Практична робота «Персональне електронне середовище»
Завдання. Самостійно створити презентацію згідно
сценарію.
СЦЕНАРІЙ УЧНІВСЬКОЇ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ «Персональне
електронне середовище»
Слайд
1.
Заголовок(розмір: 49 пт):
Персональне електронне середовище (анімований).
Підзаголовок(розмір: 37 пт): П.І.Б учня, котрий створює презентацію,
клас, дата створення. Ілюстрації:
анімоване фото, що містить емблеми електронних середовищ для колективного
використання МS Office 365,
LibreOffice та інші. Анімація для переходу на другий слайд.
Слайд
2.
Заголовок: Що означає
термін «хмарні технології»? Текст(розмір: 22 пт): зміст і
призначення хмарних технологій в Інтернеті. Ілюстрації: схема змісту персональної хмари(без анімації). Анімація для переходу на третій слайд.
Слайд
3.
Заголовок: Що означає термін «електронний календар користувача»? Текст: зміст та призначення електронних
календарів для планування подій. Ілюстрації:
анімація у вигляді швидкої зміни декількох ілюстрацій, на яких є електронні
календарі. Анімація для переходу на четвертий
слайд.
Слайд
4.
Заголовок: Що означає термін
«хмарний диск»? Текст: зміст та призначення хмарного дисків користувача. Ілюстрації: ілюстрація зразка хмарного
диску в Інтернеті. Анімація для
переходу на п’ятий слайд.
Слайд
5.
Заголовок: Що означає термін «хмарний сервіс»? Текст: Зміст та призначення хмарних сервісів. Ілюстрації: Мережні додатки
хмарного сервісу. Список хмарних додатків. Анімація
для переходу на 6 слайд.
Слайд
6.
Заголовок: Як
створити персональну базу знань за
допомогою хмарного сервісу? Текст:
Зміст і призначення електронного
блогу для персональної бази знань . Ілюстрації:
зразки учнівських електронних блогів. Анімація для переходу на 7 слайд.
Слайд
7.
Заголовок: Що означає термін
«навігація в базі знань»? Текст: способи організації навігації в персональній
базі знань. Ілюстрації: скріншот змісту персональної бази знань.
Анімація для переходу на 8 слайд.
Слайд
8.
Заголовок(з анімацією): Для чого потрібна «адресна книга» в хмарному сервісі користувача? Текст: Зміст і
призначення адресної книги користувача для колективної роботи в мережі? Ілюстрації: скріншот адресної книги з її вмістом. Анімація для переходу на 9 слайд.
Слайд
9. Заголовок(з
анімацією): Як можна використати месенджер
в колективній роботі над проектом? Текст: Перелік можливостей месенджерів для колективної роботи. Ілюстрації: скріншот
викорастання месенджерів в Інтернеті. Анімація
для переходу на 10 слайд.
Слайд
10.
Заголовок(з анімацією): Якими способами здійснити обмін відео-файлами
під час роботи над колективним проектом?
Текст: зміст та призначення персонального YouTube-каналу. Ілюстрації:
скріншот колонтитулів на сторінці. Анімація для переходу на 11 слайд.
Слайд
11.
Заголовок: Як використати відео-канал в YouTube для персонального навчання? Текст: призначення персонального відео-каналу в YouTube. Ілюстрації: фото
відео-об’єктів на персональній сторінці в YouTube.
Анімація для переходу на 12 слайд.
Слайд
12.
Заголовок(з анімацією):
Як
використати безкоштовні освітні послуги навчального ресурсу Прометеус
для поглибленого вивчення предметів? Текст: Перелік онлайн курсів для
учнів. Ілюстрації: скріншот
сторінки, на якій відображено невидимі об’єкти на сторінці. Анімація для переходу на 13 слайд.
Слайд
13.
Заголовок(з анімацією):
Як розв’язати в мережі складну математичну задачу чи
рівняння? Текст: Перелік он-лайн математичних процесорів в Мережі. Ілюстрації: скріншот
вікна математ. процесора Wolfram Alpha.
Немає коментарів:
Дописати коментар