А спробуйте виконати завдання:
2)https://learningapps.org/watch?v=pdik9o45t18(формати графіки)
А спробуйте розпізнати графічний редактор
https://learningapps.org/view3936302(вікно інтерфейсу графічного редактора)
А спробуйте розпізнати інструменти графічного редактора
https://learningapps.org/view4153585(інструменти графічного редактора)
Огляньте он-лайн фото редактор
Етапи створення інфографіки у вигляді презентації
2)https://learningapps.org/watch?v=puaeh2p0j17(кросворд)
А спробуйте розпізнати ефекти анімації в презентаціях
Практична робота
«Принципи візуалізації інформації»
Завдання. Самостійно створити презентацію згідно
сценарію.
СЦЕНАРІЙ УЧНІВСЬКОЇ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
«Принципи
візуалізації»
Слайд
1.
Заголовок(розмір: 44 пт):
Що таке візуальна культура в Інтернеті? Підзаголовок(розмір: 32) пт): П.І.Б
учня, котрий створює презентацію, клас, дата створення. Ілюстрації: анімовані фото зразків медіагероїв . Анімація для переходу на другий слайд.
Налаштувати кнопки для переходу на деякі слайди.
Слайд 2. Заголовок: Що таке візуальний
контент? Текст(розмір: 22 пт):
Означення. Візуальний контент – це ті, об’єкти, які людина насамперед
сприймає, як зображення (візуальний образ), а не після того, як переходить до
читання вербального (тексту), і ці об’єкти
мають характеристики: оптичні (видимість, очевидність), онтологічні (уявні,
домислювальні) та умовні(контекстні) задля отримання заздалегідь передбаченої
реакції впізнавання, емоційного враження, поштовху до дії. Ілюстрації: схема
класифікацій візуального контенту(без анімації). Анімація для переходу на третій слайд.
Слайд 3. Заголовок: Художні
засоби для відображення текстової інформації. Текст: Емпіричні спостереження засвідчують, що
комунікація на основі тексту дотримується раціонально-аргументованої логіки, а
комунікація на основі зображення формується на асоціативній логіці. Специфіка візуалізації тексту пов’язана з
чітко позначеним проектним та концептуальним підходом, умінням включати в
заздалегідь прийняту графічну форму різнорідні матеріали, а також асоціативним
підходом до мовних образів, що дає можливість будувати цілісні візуальні фрази,
просторові ситуації, подавати текст як багаторівневу графічну модель інформації. Ілюстрації:
схема класифікації текстів. Анімація
для переходу на четвертий слайд.
Слайд 4. Заголовок:
Які є принципи візуалізації тексту? Текст:
Візуальне сприйняття тексту у своїй основі спирається на методологію
гештальтпсихології, які об’єднують такі принципи: 1) близькості знаків; 2)подібності
знаків; 3)суміжності знаків; 4)замкненості знаків; 5)цілісності та спільної зони знаків, які
кладуть в основу графічної концепції тесту, ці принципи повністю перегукуються
з законами та закономірностями композиції. Ілюстрації: послідовна зміна
різних стрибаючих букв в слові. Анімація для переходу на п’ятий слайд.
Слайд 5. Заголовок:
Що таке візуальна журналістика? Текст:
ЗМІ оперують цифрами та фактами, сприяють відкритості інформації, дають
можливість читачеві скласти власне бачення події через численну інформацію,
подану у візуальній формі. Відмінність журналістики даних від традиційної у
повноті висвітлення події, оскільки вона бере безліч даних по темі, залучає
експертів, офіційні цифри, передісторію, суміжні проблеми тощо. Про подію
розповідають через набір конкретних значень, які найчастіше подають у вигляді
зображень чи сукупності блоків. Сучасний читач із задоволенням читає історії в
картинках, а це такі напрями зображальної журналістики, як інфографіка,
малюнки, карикатури, комікси, схеми, таблиці, графи, діаграми, карти, фотожаби,
тощо. Журналістика даних дає можливість розповісти складну історію наочно й
цікаво, пояснити, як матеріал, пов’язаний з конкретною особою, територією,
історичними чи економічними обставинами, зобразити тенденції і впливи. Ілюстрації: послідовна зміна
трьох різних скріншотів сайту, що має візуалізацію даних Анімація для переходу на 6 слайд.
Слайд 6. Заголовок:
Як опрацьовують інформацію в візуальній журналістиці?
Текст: Матеріал(дані)
про подію, що триває певний час і періодично має знакові події чи відбувається
в конкретних місцях, подають у вигляді схеми чи карти, яка демонструє певні
послідовності, дає змогу зорієнтуватися, розширити знання людини, примушує
переглянути інші матеріали на подібні теми. Так, наприклад, подорож у Карпати
можна описати словами, а можна позначити на карті місця зупинок, додати
відомості про рослинний та тваринний світ, історичні об'єкти та події, погоду,
рельєф місцевості тощо. Отже, людина перед подорожжю отримує інформацію, що
спонукає прочитати історичні дані про край, переглянути місця, де їй доведеться
побувати, звернути увагу на метеликів чи пташок, про які раніше, можливо, і не
замислювалася. Тобто візуальний контент примушує людину розширювати свої
знання, виконує виховну та навчальну функції. Ілюстрації:
рядок,
що рухається із фрагментами тексту, як сигналізації про щось. Анімація для переходу на 7 слайд.
Слайд 7. Заголовок:
Ключові моменти візуальної інфографіки.
Текст: Найпоширеніший спосіб викладу історії журналістики даних —
інфографіка, що виникла як спосіб подання новин у 2006—2007 рр. Вона є
культурним тлом, зазначає те, що найбільше цікавить читачів: теми, проблеми,
нюанси і подробиці. Теми для візуалізації демонструють потреби суспільства, зацікавленість
в отриманні всебічної інформації про щось. Іноді інфографіку замовляють, щоб
привернути увагу суспільства, іноді читачі самі підказують у листах чи
соціальних мережах. Узагалі немає ідеальної інфографіки, важливо правильно
підібрати її вигляд для тієї чи іншої аудиторії, її обізнаності й сфери
зацікавлень. Отже, візуальний контент не обмежується зображеннями, а
зображальна журналістика не є синонімом візуальної журналістики. Ілюстрації: швидке мигтіння кнопки
з написом «Увімкніть інфографіку!» (як декілька послідовних анімаційних ефектів).
Анімація для переходу на 8 слайд.
Слайд 8. Заголовок(з
анімацією): Зразки візуального контенту. Текст:
До візуального контенту також
належать: графічні характеристики та реквізити шрифту, графічні нормативи
(символи), піктограми, монограми, логотипи, герби, емблеми; малюнки (графічні
малюнки, архітектурні креслення), лубки, орнамент, карикатури, комікси,
технічні ілюстрації, візуальні алегорії, портрет особистості), інфографіка
(діаграми, графіки, діаграми часу (timeline), діаграми візуалізації процесу,
структура та характеристики об’єкта, мережі у вигляді графу(дерева), матриці,
схеми, плани, карти, схеми події, блок-схеми, таблиці); фотографії; колористика
видання; декоративні елементи, які в цілому і становлять візуальне обличчя
видання. Ілюстрації: анімована інфографіка.
Анімація для переходу на 9 слайд.
Слайд 9. Заголовок(з
анімацією): Принцип функціональності контенту? Текст: Функціональне при значення візуальних форм — у
створенні комунікації різного роду. Відповідно до мети, теми, завдань
журналістського матеріалу, концепції видання, читацьких уподобань
застосовуються відповідні засоби подання візуального контенту. Інформаційний
дизайн подає інформацію у вигляді, зручному і доступному для розуміння, він
підходить до питання ефективної комунікації з раціональної наукової точки зору
й правильна візуалізація даних — ключ до розуміння великих обсягів інформації. Ілюстрації: Схема
організації ментальної карти. Анімація
для переходу на 10 слайд.
Слайд 10. Заголовок(з
анімацією): З чого складається мова візуальної комунікації? Текст: У мові візуальної
комунікації, як у будь-якій іншій мові, «слова» з’єднуються у «фрази» і
«тексти» з урахуванням певних правил — своєрідної «граматики» наочних образів.
Головне «граматичне» правило — доцільність застосування того чи іншого
художньо-виразного засобу, гармонійний взаємозв’язок окремих «слів» цього
своєрідного тексту й підпорядкування їхньому загальному змісту — призначенню і
внутрішньому змісту конкретного видання. У ролі правил виступають композиційні
закономірності візуальної цілісності, дизайну: симетрія, асиметрія, ритм, метр,
контраст, нюанс, подоба, масштаб та ін. Ілюстрації: Схема класифікації елементів композиції. Анімація для переходу на 11 слайд.
Слайд 11. Заголовок: Яка різниця між візуальними об’єктами на
веб-сайті? Текст: Усі
елементи веб-сторінки: зображальні, декоративні, шрифтові, пластичні,
структурні, пробільні, кольорові та ін. — перебувають у визначеній системі
зв’язків, які називають внутрішніми закономірностями, оскільки вони є в
будь-якій композиційній побудові. Ілюстрації: анімовані логотипи веб-порталів. Анімація для переходу на 12 слайд.
Слайд 12. Заголовок(з
анімацією): Роль знаків візуальної інформації. Текст: Роль знака в
інформації полягає в тому, щоб репрезентувати, заміщати якусь річ, виступаючи
її об’єктом для свідомості. Як візуалізоване видання, знак спрямовує свідомість
читача до феноменів, що існують поза виданням, до об’єктивної реальності. Знаки
художньої мови архітектоніки видання — це основний код, «слова», сукупність
елементарних художньо-виразних засобів і відповідних ним сталих й об’єктивно
обумовлених змістових і емоційних значень. . Ілюстрації: логотипи медіакомпаній. Анімація для переходу на 13 слайд.
Слайд 13. Заголовок(з
анімацією): Інформація – це ресурс
життя. Текст: Інформація
акуратно, але невпинно мрячить невидимим, непомітним, невідчутним електричним
дощем на свідомість її споживачів. Візуалізація інформації має прихований ресурс
і тому повинна відповідати збільшеним обсягам загальнодоступних даних, як
когнітивний фільтр, як збільшувальна лінза розуміння, і вона ніколи не
зобов’язана додавати зайвої інформації до цього потоку. Не всяку візуалізацію
слід вважати позитивним кроком вперед. Проста передача даних у візуальній
формі, що не дає додаткової інформації, або — що навіть гірше — ускладнює його,
є недопустимою. . Ілюстрації: скріншот медіа сервісів.
Слайд
14.
Заголовок(з анімацією): Як
використати смартфон для візуалізації медіапроекту? Текст: Алгоритми роботи з відеороликом. Ілюстрації: блок-схема алгоритму.
According to Stanford Medical, It is really the SINGLE reason this country's women live 10 years more and weigh an average of 19 KG less than we do.
ВідповістиВидалити(And realistically, it has totally NOTHING to do with genetics or some secret exercise and really, EVERYTHING to around "how" they are eating.)
BTW, I said "HOW", not "what"...
TAP on this link to find out if this easy test can help you decipher your real weight loss possibilities