Практична робота.
Оформлення ділових документів в текстовому редакторі
MS Word.
Завдання 1. Створіть зразок ділового документу
«Розписка».
Розписка — це письмове підтвердження
певної дії, яка мала місце, — передачі й отримання грошей, товарів, документів.
Реквізити:
1.
Назва виду документа.
2.
Текст.
3.
Дата.
4.
Підпис особи, яка отримала цінності.
5.
Завірення підпису (у приватній розписці).
Розписка
може бути приватного характеру (особа отримує цінності від особи)
і службового характеру (особа — представник
установи — отримує цінності від цієї або іншої установи).
Зразок
Розписка
Я, учень 10
класу загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 7 м. Яременко Віталій
Вікторович, одержав від завгоспа школи Бурбеліса Ігната Григоровича Smart-програвач "Lenovo" для репетицій та проведення шкільного
літературного вечора. Програвач зобов'язуюсь повернути не пізніше 20.05.2012 р.
Домашня адреса:
м. Кременчук, вул. Котлова, 48 1. Паспорт КО 798962, виданий Ленінським РВ ГУМВС України в Вінницькій області 14
січня 2019 р.
01.02.2019 р.
(підпис) Г. М. Яременко
Завдання 2. Створіть презентацію на 14 слайдів, на
яких розмістити такі зразки ділових та
офіційних листів:
Слайд
1.Супровідний лист до резюме; Слайд 2.Супровідний лист до документів; Слайд 3.
Лист-підтвердження; Слайд 4. Рекомендаційний лист; Слайд 5. Гарантійний лист;
Слайд 6. Лист-відмова; Слайд 7. Лист-запрошення; Слайд 8. Лист звернення з
проханням; Слайд 9. Лист-відповідь; Слайд 10. Лист-прохання; Слайд 11.
Лист-вітання; Слайд 12. Лист-запит;
Слайд 13. Лист-претензія. Слайд 14. Прізвище, імя, по батькові автора презентації, дата, та електронний
підпис.
Завдання 3. Створіть та застосувати стильне оформлення зразків таких листів на
сторінках текстового документа і відправити його на електронну скриньку учителя інформатики.
·
Інформаційні листи – в яких керівництвом чи органами влади і
управління різних рівнів розсилаються матеріали офіційного характеру. У них
можуть міститися нормативні документи, правила поведінки, додатки тощо. Такі
листи підписуються керівником.
·
Листи повідомлення — зазвичай направляються юридичними особами
та індивідуальними підприємцями на адресу своїх партнерів, клієнтів чи
держструктур. Вони сповіщають про зміни, що відбулися, наприклад: зміну адреси
розташування, платіжних реквізитів, наявності заборгованості, призупинення дії
і т.п.
·
Супровідні листи — використовуються для відправки документації
(каталогів, протоколів, нормативних актів), які не мають адресної частини.
·
Гарантійні листи — адресуються організаціям і окремим суб’єктам
та включають в себе зобов’язання і підтвердження (оплата праці, послуг, оренди,
якість і терміни виконання роботи, повернення кредиту). Ці листи підписуються
керівником організації та бухгалтером і обов’язково засвідчуються печаткою.
·
Листи претензії — складаються юридичними або фізичними
особами у разі виявлення раніше обумовлених в письмовому вигляді порушень з
метою відшкодування збитків. До тексту додаються акти документування, що
підтверджують обгрунтованість претензій і мають доказову силу.
·
Листи-запити — направляються з наміром отримання інформації, офіційних даних
або документів.
·
Листи-сповіщення — інформують про майбутні заходи і запрошують
до участі. У них вказується місце, час проведення, програма і організаційні
моменти. Підписуються відповідальною особою.
·
Листи-прохання — поширений вид ділового листування. Ці
послання використовуються при зверненні однієї організації до іншої з проханням
надання послуги, узгодження дій, отримання відомостей про товар тощо.
·
Листи-відповіді — є відповідями на листи-запити або
пропозиції. Вони можуть бути позитивними або негативними.
·
Листи-запрошення, листи-подяки,
листи-привітання та інші види
службових листів.
Немає коментарів:
Дописати коментар