20.12.2021-24.12.2021
Тема: Опрацювання зображень в клітинці MS Excel
Подивитись навчальне відео: https://www.youtube.com/watch?v=hUf7c06LvqY
Як виконати випадаючий список із малюнків?
Мотиваційна частина
Що
таке ціннісні компетенції в старшокласників?
Запитання 1. Які складники
ціннісних компетенцій у старшокласників?
Відповідь. Звичайно, що
я розставлю тільки головні акценти у застосуванні власних розумінь та ціннісних
компетенцій в своїй педагогічній практиці із страшокласники. Розумію, що
перераховані позиції не зможуть анулювати мою порожню лакуну уявлень про те, що
я не хочу досягти у «вульгарній» педагогіці турботи і щастя, у «мерзенній»
педагогіці влади і незалежності, у «фарисейській» педагогіці одкровень, засад,
маніпуляцій.
·
Стійкі уміння діяти і
вирішувати свою безпорадність на полюсах правди-істини-кривди-хиби.
·
Адекватні уявлення про
навколишнє оточення на полюсах
краси-ідентичності-потворності-моди.
·
Адекватні здатності реагування
на зміни на полюсах сутності-змісту-сенсу-конотації.
·
Використання швидкодіючих
сервісів на полюсах «технології-принципи-акценти-підходи.
·
Задатки до постійної самоосвіти
і комунікації.
·
Толерантна мотивація до
саморозвитку на полюсах наративи-інвективи-понти-фронти.
·
Етичні і естетичні критерії
оцінювання досягнень на полюсах пам’ятники-свідомості-вірування-догмати.
·
Власні переконання та гідність
власної позиції і з позиції команди, соціальної групи,
·
Прагнення не нашкодити собі під
час впровадження інновацій на полюсах заклики-гасла-цінності-досвід
·
Академічна доброчесність та
культура виховання.
·
Осмисленний досвід страху перед
допущеними помилками і їх виправлень на полюсах зради-обману-крадіжки-знищення
·
Довіра до знань і досвіду наукової
та освітянської еліти.
·
Аналіз загрозливих наслідків своєї
непланованої роботи.
·
Аналіз ризиків проблеми «права
на оскарження».
·
Конкурентність власних сенсів у соціумі на полюсах переконання-знання-трагедії-драми
·
Мудрий альтруїзм та неуникнення
проблемних ситуацій.
·
Правова солідарність
відповідальності у командній співпраці
·
Спокійна нетерпимість до інтересів,
які нівелюють цінності.
Практична частина
Форматування
об’єктів в клітинках електронних таблиць
Завдання 1. На Аркуш1
в MS Excel - в жовту захищену збільшену клітинку А1 з виділеними межами налаштувати примітку, в якій написані
невидимі сині слова: «ПІП учня, клас, дата створення».
1)діапазон жовтих клітинок D2:F5
змінити на числовий формат;
2) заповнити діапазон клітинок
D2:F5 випадковими синіми цілими числамив межах від -100 до 200; =СЛУЧМЕЖДУ(-100;200)
3)перефарбувати межі і заливку
цих клітинок D2:F5 в оранжевий колір і захистити ці клітинки;
4)в червоній клітинці D1
записати збільшену вдвічі суму усіх чисел
діапазону D2:F5 і зробити число
невидимим;
5)в жовтій клітинці Е1
записати зменшене на 99% найбільше
число із діапазону D2:F5, і
захистити клітинку Е1;
6) в синій клітинці F1
записати збільшене на 127% найменше
число із діапазону D2:F5, і зробити це число невидимим в F1;
7)в червоній клітинці G1
записати збільшену в півтора рази
кількість додатних чисел із діапазону D2:F5, і захистити її;
8) в клітинці Н1 записати зменшену в чотири рази кількість від’ємних чисел із
діапазону D2:F5 і захистити її.
9) в білій клітинці І1
записати кількість парних чисел
діапазону D2:F5 і захистити її.
10) в сірій клітинці К1
записати кількість чисел, що діляться на 3 націло з діапазону D2:F5 і захистити її.
11)в фіолетовій клітинці М1
записати кількість чисел, що діляться на 4 і на 3 націло
з діапазону D2:F5 і захистити її.
12)в зеленій клітинці Р1
записати суму від’ємних непарних і
додатніх парних чисел, з діапазону D2:F5 і захистити її.
Завдання 2. На Аркуш2 в MS Excel вставити подані нижче зображення в окремі клітинки таблиці і межі
зображення жорстко прив’язати до меж клітинки так, щоб при зміні розміра
клітинки змінювався і розмір зображення.
Завдання 3. На Аркуш3 в MS Excel вставити подану нижче таблицю і доповнити її
відповідними зображеннями, які прив’язати до меж клітинок.
Основні
характеристики правильних n-кутників |
|||||||||||||
Тип n-кутника |
Число |
||||||||||||
усіх вершинах |
усіх сторін |
усіх діагоналей |
Найдовших діагоналей |
Найкоротших діагоналей |
усіх трикутників в n-кутнику |
різних видів трикутників |
різних видів 4-кутників |
різних видів 5-кутників |
центрів симетрій |
осьових симетрій у просторі |
площин симетрій у просторі |
Тотожних поворотів |
|
Правильний трикутник |
3 |
3 |
0 |
0 |
0 |
1 |
1 |
0 |
0 |
0 |
3 |
4 |
3 |
Правильний 4-кутник |
4 |
4 |
2 |
2 |
2 |
4 |
1 |
1 |
0 |
1 |
5 |
5 |
4 |
Правильний 5-кутник |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
10 |
2 |
1 |
1 |
0 |
5 |
6 |
5 |
Правильний 6-кутник |
6 |
6 |
9 |
3 |
6 |
20 |
3 |
3 |
1 |
1 |
7 |
7 |
6 |
Правильний 7-кутник |
7 |
7 |
14 |
7 |
7 |
35 |
4 |
4 |
2 |
0 |
7 |
7 |
7 |
Немає коментарів:
Дописати коментар