)
підтримка мультимедіа;
b) технологія Plug and Play;
c) багатозадачність;
d) підтримка імен файлів лише формату 8.3
21.Що не записується в повному імені файла?
a)
Ім’я файла.
b) Розширення.
c) Імена папок.
d) Ім’я комп’ютера.
22.Вказати
неправильне твердження:
a) Апаратні засоби управляють програмним забезпеченням.
b)
Програмне забезпечення управляє апаратними
засобами.
c)
Програмне забезпечення – це інформація, що записана на дисках.
d)
Апаратні засоби – це обладнання у складі ПК.
23.Що таке драйвер?
a)
Системне програмне забезпечення, яке
призначене для вико- нання допоміжних функцій.
b)
Текстовий
редактор.
c) Системне програмне забезпечення, яке призначене для роботи
з конкретним зовнішнім пристроєм комп'ютера.
d) Системне програмне забезпечення, яке
призначене для управління роботою комп’ютера.
24.
Під час виконання прикладна програма зберігається:
a)
у відеопам’яті;
b) в процесорі;
c) в оперативній пам’яті;
d) в ПЗП.
Інформація про електронні додатки
Електронний сервіс для
сучасного учня
Корисні ресурси для роботи, пошуку музики,занять спортом і не тільки. Зберігайте в закладки: щось точно стане в нагоді.
Для введеня
справ, зберігання заміток і вироблення звичок
·
Gingko– сервіс з
деривиної ієархічної структурою для систематизації даних і творчості.
·
Evernote –
популярний сервіс для створеня і
зберігання заміток .
·
Google keep –
аналогічний сервіс від Google. Є мобільні
додатки і розширення для Chrome.
·
OneNote – замточнік з дерквинною структурою від Microsoft
·
Simplenote – легкий крос-пратформний заметочнік.
·
«Google календар»
- універсальний помічник і відмінний варіант для зберігання довгострокових
завдань і заміток, нагадувань про дні народжені та інший речей, прив’язаних до дат.
·
LiquidTime
– браузерні плнувальних організацій та приватних осіб завдань зприв’язкою до «Google календаря»
·
Wunderlist
– легкий крос – платформений задачник з простим інтерфейсом.
·
Todoist - крос –
платформений планувальник, завдання в якому можна сортувати за датою або
пріоритету.
·
365done
– сайт зшаблону трекерів звичок, списків справ і чек – листів, які можна
роздрукувати і повісити на холодильник або над робочим столом.
·
WeDo
– багатофункціональний таск – менеджер з акцентом на відстеженні звичок.
Для Інтернет – серфінгу
·
News Tab – агрегатор
новинних сайтів, що формує єдину стрічку з усього, що вам цікаво.
·
Pocket,
Instapaper – сервіси відкладеного читання,
Сценарій для створення презентації:
«Характеристики інформаційних технологій»
Завдання: 1)До кожного слайду знайти текстову та візуально-графічну інформацію відповідно темі слайду . 2) До кожного
об’єкта вибрати доцільне дизайнерське вирішення.3) До текстових блоків
застосувати шаблони списків. 4)Створити доцільну навігацію по слайдах за
допомогою гіперпосилань між усіма слайдами.
Слайд 1. Заголовок «Характеристики інформаційних технологій». Ілюстрації:
декілька брендів всесвітньо відомих ІТ-компаній, які співпрацюють з
українськими ІТ-компаніями.
Слайд 2. Заголовок «Кремнієва долина в США».
Ілюстрації:
гарні офіси всесвітньо відомих ІТ-компаній, що розташовані в межах «Кремнієвої долини».
Слайд 3. Заголовок:
Основні характеристики
інформаційних технологій.
Текст:
1.Життєвий цикл ІТ на
ринку інформаційних послуг;
2. Час на реалізацію
всіх сегментів та кластерів ІТ;
3. Фінанси та ресурси
для створення матеріальної бази та бази даних ІТ;
Ілюстрації: Різні інтерфейси
операційних систем для смартфонів.
Слайд 4. Заголовок: Користувацькі характеристики інформаційних технологій.
Текст:
1.Кількість рівнів для
освоєння користувацьких процесів ІТ;
2. Якість інтерфейсу ІТ,
3. Дизайн для
форматування користувацьких прошарків ІТ;
4. Собівартість
відкритого та закритого коду ІТ.
Слайд 5. Заголовок: Ресурси
для інформаційної
технології.
Текст:
1.Здатність вчасно презентувати інформаційні
продукти на різних платформах; 2.Наявність відновлюваних ресурсів для ІТ;
3.
Точність прогнозу витрат
невідновлюваних ресурсів для ІТ;
Ілюстрації: Різні інтерфейси
операційних систем для серверів.
Слайд 6. Заголовок:
Привабливість інформаційної технології.
Текст:
1.Цінність та привабливість ІТ в отриманні
прибутку та зиску, у виграші часу; 2.Цінність і цікавість ІТ в отриманні нового
знання, досвіду, результату проекту; 3.Цінність ІТ в охопленні і задоволенні усіх потреб та інтересів користувачів. Ілюстрації: Відомі ІТ- компанії та їхні програмні сервіси для
обміну інформації.
Слайд 7. Заголовок:
Фактори, що впливають на
ризики(небезпечні стани) в ІТ.
Текст:
1.Непередбаченість результатів впливів на ІТ;
2.Прірва між користувацьким сервісом і
навичками користувачів;
3.Відкритість шляхів
побудови впливів на ІТ в різних середовищах.
Ілюстрації: Різні ІТ- компанії та їхні сервіси.
Слайд 8. Заголовок:
База проходження
процесів в ІТ для відновлення ресурсів. Текст:
Управління спільними
ресурсами і рушійними силами на початкових станах запуску ІТ;
Моделювання різних впливів і визначення
нормативних доз для ІТ.
Ілюстрації: Різні ІТ- компанії та їхні сервіси.
Слайд 9. Заголовок:
Вразливість
непідготовлених користувачів на дозовані впливи та стани ІТ. Текст:
Діапазон станів ІТ в
разі ризику браку ресурсу.
Діапазон станів ІТ в
разі ризику порушення стійкості роботи.
Ілюстрації: Різні ІТ- компанії та їхні сервіси.
Слайд 10. Заголовок:
Діапазон станів ІТ в разі
ризику надмірної кількості ресурсу. Ілюстрації: Різні ІТ- компанії та їхні сервіси.
Текст:
Час пошуку вирішення і
керування ризиками знижує продуктивність ІТ;
Експертиза наслідків
оновлення ІТ і відсів незручних станів в ІТ.
Володіння кодами ІТ для
внесення правок і виправлень;
Слайд 11. Заголовок:
Зрілість ІТ вимірюється
накопиченим досвідом її реалізації в різних умовах; Ілюстрації: Різні ІТ- компанії та їхні сервіси.
Текст: Динаміка спільнот, які
використовують дану ІТ в роботі з
нульового рівня знань; Спільноти, що впливають на розвиток ІТ і формують
концепцію просування ІТ.
Слайд 12. Джерела інформації про ІТ.
Слайд 13. Автори презентації. Дата створення. Клас.
Відповіді на запитання
Запитання: Яку роль відіграє текстова інформація в
сучасному суспільстві?
Відповідь: Соціально-психологічна роль текстової
інформації важлива і багатогранна, її характеризують такі двоаспектні функції:
1.
Відображально-оцінна
функція - Q(n), n-кількість
об’єктів в інформації;
2.
Мотиваційно-емоційна
функція -D(n), n-кількість
об’єктів в інформації;
3.
Сигнально-слухова
функція - W(n), n-кількість
об’єктів в інформації;
4.
Прогностично-інтуїтивна
функція -V(n), n-кількість
об’єктів в інформації;
5.
Спонукально-афективна
функція - F(n), n-кількість
об’єктів в інформації;
6.
Активаційно-енергетична
функція - G(n), n-кількість
об’єктів в інформації;
7.
Комунікативно-адекватна
функція - L(n), n-кількість
об’єктів в інформації;
8.
Маніпулятивно-пропагандична
функція -S(n), n-кількість
об’єктів в інформації;
9.
Пізнавально-інтелектуальна
функція - Y(n), n-кількість
об’єктів в інформації;
10.
Оздоровча
функція - U(n), n-кількість
об’єктів в інформації.
11.
Світоглядно-наукова
функція J(n), n-кількість
об’єктів в інформації.
12.
Критично-методична
функція Z(n), n-кількість
об’єктів в інформації.
13.
Гуманістично-звільнювальна
функція R(n), n-кількість
об’єктів в інформації.
14.
Релігійно-відчужувальна
функція Т(n), n-кількість об’єктів в інформації.
15.
Морально-правова
функція Х(n), n-кількість об’єктів в інформації.
16.
Місійно-креативна
функція Н(n), n-кількість об’єктів в інформації.
17.
Особистісно-розвивальна
функція А(n), n-кількість об’єктів в інформації.
18.
Фольклорно-побутова
функція В(n), n-кількість об’єктів в інформації.
19.
Історико-ідеологічна
функція І(n), n-кількість об’єктів в інформації.
20.
Інтернаціонально-революційна
функція К(n), n-кількість об’єктів в інформації.
21.
Ілюзорно-конструктивна
функція О(n), n-кількість об’єктів в інформації.
22.
Теоретично-досвідна
функція Б(n), n-кількість об’єктів в інформації.
23.
Перенакручено-психологічна
функція
Ю(n), n-кількість об’єктів в інформації.
24.
Ідеально-абстрагувальна
функція
Я(n), n-кількість об’єктів в інформації.
25.
Суб’єктно-усвідомлювальна
функція
Ю(n), n-кількість об’єктів в інформації.
26.
Передбачально-фантастична
функція Ф(n), n-кількість об’єктів в інформації.
27.
Об’єктно-просвітницька
функція Л(n), n-кількість об’єктів в інформації.
28.
Долаючо-стверджувальна
функція Ж(n), n-кількість об’єктів в інформації.
29.
Споглядально-метафізична
функція
Д(n), n-кількість об’єктів в інформації.
30.
Почуттєво-духовна
функція Ш(n), n-кількість об’єктів в інформації.
31.
Перспективно-соціальна
функція Щ(n), n-кількість об’єктів в інформації.
32.
Ілюстративно-містична
функція Г(n), n-кількість об’єктів в інформації.
33.
Надприродно-феноменальна
функція Ц(n), n-кількість об’єктів в інформації.
34.
Компенсаторно-регулятивна
функція У(n), n-кількість
об’єктів в інформації.
35.
Інтегровано-об’єднувальна
функція Ч(n), n-кількість
об’єктів в інформації.
36.
Упереджувально-догматична
функція И(n), n-кількість об’єктів в інформації.
37.
Культово-експресивна
функція Є(n), n-кількість об’єктів в інформації.
Запитання:
Яку
роль відіграє «інформаційна свідомість»
сучасника в інформаційному суспільстві?
Відповідь: Інформаційна
свідомість нашого сучасника упорядковує, узагальнює, сортує, систематизує важливу багатоаспекту
інформацію. Для цього людина використовує різні програмні засоби та методи
мислення, уяву, способи абстрагування, способи маркування, асоціації,
конкретизації.
Запитання:
Що
для вас означає термін «інформаційні почуття» сучасника в інформаційному
суспільстві?
Відповідь: Інформаційні
почуття - це усі інтелектуальні почуття нашого сучасника. До них належать:
ідеологічні переконання, філософічні погляди, релігійна віра, міфи, світогляд,
образи-уявлення, ідеї, культи, парадигми, свідомості, характерні ідеали, табу,
теорії, моделі мислення, роздуми, космогонії, ілюзії, фантазії, протиріччя,
почуття правди, почуття хибності, нерозуміння фактів, оптимізм, фетишизм, магія
розуміння та просвітлення.
Запитання:
Що
для вас означає термін «інформаційні ідеології» сучасника в інформаційному
суспільстві?
Відповідь: Інформаційні
ідеології - це цілісні надсистеми світоглядного
розуміння, яким чином інформація справляє суттєвий вплив на свідомість,
вчинки, спроможність істот вступати у
певні відношення з оточуючим світом. Інформаційні ідеології програмують різну робототехніку на результативність праці
та роботи.
Запитання:
Що
для вас означає термін «інформаційна психологія» сучасника в інформаційному
суспільстві?
Відповідь: Інформаційні
психологія - це цілісна система в
істоти, яка обробляє, опрацьовує і
створює інформацію, яка справляє
суттєвий вплив на якісне відношення з оточуючим світом. Інформаційні
психології однієї істоти можуть
бути різними в різних обставинах.
Запитання:
Які
функції виконує інформаційна свідомість сучасника в інформаційному суспільстві?
Відповідь: Інформаційні
свідомість виконує такі функції:
1.
Критична функція
- аналізує
свідоглядні цінності та протилежні смисли;
2.
Свідоглядна
функція -
формує принципи розуміння відношень між об’єктами.
3.
Методологічна
функція -
розв’язує часткові проблеми з різних точок зору.
4.
Культурна
функція
- сприяє розвитку і удосконаленню духовних можливостей істот.
5.
Моральна функція - обгрунтовує
та формує правила поведінки істот.
6.
Психологічна
функція
- унормовує здоровий спосіб існування та здоровий глузд буття істоти.
Перелік якісних властивостей
текстової інформації
Семантична парадигма інформації |
Синтаксична парадигма інформації |
Стилістична парадигма інформації |
Лінгвістична парадигма інформації |
Інноваційна парадигма інформації |
|
Загальні властивості змісту, суті, смислу, контексту інформації |
достовірність |
форматованість |
інтуїтивність |
відкритість |
цільовість |
повнота |
формальність |
досвідність |
секретність |
ймовірність |
|
структурованість |
аналітичність |
історичність |
ємність |
модельність |
|
ефективність |
технічність |
імітаційність |
конфліктність |
перехресність |
|
логічність |
економічність |
місткість |
ситуаційність |
методологічність |
|
абстрактність |
передбаченість |
визначеність |
ієрархічність |
проблемність |
|
системність |
схематичність |
класичність |
ступеневість |
ризикованість |
|
концептуальність |
інтервальність |
композиційність |
рівневість |
компромісність |
|
складність |
гарантованість |
заангажованість |
актуальність |
прогнозованість |
|
раціональність |
реалізованість |
збережувальність |
стратегічність |
інтерактивність |
|
зведеність |
функціональність |
розпізнаванність |
узгодженість |
доповнюваність |
|
ресурсність |
керованість |
надлишковість |
публічність |
предметність |
|
глобальність |
факторність |
масштабність |
надзвичайність |
критичність |
|
надійність |
Форс-мажорність |
адаптивність |
чутливість |
адаптивність |
|
ритмічність |
художність |
магічність |
усвідомленість |
публічність |
|
мелодійність |
гумористичність |
документальність |
психологічність |
модерність |
|
справжність |
доповненість |
сакральність |
епічність |
фантастичність |
|
сутність |
розлогість |
ліричність |
афористичність |
колізійність |
|
умовність |
характерність |
почуттєвість |
антитезовість |
оксимороність |
|
алогічність |
суперечливість |
уреальненість |
ефективність |
трансцендентність |
|
парадоксальність |
часовість |
неологічність |
заглибленість |
позитивність |
|
чарівливість |
експресивність |
емоційність |
екзистенціальність |
метафоричність |
|
виразність |
гумористичність |
саркастичність |
ірочність |
забарвленість |
|
Загальні властивості змісту, суті, смислу, контексту інформації |
кодованість |
діалектність |
делікатність |
персоніфікованість |
зашифрованість |
моторошність |
неоковирність |
ненормативність |
колоритність |
гіперболічність |
|
масовість |
популярність |
поміркованість |
пестливість |
риторичність |
|
сатиричність |
пародійність |
каламбурність |
усіченість |
шарадність |
|
гротескність |
іншомовність |
негативність |
панорамність |
духовність |
|
узагальненість |
культовість |
запозиченість |
медитативність |
динамічність |
|
прикметність |
уявність |
зрозумілість |
градаційність |
сенсовість |
|
переплетеність |
схрещуваність |
зрощеність |
бурлескність |
травестійнсть |
|
кумедність |
вживаність |
частотність |
жахливість |
страхітність |
|
сумісність |
спільність |
дошкульність |
повчальність |
афористичність |
|
химерність |
передбаченість |
конкретність |
суперечливість |
неузгодженість |
|
фонічність |
витонченість |
комічність |
своєрідність |
привабливість |
|
величність |
жартівливість |
потворність |
урізноманітненість |
інтересність |
|
мозаїчність |
калейдоскопність |
ілюзорність |
структурність |
серйозність |
|
стильність |
збагаченість |
індивідуальність |
персофікованість |
атрибутивність |
|
коштовність |
регалійність |
спрямованість |
громадянськість |
вульгарність |
|
яскравість |
призначеність |
прихованість |
невидимість |
пейзажність |
|
портретність |
живописність |
народність |
ментальність |
фольклорність |
|
гнучкість |
інверсійність |
історичність |
сучасність |
святість |
|
оптимальність |
парадоксальність |
гострість |
памфлетність |
полемічність |
|
сповненість |
проклятість |
смисловість |
роздратованість |
заклинаність |
|
фактичність |
явищність |
процесуальність |
схематичність |
комбінованість |
|
збентеженість |
закличність |
наказовість |
спонукальність |
імперативність |
|
розмірковуваність |
первісність |
тлумачність |
сутність |
трепетність |
|
справжність |
підсиленість |
забарвленість |
зрощеність |
нудотність |
|
пишнотність |
епічність |
прикметниковість |
епітетність |
фігурність |
|
красивість |
влучність |
невичерпність |
екскурсивність |
роздумливість |
|
завершеність |
враженість |
інструментованість |
яскравість |
прозорість |
|
виваженість |
готичність |
враженість |
перемежованість |
схожість |
|
подібність |
алегоричність |
зневажливість |
ніжність |
жіночість |
|
чоловічість |
автобіографічність |
акцентованість |
сумирність |
пониженість |
|
інтенсивність |
пестливість |
схвильованість |
домисленість |
маловживаність |
|
невдачність |
критичність |
особливість |
настроєвість |
колоритність |
|
болісність |
афектність |
відвертість |
щирість |
нерішучість |
|
зачарованість |
вульгарність |
відгукуваність |
тлумачність |
епіграмність |
|
секретність |
потаємність |
інтимність |
актуальність |
евфемістичність |
|
потойбічність |
непристойність |
небезпечність |
лукавість |
делікатність |
|
лайливість |
грубість |
образливість |
сороміцність |
всеохопність |
|
детальність |
чуттєвість |
осягненість |
кульмінаційність |
ослабленість |
|
мальовничість |
незвичайність |
колючість |
тотурність |
вживаність |
|
винятковість |
наповненість |
перебільшеність |
важливість |
перенесеність |
|
безпосередність |
максимальність |
надмірність |
живописність |
наснаженість |
|
блискучість |
манерність |
благопристойність |
оттожненість |
звичаєвість |
|
зглаженість |
повторюваність |
передумовність |
післяумовність |
вагомість |
|
нечуваність |
небаченість |
головомність |
незрозумілість |
потворність |
|
негідність |
милостивість |
неповторність |
унікальність |
множиність |
|
проникненість |
винятковість |
тверезість |
нарцисність |
гострість |
|
трагічність |
драматичність |
нестандартність |
оригінальність |
частковість |
|
наснаженість |
недосконалість |
вживаність |
милозвучність |
розгорнутість |
|
переказзуваність |
архетипність |
поміркованість |
адекватність |
жартівливість |
Практична частина
«ІНТЕРНЕТ РЕЧІ. Smart-технології»
Завдання. Самостійно створити презентацію згідно
сценарію.
СЦЕНАРІЙ УЧНІВСЬКОЇ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
Слайд
1.
Заголовок(розмір: 44 пт):
Що таке Інтернет речі? Підзаголовок(розмір: 32) пт): П.І.Б
учня, котрий створює презентацію, клас, дата створення. Ілюстрації: анімовані фото зразків Інтернет речей. Анімація для переходу на другий слайд.
Слайд
2.
Заголовок: Яке означення
Інтернет речей ТА яка ЇХ КЛАСИФІКАЦІЯ? Текст(розмір: 22 пт): Означення технології
Інтернет речей та їх класифікацію. Ілюстрації:
схема класифікацій Інтернет речей(без анімації). Анімація для переходу на третій слайд.
Слайд
3.
Заголовок: Які вибудовують
технології для об’єднання речей в мережу персональних Інтернет речей(ІР- це
інтернет-протоколи)? Текст: принципи
побудови персональної ІР за схемою:
сенсори-дані-мережа-послуги. Ілюстрації:
анімація у вигляді швидкої зміни декількох ілюстрацій, на яких є схема
технологій Інтернет речей. Анімація
для переходу на четвертий слайд.
Слайд
4.
Заголовок: Smart-технології: Яке наповнення
розумного будинку? Текст: Характеристики
та наповнення розумного будинку. Ілюстрації: послідовна швидка
зміна трьох різних пультів або трьох дисплеїв розумного будинку(це декілька
послідовних анімацій на цьому слайді). Анімація
для переходу на п’ятий слайд.
Слайд
5.
Заголовок: Smart-технології: Які основні
функції (дії та процеси) розумного будинку? Текст: Список основних функцій розумного будинку. Ілюстрації: послідовна швидка
зміна трьох різних станів освітлення в одній із кімнат розумного будинку(це
декілька послідовних анімацій фото кімнати з використанням художніх ефектів). Анімація для переходу на 6 слайд.
Слайд
6.
Заголовок: Smart-технології: Які основні
складові інтелекту розумного будинку? Текст:
Призначення складових елементів інтелекту розумного будинку. Ілюстрації: швидке мигтіння
лампочки сигналізації швидка в кімнаті розумного будинку(це декілька
послідовних анімацій на цьому слайді з використанням художніх ефектів). Анімація для переходу на 7 слайд.
Слайд
7.
Заголовок: Smart-технології: За що
відповідають чіпи-контролери розумного будинку? Текст: Зміст різних
видів контролю в розумному будинку. Ілюстрації:
швидке мигтіння лампочки з написом «Вимкніть газ!» тобто робота
сигналізації в кімнаті розумного будинку(це декілька послідовних анімаційних
ефектів). Анімація для переходу на 8
слайд.
Слайд
8.
Заголовок(з анімацією): Smart-технології. Яке програмне наповнення розумного
годинника? Текст: Перелік програмних додатків та вартість різних
моделей Smart-годинників? Ілюстрації:
анімоване фото Smart-годинника, на
якому змінюється показання пульсу користувача: від 75 до 83 ударів за хвилину. Анімація для переходу на 9 слайд.
Слайд
9.
Заголовок(з анімацією): Smart-технології. Які функції розумного годинника? Текст: Перелік основних функцій Smart-годинників. Ілюстрації:
анімоване фото швидке мигтіння екрану Smart-годинника. Анімація для переходу на 10 слайд.
Слайд
10.
Заголовок(з анімацією): Smart-технології. Які функції розумного електрочайника? Текст: Основні характеристики та вартість Smart-чайників. Ілюстрації:
фото Smart-чайників. Анімація
для переходу на 11 слайд.
Слайд
11.
Заголовок: Smart-технології. Які функції
розумного холодильника? Текст:
Перелік основних функцій Smart-холодильників. Ілюстрації: фото
Smart-холодильників з анімацією зміни декількох цифр
(вказують температуру) на дверцях Smart-холодильника. Анімація для переходу на 12 слайд.
Слайд
12.
Заголовок(з анімацією): Smart-технології. Які функції
розумного телевізора? Текст: Перелік
основних функцій та вартість Smart-телевізорів. Ілюстрації: фото
з анімацією зміни декількох кольорів на
екрані Smart-телевізора.
Анімація для переходу на 13 слайд.
Слайд
13.
Заголовок(з анімацією): Smart-технології. Які основні
функції розумного автомобіля? Текст: Перелік основних функцій та
вартість різних моделей Smart-автомобілів. Ілюстрації: фото
Smart-автомобілів з анімацією руху авто на слайді. Анімація для переходу на 14 слайд.
Слайд
14.
Заголовок(з анімацією): Smart-технології. Які основні
функції розумної дошки. Текст:
Основні характеристики та вартість Smart-дошок.
Ілюстрації: фото
Smart-дошки з анімацією обертання їх на слайді. Анімація для переходу на 15 слайд.
Слайд
15.
Заголовок(з анімацією): Smart-технології. Яке начиння
має бути в розумній класній кімнаті? Текст:
Перелік основного начиння Smart-класу. Ілюстрації: фото
Smart-класу з анімацією обертання смарт-парти. Анімація для переходу на 16 слайд.
Слайд
16.
Заголовок(з анімацією): Smart-технології. Розумні
кросовки. Текст: Основні
характеристики та вартість Smart-кросовок.
Ілюстрації: фото
Smart-кросовок з анімацією обертання їх на слайді. Анімація для переходу на 17 слайд.
Слайд
17.
Заголовок(з анімацією): Smart-технології. Яке начиння
має бути в розумній шкільній їдальні? Текст:
Перелік основного начиння Smart-столової. Ілюстрації: фото
Smart-столової з анімацією обертання смарт-буфету. Анімація для переходу на тринадцятий
слайд.
Слайд
18.
Заголовок(з анімацією): Smart-технології. Яке начиння
має бути в розумній спортивній залі? Текст:
Перелік основного начиння та їх функцій Smart-спортзалу. Ілюстрації: фото
Smart-спортзалу з анімацією. Анімація для переходу на 19 слайд.
Слайд
19.
Заголовок(з анімацією): Smart-технології. Яке начиння
має бути в розумній підлозі у спортивній залі? Текст: Перелік основного начиння та їх функцій розумної підлоги Smart-спортзалу. Ілюстрації: фото
Smart-підлоги з анімацією. Анімація для переходу на 20 слайд.
Слайд
20.
Заголовок(з анімацією): Smart-технології. Як створити
персональну мережу розумних речей? Текст:
Перелік персональних Smart-речей, що
під’єднані в WI-FI-мережу смартфона. Ілюстрації: фото Smart-речей з анімацією появи та зникнення їх на слайді. Анімація для переходу на 21 слайд.
Слайд
21.
Заголовок(з анімацією): Smart-технології. Які компанії
створюють розумних роботів? Текст: Перелік компаній, що створюють роботів. Ілюстрації: фото
Smart-робота з анімацією обертання їх на слайді. Анімація для переходу на 22 слайд.
Слайд
22.
Заголовок(з анімацією): Smart-технології. Які компанії
створюють розумних роботів? Текст: Перелік компаній, що створюють роботів. Ілюстрації: фото
Smart-робота з анімацією обертання їх на слайді. Анімація для переходу на 23 слайд.
Слайд
23.
Заголовок(з анімацією): Smart-технології. Що треба
зробити з подарованим вам роботом, щоб
він був у ваших персональних Інтернет речах? Текст: Перелік дій,
що створюють Інтернет речі? Ілюстрації: фото
Smart-робота з анімацією
на слайді. Анімація для
переходу на 24 слайд.
Слайд
24.
Заголовок: Як можна
використовувати Інтернет речей для навчання? Текст: Повідомлення про можливості Інтернет речей. Ілюстрації: фото мережі Інтернет речей. Слайд 25. Заголовок: Смартфон – як складова Інтернет речей. Текст: Повідомлення про смартфони.
Ілюстрації: схема
персональної мережі Інтернет речей.
Слайд
26.
Заголовок: Дякую за увагу! Текст:
Перелік джерел інформації. Ілюстрації: фото авторів презентації.
Результати виконання практичної роботи
надіслати на електронну адресу: vinnser@gmail.com
Немає коментарів:
Дописати коментар