понеділок, 15 вересня 2014 р.

Практичні роботи в текстовому процесорі MS Word

Текстовий процесор MicroSoft Word
Практична робота. Тема: СТВОРЕННЯ СПИСКІВ
Списки в текстовому документі. Багаторівневі списки. Редагування списків. Форматування списків
Підготовчий етап:
1.     Встановіть шрифт Times New Roman, розмір символів – 14, вирівнювання –– по ширині, абзац –– 1,25 см, міжрядковий інтервал –– 1,5.
2.     Задати поля всі по 2 см, формат паперу — А4, орієнтація –– книжна.
3.     У верхньому колонтитулі вказати своє прізвище та ім'я, клас, дата виконання, практична робота № 1. знизу — задати номери сторінок.

Завдання 1 (стор.1)
Створити впорядкований нумерований список десяти учнів класу (прізвище і ім'я).
1.             Створіть список десяти учнів класу (прізвище і ім'я). Дотримувати алфавітний порядок в списку необов'язково.
2.             Виділіть набраний список і натисніть кнопку Нумерація на панелі. Буде створений нумерований список.
3.             Не знімаючи виділення, упорядкуйте список за зростанням.
4.             Відмініть форматування списку, повторно натиснувши кнопку Нумерація.
5.             Створіть (на стор.2) нумерований список іншого типу: Наприклад: 1) Іванов Іван. 2)…
Завдання 2 (стор.3)
1.             Створити багаторівневий маркірований список по спаданню своїх улюблених уроків в школі.
2.              Розташуйте їх по рівнях. Наприклад: гуманітарні; природничі, технологічні, точні, фізичні….
Завдання 3 (стор.4)
1.             Створіть багаторівневий список своїх улюблених страв (не менше 10). Наприклад: борщ; розсольник, юшка, суп, картопляне пюре, плов, смажена курка; ікра баклажанова, чай, кава, апельсиновий сік, Наполеон, шоколад, гриби смажені, риба смажена, рагу, котлета по-вінницьки, капуста, салат…
2.             Розташуйте їх за рівнями: I) Перше; II) Друге; III) Десерт; IV) Напої.
Збережіть практичну роботу під іменем Списки.docх у персональному Портфоліо в папці Щоденник практики. Продемонструвати результати роботи учителю.
Текстовий редактор MicroSoft Word

Практична робота. Тема: Таблиці в текстових документах
Підготовчий етап:
1.  Запустити текстовий редактор Word.
2.       Встановіть шрифт Times New Roman, розмір символів – 14, вирівнювання – по ширині, абзац –– 0 см, міжрядковий інтервал – 1,5.
3.  Задати поля всі по 2 см, формат паперу — А4, орієнтація –– книжна.
4.  У верхньому колонтитулі вказати своє прізвище та ім'я.
Завдання 1 (стор.1)
5. Створити таблицю 1. Забезпечити автоматичну нумерацію першому стовпчику.
6. Заповнити таблицю 1.
Завдання 2 (стор.2)
7. Створити таблицю 2.
8. Заповнити таблицю 2.
9. Доповнити таблицю 2 ще одним стовпчиком Разом.
10. *Провести в ньому автоматичний підрахунок суми загальної кількості уроків за тиждень
11.    Зберегти документ ...Текстовий процесор\Таблиця1_2_Прізвище. doc).

12.   Контрольні запитання
1.        Якими способами можна створити таблицю у MS Word? Як об′єднати дві комірки таблиці?
2.        Як збільшити масштаб таблиці? Як перемістити на сторінці таблицю вліво чи вправо?
3.        Як пересуватися від комірки до комірки уразі заповнення таблиці?
4.        У чому полягає суть редагування властивостей таблиці? Які є властивості таблиці?
5.        Як вставляти стовпці і рядки? У чому полягає редагування властивостей комірок таблиці?
6.        Як змінювати висоту рядка і ширину стовпця? Які є властивості комірки таблиці?
7.        Як виконуються впорядкування списку за алфавітом у  таблиці?
8.        Як здійснюється сортування чисел або даних у таблицях?
Збережіть практичну роботу під іменем Таблиці.docх у персональному Портфоліо в папці Щоденник практики. Продемонструвати результати роботи учителю.
Текстовий редактор MicroSoft Word

Практична робота. Тема: Вставка таблиць до текстового документа.
Форматування таблиць.
Завдання
1.     Завантажити текстовий редактор. Ознайомтесь з пунктами горизонтального меню Таблиця.
2.     Які вказівки для роботи з таблицями є в контекстному меню?
3.     За допомогою вказівок настроювання встановіть панель інструментів Таблиця.
4.     Створіть дві таблиці розмірністю 5 х 3 за допомогою:
а) горизонтального меню;
б) панелі інструментів.
Покажіть роботу вчителю.
5.     Вилучіть створені вами таблиці.
6.     Створити таблицю за зразком:

№ п\п
Назва товару
Ціна, грн.
Кількість
1.
Зошит (18 стор.)
0,50
40
2.
Зошит (48 стор.)
1,20
50
3.
Олівець
0,60
10
4.
Гумка
0,70
10
5.
Лінійка
1,00
25
6.
Щоденник
3,50
30

7. Вирівняти висоти рядків всієї таблиці за допомогою команди Таблиця.
8. Вирівняти ширину стовпців Ціна і Кількість за допомогою команди Таблиця. Покажіть роботу вчителю.
9.  Відформатувати одержану таблицю, використовуючи горизонтальне меню (команда Таблиця\Автоформат). Зберегти таблицю в файлі Тaблиця.doc в своїй папці Тексти.
10. Додати в таблицю колонки (наприклад, використовуючи команди Додати стовпці (рядки), Об’єднати комірки або Розбити комірки):

Продаж товару
Ціна,  грн.
Кількість
Виручка, грн

11.            Провести розрахунки в колонці Виручка за допомогою команди Таблиця\Формула.
Відсортувати дані по полю Назва товару та додати останній рядок, де підрахувати загальну кількість товару і загальну суму отриманих коштів.

Всього:


Збережіть зміни. Покажіть роботу вчителю.

12.  Контрольні запитання

1.      Що розуміють під форматуванням документів? Як змінити дизайн таблиці?
2.      Як змінити вертикальне на горизонтальне написання шрифтів у таблиці?
3.      Яку перевагу дає робота з текстом у таблицях? Чи можна об′єднувати несусідні комірки?
4.      Назвати елементи таблиці та властивості цих елементів? Що таке гіперпосилання?
5.      Який вид  інформації можна вводити до комірок таблиці?
6.      Як відформатувати формулу у комірці таблиці? Я розбити одну комірку на три комірки?
7.      Як додати кілька колонок або рядків до таблиці? Як їх вилучити стовпці та колонки?
8.      Описати процес сортування даних у таблиці. Як виконуються впорядкування списку за алфавітом у  таблиці?
9.      Описати процес розрахунків даних у таблиці.
10.          Збережіть практичну роботу під іменем Таблиці.docх у персональному Портфоліо в папці Щоденник практики. Продемонструвати результати роботи учителю.


1 коментар: