субота, 2 березня 2019 р.

Практична робота. Види ділових листів.


Практична робота.
Оформлення ділових документів в текстовому редакторі MS Word.
Завдання 1. Створіть зразок ділового документу «Розписка».
Розписка — це письмове підтвердження певної дії, яка мала місце, — передачі й отримання грошей, товарів, документів.
Реквізити:
1. Назва виду документа.
2. Текст.
3. Дата.
4. Підпис особи, яка отримала цінності.
5. Завірення підпису (у приватній розписці).
Розписка може бути  приватного  характеру (особа отримує цінності від особи) і службового  характеру (особа — представник установи — отримує цінності від цієї або іншої установи).
Зразок
                                                                 Розписка
Я, учень 10 класу загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 7 м. Яременко Віталій Вікторович, одержав від завгоспа школи Бурбеліса Ігната Григоровича  Smart-програвач "Lenovo" для репетицій та проведення шкільного літературного вечора. Програвач зобов'язуюсь повернути не пізніше 20.05.2012 р.
Домашня адреса: м. Кременчук, вул. Котлова, 48 1. Паспорт КО 798962, виданий Ленінським РВ ГУМВС України в Вінницькій області 14 січня 2019 р.
 01.02.2019 р.                                                                                     (підпис) Г. М. Яременко
Завдання 2. Створіть презентацію на 14 слайдів, на яких розмістити такі зразки  ділових та офіційних листів:
Слайд 1.Супровідний лист до резюме; Слайд 2.Супровідний лист до документів; Слайд 3. Лист-підтвердження; Слайд 4. Рекомендаційний лист; Слайд 5. Гарантійний лист; Слайд 6. Лист-відмова; Слайд 7. Лист-запрошення; Слайд 8. Лист звернення з проханням; Слайд 9. Лист-відповідь; Слайд 10. Лист-прохання; Слайд 11. Лист-вітання; Слайд 12. Лист-запит;  Слайд 13. Лист-претензія. Слайд 14. Прізвище, імя, по батькові  автора презентації, дата, та електронний підпис.

Завдання 3. Створіть та застосувати  стильне оформлення зразків таких листів на сторінках текстового документа і відправити його  на електронну скриньку  учителя інформатики.
·         Інформаційні листи – в яких керівництвом чи органами влади і управління різних рівнів розсилаються матеріали офіційного характеру. У них можуть міститися нормативні документи, правила поведінки, додатки тощо. Такі листи підписуються керівником.
·         Листи повідомлення — зазвичай направляються юридичними особами та індивідуальними підприємцями на адресу своїх партнерів, клієнтів чи держструктур. Вони сповіщають про зміни, що відбулися, наприклад: зміну адреси розташування, платіжних реквізитів, наявності заборгованості, призупинення дії і т.п.
·         Супровідні листи — використовуються для відправки документації (каталогів, протоколів, нормативних актів), які не мають адресної частини.
·         Гарантійні листи — адресуються організаціям і окремим суб’єктам та включають в себе зобов’язання і підтвердження (оплата праці, послуг, оренди, якість і терміни виконання роботи, повернення кредиту). Ці листи підписуються керівником організації та бухгалтером і обов’язково засвідчуються печаткою.
·         Листи претензії — складаються юридичними або фізичними особами у разі виявлення раніше обумовлених в письмовому вигляді порушень з метою відшкодування збитків. До тексту додаються акти документування, що підтверджують обгрунтованість претензій і мають доказову силу.
·         Листи-запити — направляються з наміром отримання інформації, офіційних даних або документів.
·         Листи-сповіщення — інформують про майбутні заходи і запрошують до участі. У них вказується місце, час проведення, програма і організаційні моменти. Підписуються відповідальною особою.
·         Листи-прохання — поширений вид ділового листування. Ці послання використовуються при зверненні однієї організації до іншої з проханням надання послуги, узгодження дій, отримання відомостей про товар тощо.
·         Листи-відповіді — є відповідями на листи-запити або пропозиції. Вони можуть бути позитивними або негативними.
·         Листи-запрошення, листи-подяки, листи-привітання та інші види службових листів.


Немає коментарів:

Дописати коментар