середу, 29 листопада 2017 р.

Сценарій презентації «З чого починається успіх?"

Сценарій презентації «З чого починається моя історія успіху?»
Слайд 1. Заголовок «З чого починається історія успішного життя?». Підзаголовок з анімацією «вицвітання»: «Тестування склав автор презентації, ПІП, клас, дата створення». Графічний об'єкт з анімацією «розгортання» щось на зразок «Успіх лідерів». Анімований перехід між слайдами «годинник». Пульсуюча кругла кнопка переходу з текстом «Слайд 2».
Слайд 2. Заголовок «1. Які якості у навчанні не сприяють вашому успіху?». Текст з анімацією «виникнення»: Відповіді на це запитання містять різні точки зору, тому утворюємо  п'яти кнопок:
кнопка 1 має текст( 26пт): «Мій досвід складається з поразок під час навчання»( на слайд 5);
кнопка 2 має текст( 26пт):: «Життя не вчить мене, а тільки обманює надії» (з посиланням на слайд 6);
кнопка 3 має текст( 26пт):: «Мало фінансів витрачаю на себе» (це кнопка з посиланням на слайд 3);
кнопка 4 має текст( 26пт):: «Я сам себе не вчу  долати усі труднощі» (це кнопка з посиланням на слайд 4);
кнопка 5 має текст( 26пт):: «Мої «нечесні перемоги» – це теж успіх» (це кнопка з посиланням на слайд 7).
Графічний об'єкт: gif-file з анімацією на зразок «перефарбування» веселки або про «учнів-лідерів». Перехід між слайдами «шашки». Трикутна кнопка переходу кнопка переходу з текстом «Слайд 3».
Слайд 3. Заголовок «2. У яких випадках успіхи або перемоги стають випадковими?». Текст з анімацією «затемнення»: Відповіді на це запитання містять різні точки зору, тому маємо 5 кнопок:
кнопка 1 має текст: «Коли обманюю, як не дивно, проте я перемагаю»( з посиланням на слайд 2);
кнопка 2 має текст: «Досвід вчить тому, що обман – це невипадковий успіх» (з переходом на слайд 4);
кнопка 3 має текст: «Якщо мало коштів витрачаю  на свій успіх» (з посиланням на слайд 5);
кнопка 4 має текст: «Я не долав труднощі, проте теж мав успіх» (з посиланням на слайд 6);
кнопка 5 має текст: «Якщо мені  допоможуть – то це випадковий  успіх» (з посиланням на слайд 7).
Червоне гасло: «Успішні лідери оглядаються на тих, хто позаду, а не на тих, хто по переду». Графічний об'єкт: з супер анімацією «збільшення» щось на зразок «Особистість». Перехід між слайдами «куб». Вилітає квадратна кнопка переходу на «Слайд 4».
Слайд 4. Заголовок «3.У яких випадках моя самореалізація є запорукою успіху?». Текст з анімацією «висвітлення»: «Сформулюйте власні відповіді на це запитання на 5 кнопках».
кнопка 1 має текс( 22пт)т: «Коли я терплячий, ініціативний, самокритичний, вимогливий» на слайд 9);
кнопка 2 має текст( 22пт): «Коли я наполегливий, витривалий, сприйнятливим до нового» (на слайд 8);
кнопка 3 має текст( 22пт): «Коли я стресостійкий, оптимістичний, рішучий, вольовий» (на слайд 5);
кнопка 4 має текст( 22пт): «Коли я завзято долаю перешкоди та розумно ризикую » (на слайд 6);
кнопка 5 має текст( 22пт): «Якщо мене  підтримують і я  в центрі уваги друзів» (з посиланням на слайд 7).
 Графічний об'єкт: з супер анімацією «виліт» щось на зразок «ПЕРЕМОГА!». Перехід між слайдами «двері». Вилітає ромб-кнопка переходу на «Слайд 5».
Слайд 5. Заголовок «Якими якостями  під час самореалізації користуєтесь заради успіху?». Текст з анімацією «висвітлення»: «Сформулюйте власні відповіді на це запитання на 5 кнопках».
кнопка 1 має текст: «Виразністю, емоційністю, переконливістю» (на слайд 9);
кнопка 2 має текст: «Спостережливість, розподілення уваги на головні цілі» (на слайд 8);
кнопка 3 має текст: «Уміння налагодити стосунки з «начальниками» (на слайд 10);
кнопка 4 має текст: «Я завзято шукаю помічника або перекладаю все на когось» (на слайд 6);
кнопка 5 має текст: «Сподіваюсь на щасливий випадок та свої амбіції» (з посиланням на слайд 7).
 Графічний об'єкт: з супер анімацією «виліт» щось на зразок «Змагання». Перехід між слайдами «панорама». Вилітає овал-кнопка переходу на «Слайд 9».
Слайд 6. Заголовок «Якими технологіями навчання ви опанували?». Текст з анімацією «виліт»: «Сформулюйте власну відповідь на це запитання». Графічний об'єкт: з супер анімацією «падіння» щось на зразок «Мережі». Перехід між слайдами «поява». Вилітає трикутна-кнопка переходу на «Слайд 11».

Слайд 7, 8, 9, 10,11,12(приховані і неоднакові). Заголовок «Які ж ви обдаровані  талантами діти!» Текст з анімацією «годинник»: «Сформулюйте різні відповіді на цей заголовок на різних слайдах, щось на зразок «Я не боюсь долати труднощі!» та відповідні ілюстрації». Графічний об'єкт: з супер анімацією «політ космонавта навколо Землі» або щось на зразок «успішні люди». Перехід між слайдами «поява». Вилітає прямокутна-кнопка переходу на «Слайд 2».

Немає коментарів:

Дописати коментар