Практична робота
Обробка, аналіз статистичних даних
засобами
табличного процесора MS
Excel
Завдання 1. (2
бали). Сформувати таблицю балів учениці з точних предметів згідно даного зразка.
Завдання 2. (2
бали). У таблиці виділити два ряди оцінок з алгебри та геометрії і побудувати
точкову діаграму. Сформатувати лінію
тренду для цих двох величин( Чому такий висновок: оцінки з геометрії слабо залежать від оцінок з алгебри?). Застосувати
лінійне прогнозування до цих даних.
Завдання 3. (2
бали). Виділити три ряди оцінок з геометрії, з фізики, з інформатики і побудувати бульбашкову
діаграму. Сформатувати заголовок діаграми та лінію трендів. Застосувати
лінійне прогнозування до цих даних. Самостійно
зробити висновки після аналізу діаграми.
Завдання 4. (2
бали). Виділити два ряди оцінок з
геометрії та фізики і побудувати
точкову діаграму. Сформатувати лінію тренду для цих двох величин(Чи
правильний висновок: оцінки з фізики майже лінійно залежать від оцінок з геометрії?). Застосувати лінійне
прогнозування до цих даних.
Завдання 5. (2
бали). Виділити два ряди оцінок з
алгебри та фізики і побудувати
точкову діаграму. Сформатувати лінію тренду для цих двох величин(Чи
правильний висновок: оцінки з фізики майже лінійно залежать від оцінок з алгебри?). Застосувати лінійне
прогнозування до цих даних.
Завдання 6. (2 бали). Виділити два ряди оцінок з алгебри та з нформатики
і побудувати точкову діаграму. Сформатувати лінію тренду для цих двох
величин(Чи правильний висновок: оцінки з фізики лінійно залежать від
оцінок з геометрії?). Застосувати
лінійне прогнозування до цих даних.
Немає коментарів:
Дописати коментар