неділя, 7 листопада 2021 р.

08.11.2021-15.11.2021 Створення і реалізація інформаційної моделі

  

08.11.2021-15.11.2021

Тема: Створення і реалізація інформаційної моделі  на основі математичної моделі деякої події.

Теоретична частина

Завдання 1.   На складі m діжок олії, ємністю по n відер кожна. Усі ці діжки продали заводу та їдальні у відношенні k:p. Скільки відер олії купив завод та їдальня?  Створити, реалізувати, протестувати алгоритм у табличному процесорі Excel  для знаходження кількості відер олії, в залежності від введених натуральних чисел  p, k, n, m.

Математична модель завдання 1  

1)Х=m*n*k/(p+k) відер олії купив завод.  2) У=m*n*p/(p+k) відер олії купила їдальня.

Завдання 2.   Якби бабуся захотіла дати кожному своєму внукові по m цукерок, то  один внук не отримав би жодної цукерки. А коли бабуся захотіла дати кожному своєму внукові по k цукерок, то  n цукерок залишились би у неї. Скільки внуків у бабусі? Створити, реалізувати, протестувати алгоритм у табличному процесорі Excel   для знаходження кількості внуків, в залежності від введених натуральних чисел   k, n, m.

Математична модель завдання 2:

R=(m+n)/(m-k) внуків у бабусі.

 

Завдання 3.   Щодня від мотка дроту довжиною m метрів відрізають кусок довжиною k метрів. Скільки залишолось днів для відрізання дроту, якщо вже n днів відрізався дріт. Створити, реалізувати, протестувати алгоритм у табличному  процесорі Excel  для знаходження кількості днів для відрізання дроту, що залишилися, в залежності від введених натуральних чисел   k, n, m.

Математична модель завдання 4:

A=(m-k*n)/k   днів залишилось для відрізання дроту.

 

Завдання 4.   Трицифрове число має х сотень, у десятків, і z одиниць. Яка різниця між цим числом та сумою цифр цього числа?  Створити, реалізувати, протестувати алгоритм у табличному процесорі Excel   для знаходження різниці між числом та сумою цифр, в залежності від введених натуральних чисел   x, y, z

Математична модель завдання 4:

A= 99*x+9*y  різниці між числом та сумою цифр числа xyz

.

Практична частина

Виконати алгоритми в табличному процесорі Excel  відповідно до зраків і протестувати їх.

 







Результати виконаної практичної роботи надіслати вашому учителю на електронну скриньку:  vinnser@gmail.com (Сергій Петрович)


****************

Додаткові завдання на розвиток кмітливості




Немає коментарів:

Дописати коментар