неділя, 16 травня 2021 р.

Дистанційна освіта з інформатики 17.05.2021 - 23.05.2021

 Дистанційна освіта з інформатики в період травня 2021 року

17.05.2021 - 23.05.2021

Конспект уроку для учнів

Тема:Створення веб-сторінки на таблицях з графічними типами даних. Реалізація HTML-кодування.

Теоретична частина

Запитання: Що означає створення сайту?

 

Відповідь: Створення сайтів включає наступні етапи: 

    • розробка технічного завдання та його узгодження; 

   • реєстрація доменного імені; 

   • створення макета сайту; 

   • розробка дизайну сайту; 

   • верстка дизайн-макетів головної і внутрішніх сторінок сайту, програмування; 

   • тестування сайту; 

   • наповнення та оптимізація сайту відповідно до вимог пошукових систем; 

   • наповнення сайту: написання статей, копірайтинг; 

   • підключення системи управління сайтом; 

   • технічна підтримка сайту.

ДОВІДКА щодо наповнення сайту: 


Копіпаст: акуратне, категоризовати і відформатироване розміщення на сайті матеріалів з ​​наданих замовником джерел (каталоги, сайти, електронні листи копірайтеру) 

Рерайт: Унікалізація (перепис) тексту з джерела, наданого замовником (електронні листи копірайтеру, посилання на Інтернет-ресурси, наповнення по тематиках на розсуд копірайтера і т. д.) 


Копірайт: авторський унікальний текст (новина, інтерв'ю, стаття і т. п.)

* Хостинг надається за тарифними планами хостингу, в залежності від потреби Вашого ресурсу 

 

Практична частина

Реалізація форми на веб-сторінці мовою розмітки HTML

 

Завдання 1. 

Набрати в текстовому редакторі Блокнот наступний текст html-кодів і зберегти його у файл з розширенням html.

 

 Скопіювати HTML-кодування веб-сторінки у цьому завданні 1.

1.       Відкрити текстовий редактор Блокнот. І вставити на сторінку коди.

2.       Зберегти даний документ під Іменем index1.html на Робочий стіл.

3.       Відкрити даний документ у веб-браузері. Протестувати активні слова на веб-сторінці

4.       надіслати скріншот утвореної веб-сторінки на e-mail:  vinnser@gmail.com

 

 Реалізація форми 

<html>

<head> 

<title> Проста HTML-форма 6 </title> 

</head> 

<BODY bgcolr=”#00bb99” text=”#00000g” link=”#222222” vlink=”#444444” alink=”#111111” background=”bg.jpg”>

<p><Font size="50" color=”#gggggg” face=”Arial, Times New Roman, Serif”> Зразок кодування форми</font>.

<P><Font size=40" color=”#000000” face=”Arial, Times New Roman, Serif”>Заповніть просту форму</font>

<P><Font size="15" color=”#000000” face=”Arial, Times New Roman, Serif”> 


<forma method="post" action=”/cgi-bin/feedback.pl” name=”FORMA6”> 

Запишіть декілька слів прo ваш настрій:<br>

<TEXTAREA NAME=s COLS=15 ROWS=5 WRAP=virtual>

Тут можна ввести довільний текст про ваш настрій

</TEXTAREA>

<INPUT TYPE=submit></form>


<p>Який сьогодні день тижня?

<br><SELECT NAME=s>

<OPTION VALUE=1 selected>Понеділок

<OPTION VALUE=2>Вівторок

<OPTION VALUE=3 selected>Середа

<OPTION VALUE=4>Четвер

<OPTION VALUE=5>П'ятниця

<OPTION VALUE=6>Субота

<OPTION VALUE=7>Неділя

</SELECT>

<INPUT TYPE=submit> </form>

<p> Запишіть декілька слів про своє місто.

<br><TEXTAREA NAME=s COLS=15 ROWS=5>

Тут можна ввести довільний текст

</TEXTAREA>

<INPUT TYPE=submit></form>

<form>

<p>Який на сьогодні ваш улюблений вид спорту?

<br><SELECT NAME=s>

<OPTION VALUE=1 selected>Cпортивна гімнастика

<OPTION VALUE=2 selected>Велоспорт

<OPTION VALUE=3 selected>Шахи

<OPTION VALUE=4 selected>Футбол

<OPTION VALUE=5 selected>Баскетбол

<OPTION VALUE=6 selected>Хокей

<OPTION VALUE=7 selected>Легка атлетика

<OPTION VALUE=8 selected>Важка атлетика

<OPTION VALUE=9 selected>Волейбол

<OPTION VALUE=10 selected>Гандбол

<OPTION VALUE=11 selected>Лижний спорт

<OPTION VALUE=12 selected>Фігурне катання

<OPTION VALUE=13 selected>Хокей на траві

<OPTION VALUE=14 selected>Стрільба з луку

<OPTION VALUE=15 selected>Кульова стрільба

<OPTION VALUE=16 selected>Веслування

<OPTION VALUE=17 selected>Плавання

<OPTION VALUE=18 selected>Акробатика

</SELECT>


</form>

<FORM>

Який спосіб навчання для вас найкращий?<br>

<INPUT NAME=sex TYPE=radio>Дистанційний<br>

<INPUT NAME=sex TYPE=radio>Очний<br>

<INPUT NAME=sex TYPE=radio>Змішаний<br>

</FORM>


<FORM>

Твори, яких письменників  України, ви читали:<br>

1. Ліна Костенко <INPUT NAME=mouse TYPE=checkbox><br>

2. Юрій Андрухович - <INPUT NAME=key TYPE=checkbox><br>

3. Василь Шкляр- <INPUT NAME=monitor TYPE=checkbox><br>

4. Оксана Забужко- <INPUT NAME=monitor TYPE=checkbox><br>

5. Олександр Ірванець <INPUT NAME=monitor TYPE=checkbox><br>

6. Сергій Жадан- <INPUT NAME=monitor TYPE=checkbox><br>

7. Степан Процюк- <INPUT NAME=monitor TYPE=checkbox><br>

8. Ігор Павлюк-<INPUT NAME=monitor TYPE=checkbox><br>

9. Андрій Кокотюха-<INPUT NAME=monitor TYPE=checkbox><br>

10.Брати Капранови-<INPUT NAME=monitor TYPE=checkbox><br>

11. Василь Кожелянко-<INPUT NAME=monitor TYPE=checkbox><br>

12. Марія Матіос-<INPUT NAME=monitor TYPE=checkbox><br>

13. Маріанна Кіяновська-<INPUT NAME=monitor TYPE=checkbox><br>

14. Констянтин Матвієнко-<INPUT NAME=monitor TYPE=checkbox><br>

15. Тарас Прохасько-<INPUT NAME=monitor TYPE=checkbox><br>

16. Олесь Ульяненко-<INPUT NAME=monitor TYPE=checkbox><br>

17. Наталка Сняданко-<INPUT NAME=monitor TYPE=checkbox><br>

18. Василь Слапчук-<INPUT NAME=monitor TYPE=checkbox><br>

19. Ірен Роздобудько-<INPUT NAME=monitor TYPE=checkbox><br>

20. Світлана Пиркало-<INPUT NAME=monitor TYPE=checkbox><br>

</FORM>

 </body> 

</html>


Завдання 2. 

Набрати в текстовому редакторі Блокнот наступний текст html-кодів і зберегти його у файл з розширенням html.

 

 Скопіювати HTML-кодування веб-сторінки у цьому завданні 1.

1.       Відкрити текстовий редактор Блокнот. І вставити на сторінку коди.

2.       Зберегти даний документ під Іменем index1.html на Робочий стіл.

3.       Відкрити даний документ у веб-браузері. Протестувати активні слова на веб-сторінці

4.       надіслати скріншот утвореної веб-сторінки на e-mail:  vinnser@gmail.com

Кодування простої HTML-таблиці  розміром 3х3 з гіперпосиланнями, яка складається з трьох стовпців і трьох рядків, для вставлення дев'яти гіперпосилань в усі комірки таблиці.

Реалізація  кодування веб-сторінки на таблицях з гіперпосиланнями в комірках таблиці .

Кодування 2-ого файлу index2.html

<html xmlns:v="urn:schemas-microsoft-com:vml"

xmlns:o="urn:schemas-microsoft-com:office:office"

xmlns:w="urn:schemas-microsoft-com:office:word"

xmlns:m="http://schemas.microsoft.com/office/2004/12/omml"

xmlns="http://www.w3.org/TR/REC-html40">

<head>

<title> Проста HTML-таблиця </title>

</head>

<BODY lang=UK link=blue vlink=purple style='tab-interval:35.4pt' bgcolr=”#00bb99” text=”#00000g” link=”#222222”  alink=”#111111” background=”bg.jpg”>

<meta http-equiv=Content-Type content="text/html; charset=windows-1251">

<div class=WordSection1>

<p><Font size="50" color=”#gggggg” face=”Arial, Times New Roman, Serif”> Зразок таблиці з гіперпосиланнями </font>.

<P><Font size=40" color=”#000000” face=”Arial, Times New Roman, Serif”>Заповніть таблицю власними  гіперпосиланнями на освітні сайти</font>

<P><Font size="15" color=”#000000” face=”Arial, Times New Roman, Serif”>

<table border="3" align=”left” cellspacing=”2”  cellpading=”1” widht=”500”>

<caption  align=”midlle”>   Протестуйте дані гіперпосилання на освітні сайти </caption>

<tr>

 <td  align=”midlle”  valign=”top” ” widht=”150"  bgcolor="60ff00" height="97"><p class=MsoNormal> <a href="http://inf10klas.blogspot.com">10 клас. Дистанційна освіта з інформатики</a>  </td>

 <td align=”left”  valign=”bottom” ” widht=”125"  bgcolor="11ff00" height="87"><p class=MsoNormal><a href="http://inf9klas.blogspot.com">9 клас. Дистанційна освіта з інформатики </a></td>

 <td align=”right”  valign=””midlle” ” widht=”105" bgcolor="ddff00" height="77"><p class=MsoNormal><a href="http://inf8klas.blogspot.com"> 8 клас. Дистанційна освіта з інформатики </a></td>

 </tr>

<tr>

<td bgcolor="55ff00" height="57"> <a href="http://inf11klas.blogspot.com">11 клас. Дистанційна освіта з інформатики </ a> </td>

<td bgcolor="eeee00" height="87"> <a href="http://inf7klas.blogspot.com">7 клас. Дистанційна освіта з інформатики </a> </td>

<td bgcolor="bbbb00" height="97"> <a href="http://inf6klas.blogspot.com"> 6 клас. Дистанційна освіта з інформатики </a> </td>

 </ tr>

<tr>

<td  bgcolor="55fab0" height="77"> <a href="http://inf5klas.blogspot.com">5 клас. Дистанційна освіта з інформатики </a> </td>

 <td  bgcolor="00ff99" height="67"><a href="http://geom10klas.blogspot.com/">10 клас. Дистанційна освіта з геометрії </a></td>

<td  bgcolor="ggff00" height="57"> <a href="http://alg10klas.blogspot.com/"> 10 клас. Дистанційна освіта з алгебри</a></td>

 </tr>

 </table>

</div>

 </body>

</html>

Завдання 3. 

Набрати в текстовому редакторі Блокнот наступний текст і зберегти його у файл з розширенням html, а саме: Algorutmu.html


 Скопіювати HTML-кодування веб-сторінки у цьому завданні 1.

4) Відкрити текстовий редактор Блокнот. І вставити на сторінку коди.

5)Зберегти даний документ під Іменем index1.html на Робочий стіл.

6) Відкрити даний документ у веб-браузері. Протестувати активні слова на веб-сторінці

7) надіслати скріншот утвореної веб-сторінки на e-mail:  vinnser@gmail.com

 Реалізація

<!doctype html>

<html lang="en">

     <head>

          <meta charset="utf-8">

          <title>Заголовок сторінки</title>

     </head>

  <BODY bgcolr=”#99aabb” text=”#000000” link=”#222222” vlink=”#444444” alink=”#111111” background=”bg.jpg”>

<P style=”font-family: arial, calibri; font-size: 16pt; font-style: oblique;  font-weight: bold; color:#22ffdd; line-height:14pt; ”> Текстовий блок 1 веб-сторінки</P>

<Font size(40) color=”0009dd” face=”Arial, Times New Roman, Serif”>

 Бібліотека алгоритмів мовою програмування Python

для цілих рівннянь з двома невідомими </FONT>

<BR>

<BR> Приклад 1. Алгоритм пошуку цілих pозвязків нелінійного рівняння третього степення з двома невідомими

<BR>

</FONT>

<BR>print('Алгоритм пошуку цілих pозвязків нелінійного рівняння x<SUP>3</SUP>+3x<SUP>2</SUP>+3x+1+y<SUP>3</SUP>-y<SUP>2</SUP>-y-x<SUP>2</SUP>y-xy<SUP>2</SUP>-2xy=0.')

<BR>p=4; t=3;

<BR>w=['None']*p; v=['None']*p; f=['None']*p;

<BR>h=['None']*p; h3=['None']*p; w3=['None']*p;

<BR>l=0

<BR>for i in range(p):

<BR>    for k in range(1,t):

<BR>        for m in range(1,t):

<BR>           for n in range(1,t):

<BR>                l=l+1

<BR>                v[i]=k      #x1

<BR>                f[i]=-1-k    #y1

<BR>                w[i]=m      #x2

<BR>                h[i]=1+m    #y2

<BR>                w3[i]=-n    #x3

<BR>                h3[i]=1-n   #y3

<BR>                print(l,' -a 1-двійка чисел, що є розвязком рівняння, (x1,y1)=(', v[i],'; ',f[i], ')')

<BR>                print(l,' -a 2-двійка чисел, що є розвязком рівняння, (x2,y2)=(',w[i],'; ',h[i],')')

<BR>                print(l,' -a 3-двійка чисел, що є розвязком рівняння, (x3,y3)=(', w3[i],'; ',h3[i], ')')   

 <Font size(35) color=”000eed” face=”Arial, Times New Roman, Serif”>

<BR>

<BR> Приклад 2. Алгоритм пошуку розвязків системи двох рівняння: aх+by=d; nx+my=k

<BR>

</FONT>

<BR>import random

<BR>print("це алгоритм пошуку розвязків системи двох рівняння: aх+by=d; nx+my=k")

<BR>a=float(random.randint(-100,100)); b=float(random.randint(-100,100));

<BR>d=float(random.randint(-100,100)); n=float(random.randint(-100,100));

<BR>m=float(random.randint(-100,100)); k=float(random.randint(-100,100));

<BR>print('це коефіцієнти для рівняння:',a,'*x+',b,'*y=',d)

<BR>print("a=",a); print("b=",b); print("d=",d)

<BR>print('це коефіцієнти для рівняння:',n,'*x+',m,'*y=',k)

<BR>print("n=",n); print("m=",m); print("k=",k)

<BR>if (a/n==b/m)and(a/n==d/k):

 <BR>  print('безліч розвязків, вигляду (x; (d-ax)/b) якщо х - довільне число')

<BR>  for i in range(10):

<BR>        print('x=',i, 'y=',(d-a*i)/b)

<BR>if (a/n==b/m)and(a/n!=d/k):

<BR>    print('немає розвязків система рівнянь')

<BR>if (a/n!=b/m)and(a/n!=d/k):

 <BR>  print('один розвязок, вигляду (x; у)')

<BR>    print('x=',(d*m-k*b)/(a*m-n*b), 'y=',(a*k-n*d)/(a*m-n*b))

<BR>

<Font size(31) color=”00ffdd” face=”Arial, Times New Roman, Serif”>

<BR>

<BR> Приклад 3. Алгоритм пошуку цілих розвязків системи двох рівняння: aх+by=d; nx+my=k

<BR>

</FONT>

<BR>import random

<BR>print("це алгоритм пошуку цілих розвязків системи двох рівняння: aх+by=d; nx+my=k")

<BR>a=3; b=-4; d=7; n=7; m=-5; k=12;

<BR>print('це коефіцієнти для рівняння:',a,'*x+',b,'*y=',d)

<BR>print("a=",a); print("b=",b); print("d=",d)

<BR>print('це коефіцієнти для рівняння:',n,'*x+',m,'*y=',k)

<BR>print("n=",n); print("m=",m); print("k=",k)

<BR>if (a/n==b/m)and(a/n==d/k):

<BR>    print('безліч розвязків, вигляду (x; (d-ax)/b) якщо х - довільне число')

 <BR>   for i in range(10):

 <BR>       print('x=',i, 'y=',(d-a*i)/b)

<BR>if (a/n==b/m)and(a/n!=d/k):

 <BR>   print('немає розвязків система рівнянь')

<BR>if (a/n!=b/m)and(a/n!=d/k):

<BR>    print('один розвязок, вигляду (x; у)')

<BR>    print('x=',int((d*m-k*b)/(a*m-n*b)), 'y=',int((a*k-n*d)/(a*m-n*b)))

<Font size(36) color=”00aadd” face=”Arial, Times New Roman, Serif”>

<BR>

<BR> Приклад 4. Алгоритм пошуку розвязків  рівняння: aх+b=d

<BR>

</FONT>

<BR>import random

<BR>print("це алгоритм пошуку розвязків  рівняння: aх+b=d")

<BR>a=3; b=-4; d=6

<BR>print('це коефіцієнти для рівняння:',a,'*x+',b,'=',d)

<BR>print("a=",a); print("b=",b); print("d=",d)

<BR>if (a==0)and(b==d):

  <BR>  print('безліч розвязків, вигляду x=n, якщо n - довільне число')

 <BR>  for i in range(10):

<BR>        print('x=',i)

<BR>if (a==0)and(b!=d):

<BR>    print('немає розвязків у цього рівняння')

<BR>if (a!=0)and(b!=d):

 <BR>   print('один розвязок, вигляду x=(d-b)/a')

<BR>    print('x=',(d-b)/a)

  </body>

</html>

  

Завантажте програму-браузер файл з текстом завдання 3. Створена веб-сторінка повинна мати напрочуд файний вигляд. Треба прочитати тексти виправити помилки в кодах.


Завдання 4

Набрати в текстовому редакторі Блокнот наступний код-текст і зберегти його у файл з розширенням html, а саме: ДРАЧ.html

 

 Скопіювати HTML-кодування веб-сторінки у цьому завданні 3.

4) Відкрити текстовий редактор Блокнот. І вставити на сторінку коди.

5)Зберегти даний документ під Іменем index2.html на Робочий стіл.

6) Відкрити даний документ у веб-браузері. Протестувати активні слова на веб-сторінці

7) надіслати скріншот утвореної веб-сторінки на e-mail:  vinnser@gmail.com

 

Реалізація текстової інформації 

на веб-сторінці


<HTML>

<HEAD>

<TITLE>Шаблон для кодування зображення

</TITLE>

</HEAD >

<BODY bgcolr=”#99aabb” text=”#ddffaa” link=”#222222” vlink=”#444444” alink=”#111111” background=”bg.jpg”>

<p><Font size="5" color=”00000” face=”Arial, Times New Roman, Serif”> Виконайте зміну кольору та зміну розміру шрифту в написанні вірша Івана Драча на даній веб-сторінці:</font>.


<p><Font size="50" color=”ffffdd” face=”Arial, Times New Roman, Serif”> Іван Драч</font>.

<P><Font size=40" color=”eeeee” face=”Arial, Times New Roman, Serif”>Балада про соняшник</font>

<P><Font size="4" color=”1234dd” face=”Arial, Times New Roman, Serif”>

<BR>В соняшника були руки і ноги,

<BR>Було тіло, шорстке і зелене.

<BR>Він бігав наввипередки з вітром,

<BR>Він вилазив на грушу,

<BR>і рвав у пазуху гнилиці,

<BR>І купався коло млина, і лежав у піску,

<BR>І стріляв горобців з рогатки.

<BR>Він стрибав на одній нозі,

<BR>Щоб вилити з вуха воду,

<BR>І раптом побачив сонце,

<BR>Красиве засмагле сонце,-

<BR>В золотих переливах кучерів,

<BR>У червоній сорочці навипуск,

<BR>Що їхало на велосипеді,

<BR>Обминаючи хмари на небі...

<BR>І застиг він на роки й століття

<BR>В золотому німому захопленні:

<BR>— Дайте покататися, дядьку!

<BR>А ні, то візьміть хоч на раму.

<BR>Дядьку, хіба вам шкода?!

 <BR>Поезіє, сонце моє оранжеве!

<BR>Щомиті якийсь хлопчисько

<BR>Відкриває тебе для себе,

<BR>Щоб стати навіки соняшником.

</font>.

</body>

</html>

 

Завантажте програму-браузер файл з текстом завдання 4. Створена веб-сторінка повинна мати напрочуд файний вигляд. Якщо наявні помилки, то треба виправити помилки в кодах.

Немає коментарів:

Дописати коментар