пʼятниця, 25 вересня 2020 р.

Способи ведення інформаційної війни

 

Елементи та способи  гібридної інформаційні війни

 

1)Підбір сумнівних фактів-фейків  приватним мовником для просування  окремих осіб та суспільних процесів, - про що невідомо громадськості, - наприклад, інформаційна технологія звинувачення (або  замовчування  провалу), минула  причетність до кримінальних злочинів відомих публічних осіб  та  пересічних  заможних персон.

2)Контекстна реклама оприлюднених в медіа "чорних" списків та "чорних" сценаріїв-санкцій  – це інформаційний бруд в медіа, він трактується як психологічна  фішка впливу на свідомість споживача , без погодження з судовими вироками та самими публічними особами.

3)Інформаційна закладка  під час трансляції реального протесту-акції  – це кодування споживача з покроковою психокорекцією на його перше емоційне враження подією з реакцією  активних  учасників на явну  ваду  учасників чи громадський провал.

4)Інформаційний прихований наклеп на публічну особу –  це  анекдоти,  чутки, надумані думки, розвідки від балакучих бабульок та бомжів під житловим будинком, або численні дописи ботів у мережах.

5)Інформаційне полювання на публічну особу – це технологічне маніпулювання  фактами із реального життя, чутками, популістами з пропагандою в суспільному ефірі.

6)Інформаційна бомба – це  відволікання уваги на негативні події, провали, підозри через перехоплення інформаційної  уваги на іншу позитивну подію.

7)Інформаційна маніпуляція  фактажем  – це  технологічний  дизайн демонстрації віртуальних фактів (дописів у мережах) або  ІТ-нашестя на гуманітарний онлайн-простір на подію.

8)Інформаційна компанія  – це метод  неперервної  комунікації  медіа з  громадянським суспільством для керування громадянською свідомістю,  суспільною мораллю  за допомогою  цькування  в ефірі одне одним противників,  за допомогою ток-шоу, або демонтсрації злочинів, брехні, або приховуванням професійного та експертного аналізу  правдивої події.

9)Чим брутальніша  інформаційна закладка-брехня, тим краще в неї вірять люди.  Інформаційне наповнення ганьбою  публічної особи у спосіб  прихованої зради. Недоведена правда – впадає у вічі, це суперечка між  експертними оцінками та представниками різних точок зору.

10)Інформаційний "страх" у новинах, тобто інформаційний потік про  самогубства, випадкові смерті, злочини, епідемії, катастрофи, аварії, теракти, трагедії, вбивства, душогубства.

11)Інформаційне доповнення теми мерзотними подіями  та неточними  фактами та даними.

12)Інформаційна відповідь на теракт, як сигнал про існування протилежної  сили.

13)Інформаційні  розбори  провалів та фейкових штормів в медіа     в гібридних війнах, які не виправдали себе.

14)Інформаційне приховування  негативних реальних  фактів через підроблені рейтинги.

15)Інформаційне презирство  і помилки  у неточних фактах, замовчування і відсутність проблематики процесів.

16)Інформаційне оточення  публічної особи - це основа правдивих фактів  для аналізу або осуду.

17)Риторичні запитання до споживачів інформації, котрі мають сумнів  про істинність, чи хибність події або факту.

18)Інформаційні матеріали для оприлюднення або  вкидання негативу про публічну особу.

19)Інформаційний запит на білу та чорну правду  заради перемоги.

20)Інформаційний міна – це задум на подальше спрацювання неоднозначного виклику на гуманітарну неоднозначність події.

21)Інформаційне вимазування репутації  з підбором фактів

22)Інформаційний ряд про подію, стьоб, спеціально  продумана провокація  як ток-шоу.

23)Інформаційний простір – це   режимна  дійсність медіа  мовників, яка впливає на споживачів інформації.

24)Інформаційна навала, інформаційні  зливи, заяви про незгоду з іншою думкою.

25)Інформаційний постріл в політичну еліту та втручання через моніторинг громадської думки.

26)Інформаційні противаги у контексті інформаційної боротьби.

27)Емоційні властивості інформаційної атаки  або прихована  медіа-тиша на приватні думки, вподобання.

28)Інформаційний фронт – це  множина медіа-уражень за допомогою мемів, ІТ-фішок, піар-драм  у соціальних мережах.

29)Інформаційне напруження – це важка інформаційна залежність споживачів  від будь-яких медійних продуктів.

30)Інформаційні загрози, ненависть , гумор,  сатира на репутацію публічної  особи  або нездоровий  інтерес до публічної особи, високий емоційний  градус в експертному середовищі або розкол між прихильниками та противниками.

31) Інформаційні лекала шельмування осіб, що мають іншу точку зору,   і шельмування особи ботами.

32)Якість потоку інформаційних обманів  та миттєва  відсіч на ксенофобію расизм, геноцид, синдикалізм.

33)Діапазон поширення характерних фейків  в соціальних мережах та медіа.

34)Масштаб інформаційної діяльності з  джерелами інформаційного потоку та забезпечення

35)Спецоперації інформаційні. Інформаційна динаміка. Ситуативні  вкидання  - це проблема аналізу інфо-феноменів та їх  джерел.   Активне критичне сприйняття споживачами медіа- інформації.

36)Інформаційні форуми заради уточнення змісту феномену,  розширення контенту, передбачень та прогнозів подій та процесів.

37)Інформаційні роз’яснення, реакції , суперечки, протести, дебати заради інформаційної безпеки.

38)Інформаційна координація ефіру як м’яка сила впливу на  громадську думку.

39)Інформаційна агресія на жертву та його емоційне відчуження у споживачів.

40)Інформаційний моніторинг  публічного  досвіду на реакцію виборців через волонтерів опитування  та їх супровід персональними каналами.

41)Приватні медіа та внутрішня інформаційна політика на втручання зовні.

42)Інформаційна онлайн-трансляції  протидія на інформаційні вкидання «чорнухи»

43)Інформаційна модерація  медіа – це  ефективна інформаційна операція   на звинувачення  когось.

44)Ментальні інвазії та інформаційний супровід  медіа-марафонів з приводу масових подій, громадянських процесів.

45)Інформаційна вразливість – це ведення споживачів в інформаційному просторі  фейлів,фейків, замовчуванням, вигадкам, фантастичним  історіям, обіцянкам.

46)Інформаційна непрозорість   медіа - це відношення експертів на зворотні  реакції-спотворення  та відверті сподівання споживачів інформації.

47)Релігійні аспекти впливів на суспільну свідомість та переконання.

48)Інформаційна зухвалість  під час комунікацій -  це ціннісне відношення диктора до реальних фактів, що повідомляються в медіа.

Немає коментарів:

Дописати коментар