Практична робота
«Електронні послуги. Електронне урядування»
Завдання. Самостійно створити презентацію згідно сценарію.
СЦЕНАРІЙ ПРЕЗЕНТАЦІЇ
«Електронні послуги для громадян»
Слайд
1.
Заголовок(розмір: 44 пт):
Електронні послуги для громадян (одразу
створіть пароль і збережіть цей файл). Підзаголовок(розмір:
32) пт): П.І.Б учня(-иці), котрий(а) створює презентацію, клас, час та дата
створення. Ілюстрації: зразки заяв випускників на здачу ЗНО. Анімація для переходу на другий слайд.
Слайд 2. Заголовок(розмір: 44 пт): Електронне урядування в Україні. Текст: Складові елементи електронного сервісу для електронних
запитів та послуг: е-уряд; е-медицина; е-телефонія;
е-законодавство; е-зайнятість; е-освіта; е-бібліотека; е-банк; е-демократія; е-кадастр;
е-телебачення; е-транспорт. Ілюстрації: зразки ділових документів.
Слайд 3. Заголовок(розмір: 44 пт): Громадський рівень реалізації е-урядування. Текст: «Уряд –
громадянам» (організація зворотного зв’язку з громадянами). З введенням систем
G2C громадяни зможуть набагато менше стояти в чергах за типовою інформацією,
довідками і формами, економлячи при цьому власні фінансові ресурси, а бюджетні
витрати на адміністрування типових процедур при цьому пропорційно зменшуються. Ілюстрації: скріншот сторінки
електронних послуг на сайті уряду України.
Слайд 4. Заголовок(розмір: 44 пт): Службовий рівень
реалізації е-урядування. Текст: «Уряд –
службовцям» (відносини уряду з чиновниками або службовцями). Автоматизація
процесів співпраці урядової системи з службовцями, чиновниками, консультантами
на місцях. Ілюстрації: скріншот сторінки
електронних послуг для громадян на сайті уряду України.
Слайд 5. Заголовок(розмір: 44 пт): Бізнесовий рівень реалізації е-урядування. Текст «Уряд – бізнесу» ( відносини
державних органів і бізнесу). Це автоматизація податкових виплат, проведення
електронних тендерів на постачання продукції тощо. При переході на електронну
систему закупівель Швеції економія коштів в цій країні склали близько 50 %.,
внаслідок чого 95 % закупівель Швеції проводиться через електронні канали.
Ілюстрації: скріншот сторінки
електронних послуг для службовців на сайті уряду України.
Слайд 6. Заголовок(розмір: 44 пт): Урядовий рівень реалізації е-урядування. Текст: «Уряд
– уряду» (автоматизація відносин і документообігу між відомствами). G2G –
частина об’єднаної інформаційної системи, що забезпечує виконання таких задач:
а)керування роботою державного апарату; б) координація діяльності регіональних
управлінь і територіальних підрозділів; в) ведення внутрішнього діловодства. Ілюстрації: скріншот сторінки
електронних послуг на сайті уряду України.
Слайд 7. Заголовок(розмір: 44 пт): Принципи е-урядування.
Текст: 1)Єдиноразова реєстрація
документа; 2) Можливість паралельного виконання різних операцій з метою
скорочення часу руху документів і підвищення оперативності їх виконання; 3) Безперервність
руху документа; 4) Розвинена система звітності по різних статусах і атрибутах документів.
Ілюстрації: скріншот сторінки
електронних послуг на сайті уряду України.
Слайд 8. Заголовок(розмір: 44 пт): Завдання е-урядування.
Текст: Перелік:
1)Забезпечення прав громадян
на доступ до всіх видів відкритої державної інформації, що має індивідуальну та
суспільну значимість; 2) Залучення громадян до участі у державних справах; 3) Вдосконалення
технології державного управління; 4) Подолання інформаційної нерівності; 5) Організація
надання послуг юридичним та фізичним особам в інтегрованому вигляді
дистанційно — через інтернет та інші засоби; 6) Перебудова відносин з
громадянами; 7) Надання громадянам можливості навчатися протягом всього життя;
Ілюстрації: скріншот сторінки
електронних послуг на сайті уряду України.
Слайд 9. Заголовок(розмір: 44 пт): Адміністративні функції е-урядування. Текст:
Електронне
урядування виконує такі основні функції: 1) підвищення якості та доступності
державних послуг для громадян, спрощення процедур та скорочення
адміністративних витрат; 2) підвищення якості адміністративних та управлінських
процесів, забезпечення контролю за результативністю діяльності органів
виконавчої влади з одночасним забезпеченням належного рівня інформаційної
безпеки;
Ілюстрації: скріншот сторінки
електронних послуг на сайті уряду України.
Слайд 9. Заголовок(розмір: 44 пт): Дозвільні функції е-урядування. Текст: 1)забезпечення
відкритості інформації про діяльність органів виконавчої влади, розширення
доступу до неї та надання можливості безпосередньої участі громадян та
інститутів громадянського суспільства у процесах підготовки та експертизи
проектів рішень, які приймаються на всіх рівнях державного управління;
2)видача дозволів (на займання окремими видами
підприємницької діяльності; на проведення мітингів, демонстрацій; на розміщення
реклами та ін.), у тому числі акредитація, атестація, сертифікація;
Ілюстрації скріншот сторінки
електронних послуг: на сайті
уряду України.
Слайд 10. Заголовок(розмір: 44 пт): Правові
функції е-урядування. Текст: 1)реєстрація
(прав власності, актів громадянського стану, суб'єктів підприємницької
діяльності, об'єднань громадян тощо); 2)легалізація документів (консульська
легалізація), нострифікація (визнання дипломів, виданих в інших
країнах) та верифікація (встановлення достовірності сертифікатів про
походження товарів); 3)визнання певного статусу, прав особи (призначення
пенсій, субсидій).
Ілюстрації скріншот сторінки
електронних послуг: на сайті
уряду України.
Слайд 11. Заголовок(розмір: 44 пт): Початкові етапи впровадження е-урядування. Текст: Перелік ознак етапів: На першому етапі створюються веб-ресурси різних міністерств і
відомств, що містять інформацію про їхню місію і напрямки діяльності. Сайти
державних органів, як правило, не підтримуються централізовано і не
об'єднуються в єдиний портал. На другому етапі з'являються перші елементи
інтерактивності (наприклад, відправлення питань і одержання відповідей громадян
за допомогою електронної пошти). Постійно публікуються новини про діяльність
державних органів влади.
Ілюстрації скріншот сторінки
електронних послуг: на сайті
уряду України.
Слайд 12. Заголовок(розмір: 44 пт): Третій етап впровадження е-урядування. Текст: Третій етап характеризує поява
повноцінної інтерактивності — можливості здійснювати операції (сервіси) в
режимі онлайн (наприклад, сплатити штраф, замовити паспорт, продовжити дію
деяких ліцензій і патентів тощо). Така конкретизація роботи електронного
управління, що полягає вже не стільки в інформуванні, скільки в обслуговуванні,
припускає створення спеціальних сайтів для підтримки цих сервісів не тільки для
центральних, але і для міських і навіть районних органів влади.
Ілюстрації скріншот сторінки
електронних послуг: на сайті
уряду України.
Слайд 13. Заголовок(розмір: 44 пт): Четвертий етап впровадження е-урядування. Текст: Четвертий етап — створення об'єднаних порталів різних
відомств і служб, через які можна здійснювати будь-які види трансакцій, для
яких раніше було потрібно звертатися безпосередньо в державний орган. Через
регіональні портали стає можливою реєстрація підприємств, оформлення фінансових
документів, легалізація іноземних документів тощо. З'являються регіональні
портали, що поєднують у собі як увесь спектр державних послуг, так і послуги
недержавного сектору — підключаються системи електронної комерції,
інтернет-банкінгу.
Ілюстрації скріншот сторінки
електронних послуг: на сайті
уряду України.
Слайд 14. Заголовок(розмір: 44 пт): П’ятий етап впровадження е-урядування. Текст: На п'ятому етапі відбувається створення
електронної системи державного управління на основі єдиних стандартів, а також
урядового порталу як єдиної точки доступу до всіх послуг — і для громадян,
і для бізнесу. Більшість фахівців вважає, що найвищим ступенем розвитку
електронної демократії є запровадження електронної системи волевиявлення (електронного
голосування).
Ілюстрації скріншот сторінки
електронних послуг: на сайті
уряду України.
Слайд 15. Заголовок(розмір: 44 пт): Циркуляція інформації в е-урядуванні . Текст: Створенні та
правильно оформлені електронні послуги одразу шукають споживачів.
Організація роботи з документами та діяльність щодо їх створення називаються
діловодством.
Документування управлінської діяльності полягає у фіксації за встановленими
правилами на паперових або магнітних носіях управлінських дій, тобто у створенні
документів.
·
єМалятко
Завдання 2. Ознайомитися із зразками електронних петицій
до Верховної Ради України на сайті: https://itd.rada.gov.ua/services/Petitions/. Найкращі петиції внести у власну презентацію(до 5 слайдів).
Завдання 3. Ознайомитися із зразками електронних петицій
до Вінницької міської ради на сайті: http://www.vmr.gov.ua/Lists/petitions/Default.aspx. Найкращі петиції - у презентацію(до 5 слайдів).
Завдання 4. Ознайомитися із зразковим прозорим
офісом Вінницької міської ради на сайті: http://transparent.vmr.gov.ua/default.aspx Найкращі сервіси
розмістити у власній презентації.
Завдання 5. Ознайомитися із зразками електронних петицій
до Вінницької обласної ради на сайті:
https://vinrada.gov.ua/ended_petitions/. Найкращі петиції розмістити у власній
презентації.
Завдання 6. Ознайомитися із зразками електронних петицій
до Адміністрації Президента України на сайті:
https://petition.president.gov.ua/archive. Найкращі петиції розмістити у власній
презентації.
Завдання 7. Ознайомитися із можливостями електронних
законопроектів депутатів на сайті: https://rada.gov.ua/news/zp. Найкращі
петиції розмістити у власній презентації.
Завдання 8. Ознайомитися із можливостями електронних
замовлень на перевезення на сайті: https://edi.vchasno.com.ua/ Найкращі
враження розмістити у власній
презентації.
Немає коментарів:
Дописати коментар