понеділок, 20 січня 2020 р.

Мультимедіа, крос-медіа, трансмедіа


Практична робота  
«Мультимедіа, крос-медіа, трансмедіа»

Завдання. Самостійно створити презентацію згідно сценарію.

СЦЕНАРІЙ УЧНІВСЬКОЇ  ПРЕЗЕНТАЦІЇ  
«Мультимедіа, крос-медіа, трансмедіа»
Слайд 1. Заголовок(розмір: 44 пт): Що таке  медіа? Підзаголовок(розмір: 32) пт): П.І.Б учня, котрий створює презентацію, клас, дата створення. Ілюстрації: анімовані фото зразків медіа: газет, книг, ЗМІ, ТВ. Анімація для переходу на другий слайд. Налаштувати кнопки для переходу на слайди
Слайд 2. Заголовок: Яке означення мультимедіа, яка їх класифікація? Текст(розмір: 22 пт): Означення.  Фактично поняття «мультимедіа» вживали задовго до появи Інтернету, адже мультимедійними є телебачення (поєднує звук і відео), традиційні газети та журнали (поєднують текст і зображення) тощо. Мережа стала своєрідним технічним середовищем для об’єднання різних способів комунікації і надала поняттю «мультимедіа» нового семантичного значення. Як слушно зазначає Р. Крейг, «не все, що блимає і гуде, є мультимедіа». Термін «мультимедіа» означає не лише технічне об’єднання різних видів контенту (текстового, звукового, графічного, фото- й відеоконтенту) в єдиному цифровому представленні з використанням відповідного програмного забезпечення, а й характеризує створення єдиного інтегрованого медіапродукту (мультимедійної презентації, мультимедійної книги, мультимедійних газети чи журналу, мультимедійного електронного ресурсу), в якому одні способи комунікації (аудіо, відеоматеріали, анімація) логічно продовжують інші (текст, зображення).  Ілюстрації: схема класифікацій мультимедіа(без анімації). Анімація для переходу на третій слайд.
Слайд 3. Заголовок: Яке означення терміну крос-медіа? Текст: Означення.  Крос-медіа — це просування  інтелектуальної власності, сервісу, історії або досвіду через різноманітні медіаплатформи з використанням різних медіаформатів. Отже, термін «крос-медіа», на відміну від «мультимедіа», позначає не конкретний медіапродукт, а здатність поширювати інформацію у переконливому, корисному та візуально привабливому вигляді за допомогою різних засобів комунікації. Такий розподіл медіаконтенту між кількома платформами фактично є використанням медіакомпаніями стратегії диверсифікації для отримання більших прибутків.  Ілюстрації: схема класифікації крос-медіа. Анімація для переходу на четвертий слайд.
Слайд 4. Заголовок: Які є крос-медійні стратегії? Текст: В епоху мережевих ЗМІ та інтерактивності розвиваються і стають складнішими кросмедійні стратегії, кросмедійне виробництво та кросмедійні комунікації. Геррі Гейс виокремлював чотири рівні кросмедіа: Сrossmedia 1.0, Сrossmedia 2.0, Сross - media 3.0 та Сrossmedia 4.0 [8]. Сrossmedia 1.0 — Pushed (висувати, штовхати). Однаковий або із незначними варіаціями контент розміщується («виштовхується», просувається) на різні медіаплатформи у різних форматах.
. Ілюстрації: послідовна швидка зміна трьох різних  скріншотів з різними сайтами новин. Анімація для переходу на п’ятий слайд.
Слайд 5. Заголовок: Як просувають медіа-контент для масового використання? Текст: Автор контенту спеціально структурує деяку  історію для передачі через різні медіаплатформи для підсилення впливу на аудиторію. Контент, розміщений на одній платформі, є своєрідним «містком», «подразником», який спонукає споживача перейти на іншу медіаплатформу. Наприклад, у статті в друкованому ЗМІ подають лише коротку інформацію та посилання на сайт, де можна ознайомитися з повною версією матеріалу. Crossmedia 4.0 — Experiences (досвід)  передбачає нелінійний розподіл контенту між багатьма платформами, створення умов своєрідної гри, коли учасник живе «всередині», обираючи власний шлях розвитку історії. Ілюстрації: послідовна швидка зміна трьох різних ефектів освітлення палітурки деякого видання. Анімація для переходу на 6 слайд.
Слайд 6. Заголовок: Які є рівні крос-медіа? Текст: Оскільки автор кросмедійного проекту повинен жити в історії разом зі своєю аудиторією і грати з аудиторією на її умовах. Норвезький вчений Івар Джон Ердал пропонує розрізняти кросмедійне виробництво та кросмедійну комунікацію, які відповідають внутрішньому (організаційному) і зовнішньому (аудиторному) вимірам кросмедіа. Внутрішній вимір крос-медіа описує виробничі процеси, режими організації та співпраці в медіаорганізації, яка працює для декількох платформ, а зовнішній вимір — процес комунікації з аудиторією, внаслідок якої створюються медіапродукти, орієнтовані на кроспросування, інтертекстуальність і повторне використання контенту. Різні значення, на думку Івара Джона Ердала, мають і поняття крос-медіа та мультиплатформність: мультиплатформність вказує на використання понад однієї медіаплатформи без комунікативних відносин чи взаємозв’язків між цими платформами, крос-медіа ж є розширенням мультиплатформності, коли різні медіаплатформи мають комунікативний зв’язок, «спілкуючись одна з одною».  Ілюстрації: швидке мигтіння реклами, як сигналізації про щось. Анімація для переходу на 7 слайд.
Слайд 7. Заголовок: Рівні реалізації крос-медіа. Текст: Перші два рівні відповідають мультиплатформному виробництву контенту, третій рівень описує внутрішній (організаційний) вимір кросмедіа — кросмедійне виробництво, а четвертий — зовнішній (аудиторний) вимір кросмедіа — кросмедійну комунікацію з споживачами контенту. Американський вчений Дрю Девідсон розглядає кросмедійну комунікацію як розповідь інтерактивної інтегративної історії із залученням різних ЗМІ, різних авторів та з використанням різних стилів. Ілюстрації: швидке мигтіння лампочки з написом «Вимкніть мене!» тобто робота смарттелевізора в кімнаті (це декілька послідовних анімаційних ефектів). Анімація для переходу на 8 слайд.
Слайд 8. Заголовок(з анімацією):  Яке означення терміну трансмедіа? Текст:  Дослідники медіа іноді ототожнює термін «крос-медіа» («крос-медійна комунікація») із терміном «трансмедіа», вперше використаним Генрі Дженкінсом на позначення розповіді певної історії за допомогою різноманітних медіаплатформ та медіаформатів, які дозволяють користувачу брати активну участь у створенні історії. Єдиною відмінністю трансмедіа від крос-медіа, на думку Дрю Девідсона, є акцент на інтерактивності. Більш слушною вбачається думка Індрека Ібруса та Карлоса А. Сколарі, які розрізняють поняття «крос-медіа» і «трансмедіа», пропонуючи формулу: «крос-медіа + наратив = транс - медіа».  Ілюстрації: анімоване зображення Smart-медіа, на якому змінюється показання пульсу користувача або спожиивача контенту: від 75 до 125 ударів за хвилину. Анімація для переходу на 9 слайд.
Слайд 9. Заголовок(з анімацією):  Smart-технології. Які функції розумного годинника? Текст:  Трансмедіа відображає єдину логіку мислення про потік контенту через різні засоби масової комунікації. Дослідниця Н. Соколова зазначає, що трансмедіа, які передбачають просування продукту чи бренду різноманітними каналами, на перший погляд схожі з інтегрованими маркетинговими комунікаціями та нагадують сучасну рекламну практику доставки рекламного контенту споживачам різними каналами (радіо, телебачення, мультфільми, Інтернет, мобільні телефони то - що), доповнення основного контенту «вірусним» тощо, проте, від маркетингових практик доставки мультимедійного контенту трансмедіа відрізняє існування особливого тематичного універсуму, цілісного вигаданого світу, «всесвіту», який створюється виразними засобами різних видів медіа. Ілюстрації: Схема організації трансмедіа. Анімація для переходу на 10 слайд.
Слайд 10. Заголовок(з анімацією):  Smart-гра з медіа контентом. Текст: Трансмедійне передбачає не просто розповідь за допомогою кількох ЗМІ, а й створення кількох пов’язаних тематично медіапродуктів, що забезпечує різні точки контакту з брендом. Наприклад, до написання романів «Метро 2033» та «Метро 2034» Дмитро Глухов ський залучав читачів, які мали змогу коментувати книжки, прогнозувати розвиток сюжету, допомагали з редактурою. Цей проект — яскравий приклад трансмедійного storytellinga, коли гра продовжує сюжет книжки, а наступна книжка буде продовжувати сюжет гри. Як слушно наголошує Генрі Дженкінс, трансмедіа виникає як наслідок об’єднання корпоративної та «низової» (grassroots) конвергенції. Медіакомпанії вчаться, як просувати медіаконтент за допомогою багатьох каналів для того, щоб максимально використати нові можливості та розширити ринок. Ілюстрації:  Титулка медіа-роману «Метро 2033». Анімація для переходу на 11 слайд.
Слайд 11. Заголовок: Яка різниця між крос-медіа і трансмедіа? Текст: Трансмедіа відрізняє від кросмедіа створення тематично цілісної історії та активна співучасть у творенні контенту так званих «інтерпретативних товариств» (визначення Н. Соколової), організованих авторами, медіа продюсерами, або утвореними стихійно. Трансмедійні проекти створюють за активної участі читачів.  Ілюстрації: бренди медіа-проект. Анімація для переходу на 12 слайд.
Слайд 12. Заголовок(з анімацією): Контроль над медійними проектами. Текст: Медіакомпанії уміють просувати медіаконтент за допомогою багатьох каналів для того, щоб максимально використати нові можливості та розширити ринок. Споживачі вчаться, як використовувати різні медіатехнології, щоб посилити свій контроль над медіа та взаємодіяти з іншими споживачами. Ілюстрації: бренди медіа компаній. Анімація для переходу на 13 слайд.
Слайд 13. Заголовок(з анімацією): Використані джерела. Текст: Інтернет портали з медіа сервісом. Ілюстрації: скріншот медіа сервісів.
Слайд 14. Заголовок(з анімацією): Як використати смартфон для медіа проекту? Текст: Інтернет портали з медіа сервісом. Ілюстрації: скріншот медіа сервісів.

1 коментар:

  1. Okay...

    This may sound a little creepy, maybe even a little "supernatural"

    WHAT if you could just push "PLAY" to listen to a short, "miracle tone"...

    And magically bring MORE MONEY into your LIFE?

    And I'm talking about BIG MONEY, even MILLIONS of DOLLARS!

    Think it's too EASY? Think this couldn't possibly be for REAL?!?

    Well then, I'll be the one to tell you the news..

    Sometimes the most magical miracles life has to offer are the EASIEST!

    Honestly, I will PROVE it to you by letting you listen to a real-life "magical wealth building tone" I developed...

    And TOTALLY FOR FREE

    YOU just push "PLAY" and you will start having more money come into your life... starting pretty much right away...

    GO here to play the mysterious "Miracle Abundance Tone" - it's my gift to you!

    ВідповістиВидалити