Практична
робота 15.
Проблеми, перешкоди та пріоритети в мережі Інтернеті.
Завдання
1. Створити презентацію за таким сценарієм.
Сценарій
презентації «Проблеми та невдачі в мережі Інтернеті»
Слайд 1. Заголовок(розмір: 44 пт):
Які виникають проблеми в інформаційну епоху? Встановіть
пароль на файл та збережіть. Підзаголовок(розмір:
32) пт): П.І.Б учня(-иці), котрий створює презентацію, клас, час та дата
створення. Ілюстрації:
зразки веб-сайтів масмедіа, що маніпулюють
інформацією. Анімація для переходу
на 2 слайд.
Слайд
2.
Заголовок: Чому
стаються невдачі реформування в інформаційну епоху? Текст(розмір: 22 пт): Існує
декілька пояснень, чому проекти е-врядування часто є невдалими. Втім, ключовим
чинником залишається ставлення і дії відповідальних державних працівників, як
політиків, так і менеджерів. На основі їхніх оцінок було сформовано модель “4І”
– різні підходи до реформування в інформаційну епоху. Ілюстрації: скріншоти сайтів е-урядування. Анімація для переходу до наступного слайду.
Слайд
3.
Заголовок: Чому ігнорують
зміни та реформування в інформаційну епоху? Текст(розмір: 22 пт): Державні службовці непоінформовані про
ІТ й інформаційні системи, тому не розглядають їх як засіб реформування.
Витрати на ІТ мінімальні або немає. Цей підхід все ще існує в багатьох
індійських державних організаціях. Іноді комп’ютери є, але вони не використовуються
і виконують функцію дорогих друкарських машинок.Ілюстрації: скріншоти
відкритих офісів е-урядування. Анімація
для переходу до наступного слайду.
Слайд
4.
Заголовок: Чому користувачі
стають ізольованими в інформаційну епоху?Текст(розмір:
22 пт): Державні службовці залишаються комп’ютерно-неграмотними і мають
нестачу розуміння важливої ролі
інформації. Вони, проте, обізнані про ІТ і їхній потенціал. Відтак інвестиція в
ІТ входить в реформування, але розглядається як окрема відповідальність
“комп'ютерних експертів”. Це переважно пов'язано з автоматизацією процесів
документообігу. Ілюстрації: скріншоти відкритих офісів е-урядування.Анімація для переходу до наступного
слайду.
Слайд
5.
Заголовок: Чому користувачі
стають «ідолами» комп’ютерної грамотності в інформаційну епоху? Текст(розмір: 22 пт): Державні
службовці стали напівграмотними. Вони використовують комп'ютери і обізнані про
потенціал ІТ. Вони вважають, що ІТ можуть перетворити урядову справу. Вони ледь
обізнані, що інформація – це щось важливе. Громадський сектор наповнюється важливими ІТ-проектами. Роль «чайника» стає дамокловим мечем для сучасних державних службовців. Ілюстрації: скріншоти відкритих офісів е-урядування.Анімація для переходу до наступного
слайду.
Слайд
6.
Заголовок: Чому користувачі
можуть стати «двигунами» в інформаційну епоху? Текст(розмір: 22 пт): Якщо державні службовці стануть
інформаційно грамотними, то вони визнають інформацію як ключовий організаційний
ресурс, який є центральним для всіх урядових функцій. ІТ мають вторинну роль:
вони розглядаються як цінність для досягнення інших цілей реформування, а не
самі по собі. Наразі ІТ повністю інтегровані в процес організаційних змін. Ілюстрації: скріншоти відкритих офісів е-урядування.Анімація для переходу до наступного
слайду.
Слайд
7.
Заголовок: Як пристосуватися
до змін в інформаційну епоху? Текст(розмір:
22 пт): Організовуючи нову електронну службу або виводячи в Інтернет
вже існуючу традиційну службу, організаціям необхідно:
- у найкоротші терміни вийти в
Інтернет і адаптуватися до зміни умов;
- залучити до Інтернету громадян
за допомогою успішно проведених веб-презентацій;
- надавати персоніфіковані
корисні послуги, доступні з будь-якого пристрою, роблячи тим самим цю операцію
цікавішою і легшою для громадян;
- забезпечувати високий рівень
безпеки;
- інтегрувати і автоматизувати
процеси управління для досягнення максимальної ефективності.
Ілюстрації: скріншоти відкритих офісів бізнесу.Анімація для переходу до наступного слайду.
Слайд
8.
Заголовок: Як пристосуватися
до інформаційного простору? Текст(розмір:
22 пт): Організовуючи нову електронну службу або виводячи в Інтернет
вже існуючу традиційну службу, організаціям необхідно:
- прискорювати ухвалення ділових
і політичних рішень за допомогою аналізу в режимі реального часу;
- прогнозувати майбутні потреби
різних служб та запити від громадян;
- знижувати витрати на супровід
інформаційних технологій, використовуючи перевірену архітектуру;
- знижувати ризики, застосовуючи
рішення, забезпечені технічною підтримкою, і відкриті стандарти.
Ілюстрації: скріншоти відкритих офісів бізнесу.Анімація для переходу до наступного слайду.
Слайд
9.
Заголовок: Які причини
перешкод, що трапляються в інформаційному просторі? Текст(розмір: 22 пт): Наводимо перелік перешкод на шляху створення електронного уряду:
1)управлінські та експертні затримки
під час документообігу; 2)нераціональне планування послідовних та паралельних
процесів; 3) недостатні витрати на технологію і інфраструктуру; 4) Нестача здібностей
здійснювати великомасштабні ІТ-проекти; 5) нестача координації і/або
стратегічного планування; 6) нестача кадрових ресурсів на підтримку роботи в режимі
“24 години на добу і 7 днів на тиждень”; 7) Недостатнє розуміння важливості
інформації; 8)недостатня комплексність і
велика тривалість заходів/ програм; Ілюстрації:
скріншоти відкритих офісів бізнесу.Анімація для переходу до наступного
слайду.
Слайд
10.
Заголовок: Які причини
проблем, що виникають в інформаційному просторі? Текст(розмір: 22 пт): Наводимо перелік проблем на шляху створення електронного уряду: 1)нестача
інноваційних ініціатив у державному секторі; 2)очікування не відповідають реальному
оточенню управлінців; 3) відсутність державної політики; 4) Організаційні
та культурні суперечності; 5) сумніви і
опір серед лідерів; 6) нестача інституційної підтримки; 7)Опозиція з боку працівників
і профспілок; 8) місцеві уряди і муніципалітети у разі неактивної ролі користувачів
стають “цапами-відбувайлами”; 9) погане управління інформаційними потоками,
небажання департаментів обмінюватися даними, погане поводження з чутливими
даними; 10) застарілі правові рамки для інновацій і залучення приватного сектора;
Ілюстрації: скріншоти відкритих офісів бізнесу.Анімація для переходу до наступного слайду.
Слайд
11.
Заголовок: Які причини
невдач, що виникають в інформаційному просторі? Текст(розмір: 22 пт): Недостатньо просто комп’ютеризувати
наявні робочі процеси з метою збільшення оперативності або економії засобів. Варто
супроводжувати самі процеси і структури, а також проектні організації, у
контексті яких вони існують, та повинні бути змінені. Ілюстрації:
скріншоти відкритих офісів бізнесу.Анімація для переходу до наступного
слайду.
Слайд
12.
Заголовок: Які економічні
пріорітети виникають в інформаційному просторі? Текст(розмір: 22 пт): Пріоритет економічної вигоди – це проекти
електронного управління, які принесли велику економічну вигоду, забезпечили
такі її аспекти: 1) збільшення доходу; 2) поліпшення фінансового управління; 3)
поліпшення ресурсів і менеджменту планування; 4) створення кращої маркетингової
та інвестиційної атмосфери. Ілюстрації:
скріншоти відкритих офісів бізнесу.Анімація для переходу до наступного
слайду.
Слайд
13.
Заголовок: Які соціальні
пріорітети виникають в інформаційному просторі? Текст(розмір: 22 пт): Пріоритет соціальної вигоди – це проекти
електронного управління, що приносять явну соціальну користь, включають: 1) поліпшення
якості послуг, надаваних громадянам; 2) зміцнення правоохоронних органів і
громадського порядку; 3) поліпшення суспільної освіти і систем управління
питаннями культури; 4) поліпшення
охорони здоров'я; 5) захист навколишнього середовища та інформаційні системи з питань
навколишнього середовища. Ілюстрації:
скріншоти відкритих офісів бізнесу.Анімація для переходу до наступного
слайду.
Слайд
14.
Заголовок: Які урядові
пріорітети виникають в інформаційному просторі? Текст(розмір: 22 пт): Пріоритет вигоди уряду – це тотальна інформатизація,
яка є потужним інструментом, що здатний не тільки зробити уряд кращим, а й
трансформувати його в прозорий електронний офіс. Проекти електронного управління
приносять таку користь уряду: 1) підвищення ефективності та оперативності
істотних робочих процесів уряду; 2) збільшення прозорості і посилення боротьби
проти корупції;
3) розвиток урядової інформації. Стандарти
урядових інформаційних систем зазвичай складаються зі
стандартів даних, технічних
стандартів, стандартів методики і стандартів безпеки. Ілюстрації: скріншоти
відкритих офісів бізнесу.Анімація
для переходу до наступного слайду.
Слайд 15. Заголовок: Які є моделі управління
в інформаційному просторі? Текст(розмір:
22 пт): Розглянемо
модель на прикладі електронної податкової системи: 1. Capture (отримання): збір
вихідних даних, необхідних для системи електронного уряду. Платник податків
отримує основні дані про різні джерела доходів.
2. Input
(введення): введення даних в систему. Платник податків вводить дані в
електронну форму на веб-сайті податкового відомства. 3. Process (процес): зміна
даних за допомогою розрахунків, класифікації, відбору і т.д. E-податкова
система використовує різні податкові ставки для різних типів доходу для
розрахунку загальної податкової заборгованості. 4. Store (збереження):
зберігання необроблених і оброблених даних у системі. E-податкова система
зберігає всі подробиці введених і розрахованих податків для кожного платника
податків.
5. Output
(вихід): видача оброблених даних. Загальна сума податку розраховується і
відображається для платника податків. 6. Decision (рішення): якщо оброблених
даних достатньо, вони використовуються для прийняття рішень. Платник податку
визначає, чи буде оскаржувати або приймати розрахункові суми податку. 7. Action
(дія): реалізація рішення. Якщо все добре, то платник податків дозволяє виплату
податкової заборгованості.
Ілюстрації: скріншоти відкритих офісів бізнесу.Анімація для переходу до наступного слайду.
Немає коментарів:
Дописати коментар