субота, 2 березня 2019 р.

Практична робота. Електронне урядування


Практична робота  
«Електронні послуги. Електронне урядування»

Завдання. Самостійно створити презентацію згідно сценарію.
СЦЕНАРІЙ ПРЕЗЕНТАЦІЇ  «Електронні послуги для громадян»
Пов’язане зображення
Слайд 1. Заголовок(розмір: 44 пт): Електронні послуги для громадян (одразу створіть пароль і збережіть цей файл). Підзаголовок(розмір: 32) пт): П.І.Б учня(-иці), котрий(а) створює презентацію, клас, час та дата створення. Ілюстрації: зразки  заяв випускників на здачу ЗНО. Анімація для переходу на другий слайд.
Слайд 2. Заголовок(розмір: 44 пт): Електронне урядування в Україні. Текст: Складові елементи електронного сервісу для електронних запитів та послуг:  е-уряд; е-медицина; е-телефонія; е-законодавство; е-зайнятість; е-освіта; е-бібліотека; е-банк; е-демократія; е-кадастр; е-телебачення; е-транспорт.  Ілюстрації: зразки  ділових документів.
Слайд 3. Заголовок(розмір: 44 пт):  Громадський  рівень реалізації е-урядування. Текст: «Уряд – громадянам» (організація зворотного зв’язку з громадянами). З введенням систем G2C громадяни зможуть набагато менше стояти в чергах за типовою інформацією, довідками і формами, економлячи при цьому власні фінансові ресурси, а бюджетні витрати на адміністрування типових процедур при цьому пропорційно зменшуються. Ілюстрації: скріншот сторінки електронних послуг на сайті уряду України.
Слайд 4. Заголовок(розмір: 44 пт): Службовий  рівень реалізації е-урядування. Текст: «Уряд – службовцям» (відносини уряду з чиновниками або службовцями). Автоматизація процесів співпраці урядової системи з службовцями, чиновниками, консультантами на місцях. Ілюстрації: скріншот сторінки електронних послуг для громадян на сайті уряду України.
Слайд 5. Заголовок(розмір: 44 пт): Бізнесовий рівень реалізації е-урядування. Текст «Уряд – бізнесу» ( відносини державних органів і бізнесу). Це автоматизація податкових виплат, проведення електронних тендерів на постачання продукції тощо. При переході на електронну систему закупівель Швеції економія коштів в цій країні склали близько 50 %., внаслідок чого 95 % закупівель Швеції проводиться через електронні канали. Ілюстрації: скріншот сторінки електронних послуг для службовців на сайті уряду України.
Слайд 6. Заголовок(розмір: 44 пт):  Урядовий  рівень реалізації е-урядування. Текст: «Уряд – уряду» (автоматизація відносин і документообігу між відомствами). G2G – частина об’єднаної інформаційної системи, що забезпечує виконання таких задач: а)керування роботою державного апарату; б) координація діяльності регіональних управлінь і територіальних підрозділів; в) ведення внутрішнього діловодства.  Ілюстрації: скріншот сторінки електронних послуг на сайті уряду України.
Слайд 7. Заголовок(розмір: 44 пт): Принципи е-урядування. Текст: 1)Єдиноразова реєстрація документа; 2) Можливість паралельного виконання різних операцій з метою скорочення часу руху документів і підвищення оперативності їх виконання; 3) Безперервність руху документа; 4) Розвинена система звітності по різних статусах і атрибутах документів.
Ілюстрації: скріншот сторінки електронних послуг на сайті уряду України.
Слайд 8. Заголовок(розмір: 44 пт): Завдання е-урядування. Текст:  Перелік:
1)Забезпечення прав громадян на доступ до всіх видів відкритої державної інформації, що має індивідуальну та суспільну значимість; 2) Залучення громадян до участі у державних справах; 3) Вдосконалення технології державного управління; 4) Подолання інформаційної нерівності; 5) Організація надання послуг юридичним та фізичним особам в інтегрованому вигляді дистанційно — через інтернет та інші засоби; 6) Перебудова відносин з громадянами; 7) Надання громадянам можливості навчатися протягом всього життя;
Ілюстрації: скріншот сторінки електронних послуг на сайті уряду України.

Слайд 9. Заголовок(розмір: 44 пт): Адміністративні функції е-урядування. Текст:
Електронне урядування виконує такі основні функції: 1) підвищення якості та доступності державних послуг для громадян, спрощення процедур та скорочення адміністративних витрат; 2) підвищення якості адміністративних та управлінських процесів, забезпечення контролю за результативністю діяльності органів виконавчої влади з одночасним забезпеченням належного рівня інформаційної безпеки;
Ілюстрації: скріншот сторінки електронних послуг на сайті уряду України.
Слайд 9. Заголовок(розмір: 44 пт): Дозвільні функції е-урядування. Текст: 1)забезпечення відкритості інформації про діяльність органів виконавчої влади, розширення доступу до неї та надання можливості безпосередньої участі громадян та інститутів громадянського суспільства у процесах підготовки та експертизи проектів рішень, які приймаються на всіх рівнях державного управління;
2)видача дозволів (на займання окремими видами підприємницької діяльності; на проведення мітингів, демонстрацій; на розміщення реклами та ін.), у тому числі акредитація, атестація, сертифікація;
Ілюстрації скріншот сторінки електронних послуг: на сайті уряду України.
Слайд 10. Заголовок(розмір: 44 пт):  Правові функції е-урядування. Текст:  1)реєстрація (прав власності, актів громадянського стану, суб'єктів підприємницької діяльності, об'єднань громадян тощо); 2)легалізація документів (консульська легалізація), нострифікація (визнання дипломів, виданих в інших країнах) та верифікація (встановлення достовірності сертифікатів про походження товарів); 3)визнання певного статусу, прав особи (призначення пенсій, субсидій).
Ілюстрації скріншот сторінки електронних послуг: на сайті уряду України.
Слайд 11. Заголовок(розмір: 44 пт): Початкові етапи впровадження е-урядування. Текст: Перелік ознак  етапів:  На першому етапі створюються веб-ресурси різних міністерств і відомств, що містять інформацію про їхню місію і напрямки діяльності. Сайти державних органів, як правило, не підтримуються централізовано і не об'єднуються в єдиний портал. На другому етапі з'являються перші елементи інтерактивності (наприклад, відправлення питань і одержання відповідей громадян за допомогою електронної пошти). Постійно публікуються новини про діяльність державних органів влади.
Ілюстрації скріншот сторінки електронних послуг: на сайті уряду України.
Слайд 12. Заголовок(розмір: 44 пт): Третій етап впровадження е-урядування. Текст:  Третій етап характеризує поява повноцінної інтерактивності — можливості здійснювати операції (сервіси) в режимі онлайн (наприклад, сплатити штраф, замовити паспорт, продовжити дію деяких ліцензій і патентів тощо). Така конкретизація роботи електронного управління, що полягає вже не стільки в інформуванні, скільки в обслуговуванні, припускає створення спеціальних сайтів для підтримки цих сервісів не тільки для центральних, але і для міських і навіть районних органів влади.
Ілюстрації скріншот сторінки електронних послуг: на сайті уряду України.
Слайд 13. Заголовок(розмір: 44 пт): Четвертий етап впровадження е-урядування. Текст:   Четвертий етап — створення об'єднаних порталів різних відомств і служб, через які можна здійснювати будь-які види трансакцій, для яких раніше було потрібно звертатися безпосередньо в державний орган. Через регіональні портали стає можливою реєстрація підприємств, оформлення фінансових документів, легалізація іноземних документів тощо. З'являються регіональні портали, що поєднують у собі як увесь спектр державних послуг, так і послуги недержавного сектору — підключаються системи електронної комерції, інтернет-банкінгу.
Ілюстрації скріншот сторінки електронних послуг: на сайті уряду України.
Слайд 14. Заголовок(розмір: 44 пт): П’ятий етап впровадження е-урядування. Текст:  На п'ятому етапі відбувається створення електронної системи державного управління на основі єдиних стандартів, а також урядового порталу як єдиної точки доступу до всіх послуг — і для громадян, і для бізнесу. Більшість фахівців вважає, що найвищим ступенем розвитку електронної демократії є запровадження електронної системи волевиявлення (електронного голосування).
Ілюстрації скріншот сторінки електронних послуг: на сайті уряду України.
Слайд 15. Заголовок(розмір: 44 пт): Циркуляція інформації в е-урядуванні . Текст:  Створенні та правильно оформлені електронні послуги одразу шукають споживачів.
Організація роботи з документами та діяльність щодо їх створення називаються діловодством.
Документування управлінської діяльності полягає у фіксації за встановленими правилами на паперових або магнітних носіях управлінських дій, тобто у створенні документів.

·        Відкриті дані 
·        Цифрова освіта
·        BroadBand
·        е-Резидентство

·        єМалятко


Завдання 2.  Ознайомитися із зразками електронних петицій до Верховної Ради України на сайті: https://itd.rada.gov.ua/services/Petitions/. Найкращі петиції внести  у власну презентацію(до 5 слайдів). 
Завдання 3.  Ознайомитися із зразками електронних петицій до Вінницької міської ради  на сайті: http://www.vmr.gov.ua/Lists/petitions/Default.aspx. Найкращі петиції - у презентацію(до 5 слайдів). 
Завдання 4.  Ознайомитися із зразковим  прозорим  офісом  Вінницької міської ради  на сайті: http://transparent.vmr.gov.ua/default.aspx Найкращі сервіси  розмістити у власній презентації.
Завдання 5.  Ознайомитися із зразками електронних петицій до Вінницької обласної  ради  на сайті:
https://vinrada.gov.ua/ended_petitions/. Найкращі петиції розмістити у власній презентації. 
Завдання 6.  Ознайомитися із зразками електронних петицій до Адміністрації Президента України  на сайті: https://petition.president.gov.ua/archive. Найкращі петиції розмістити у власній презентації. 
Завдання 7.  Ознайомитися із можливостями електронних законопроектів депутатів  на сайті: https://rada.gov.ua/news/zp.   Найкращі петиції розмістити у власній презентації. 
Завдання 8.  Ознайомитися із можливостями електронних замовлень  на перевезення  на сайті: https://edi.vchasno.com.ua/   Найкращі враження  розмістити у власній презентації. 


Немає коментарів:

Дописати коментар