понеділок, 15 грудня 2014 р.

СТВОРЕННЯ УЧНІВСЬКОГО БУКЛЕТУ

СТВОРЕННЯ УЧНІВСЬКОГО БУКЛЕТУ



Створення учнівського буклету складний творчий процес, який охоплює кілька етапів.


1 етап. Визначення теми та мети.  Будь-який хороший буклет несе в собі приховане, законспіроване послання до користувача  буклету .

Грамотний дизайн буклету дає відповіді на основні питання, які можуть виникнути у вашого потенційного клієнта, користувача вашої інформації.  На етапі  підготовчої роботи до створення буклету, розробник визначає основні цілі буклету: призначення,  мета стилістику, формат, логічну схему зворотного звязку з користувачами.

2 етап. Збір та аналіз вихідних даних для  проектування структури та композиції буклету. Більшість буклетів містять в собі три складові: а) візуальний ряд (графічні матеріали логотипи, емблеми, фірмові знаки, різні фотоматеріалів, кліпарти, графіки і діаграми, герби, кольорові підкладки, фони, тощо)



Б) інформаційний блок, що описує  заявлену тему, продукцію, необхідну рекламну інформацію для повного уявленя про діяльність і можливості обєктів, які рекламуються. Дуже важливо приділити увагу тексту буклетів. Адже текст буклету - основне джерело рекламної інформації, представленої в буклеті.  Обсяг буклету повинен дати основну інформацію про Вашу тему, або досить повний огляд заходу, акції, конкурсу.


В) необхідну візитну та контактну  інформацію авторів буклету.



3 етап. Розробка дизайну, конструкції буклету.
А) дизайн титульної  сторінка буклету в найвигіднішому світлі представлять Вашу тему буклету;
Б) колірна схема і стилістика заливок та фонів для кожної сторони буклету(  від 4 до 8 сторін).
В)  подача інформації більш структурованою для кожної сторони буклету згідно цілей  рекламної інформації; набір тексту та його властивостей.
Г)  візуальний ряд та  його якісна наочність, сегментація  ефектів цього ряду для кожної сторони буклету;

4 етап. Верстка буклетів починається після визначення оптимального співвідношення текстового і графічного наповнення на кожній стороні буклету. Щоб виділити себе серед конкурентів, потрібні нестандартні дизайнерські рішення. Вибір нестандартного шрифту для створення буклету, спеціальних способів обробки ефектних фото: суцільне й вибіркове лакування фонів, фактурних шрифтів на буклетах.  Розробка буклету - потужний інструмент маркетингу й реклами.

5 етап.  Сигнальний друк, тобто перший і другий друк. Буклет спочатку друкують для виправлення помилок та корекції. Вичитають і виправлють усі недоліки. Після допрацювання і правок буклет  друкують удруге.

6 етап. Тиражування буклету. Після допрацювання і правок буклет  можна надрукувати на фактурних, тонованих дизайнерських паперах форматом А4. Створення буклетів здійснюється як малими, так і більшими тиражами, адже вони передбачають безліч каналів поширення й велике охоплення вашої цільової аудиторії: на виставках, ярмарках, презентаціях, через торговельні й сервісні підприємства й т.д.




ВИДИ БУКЛЕТІВ

 Рекламний буклет – інформаційне видання, віддруковане на одному листі, фальцованому звичайно в декілька паралельних згинів, без шиття.
Існує декілька методів фальцювання буклетів (див малюнок)




- гармош
кою, коли кожний подальший згин направлений в бік, протилежний попередньому;
- серветкою, коли згини направлені в одну сторону (для рекламних листків, проспектів, путівників).
Види буклетів:
- формат А4 (210 х 297 мм) з двома фальцами (лефлети);
- формат А3 (297 х 420 мм) з одним фальцем.

Можливі варіанти видів буклетів обмежуються тільки Вашою уявою і здоровим глуздом. 



Можна виготовити буклети з вирубкою, ламінуванням, повним або вибірковим УФ-лауванням, тисненням, покриттям офсетним лаком. Все визначається розміром Вашого рекламного бюджету, особливостями рекламованого товару або послуги і характеристиками цільової аудиторії. 





Немає коментарів:

Дописати коментар