суботу, 9 березня 2019 р.

База даних ОФІСНІ ПРОГРАМИ



Практична робота 19.   
База даних ОФІСНІ ПРОГРАМИ  в MS Access

Пакетне моделювання Бази даних предметної області:
Ø Програмне забезпечення (софт)  для БД;
Ø Визначення напрямків використання  БД;
Ø Сегментація  та розподіл даних в БД; 
Ø Сервісне забезпечення для користувачів БД;
Ø Розподіл повноважень користувачів БД;
Ø Заповнення БД;       
Ø Налаштування сервісних функцій БД;
Ø Реалізація сервісних функцій БД;
Ø Створення технологічних карт  для БД;

Ø Визначення напрямків використання  БД.

Під час виконання завдань дотримуйтесь правил техніки безпеки в кабінеті інформатики.
Завдання 1. Знайдіть і відкрийте офісне програмне середовище МS Access. Самостійно створіть базу даних ОФІСНІ ПРОГРАМИ, яка повинна містити такі таблиці і відповідні стильні форми: «Текстові редактори», «Текстові процесори», «Табличні процесори».
Таблиця 1.  Назва таблиці «Текстові редактори». Поля цієї  таблиці мають назву: Назва редактора( у вигляді списку: Notepad;  Kate;  JEdit; Professional Notepad;  GridinSoft Notepad;  Gedit;  BDV Notepad;  EditPlus; Emacs;  Sublime Text;  SciTE;  Vim; TEA; PSPad ), Інтернет-ресурс(гіперпосилання),  Пікторграма (об’єкт OLE), Можливості редактора(у вигляді списку: набір тексту різними мовами, підсвічуванням синтаксису, перевірка правопису, можливості налаштування, запис макросів),  Перелік операцій( у вигляді списку: вставки, видалення та копіювання тексту, заміни змісту, сортування рядків, друк, збереження у файлі),   Платформи (у вигляді списку: Windows, Linux, MacOS, інше).  Створити форму для цієї таблиці.
Таблиця 2.  Назва таблиці «Текстові процесори». Поля цієї  таблиці мають назву: Назва процесора(у вигляді списку: Microsoft Word;Libre Office Writer; AbiWord; Corel WordPerfect; KWord; OpenOffice Writer), Інтернет-ресурс(гіперпосилання),  Пікторграма (об’єкт OLE),  Базові функції (у вигляді списку: компонування текстів;  форматування тексту; редагування тексту; робота зі змістом; макетування сторінок;  бібліотека символів; перевірка орфографії, редактор гіперпосилань, редактор символів;  редактор графіки; редактор формул; редактор таблиць; редактор схем; редактор колонтитулів; імпорт об'єктів). Інструменти для роботи (у вигляді списку: створення шаблонів; індексація слів; форматування сторінок; заміна слів; укладання листів пакетом; автоматичний зміст; перехресні посилання; створення закладок; оформлення виносок за номерами; підтримка інших форматів).  Можливості процесора(у вигляді списку: захист документа; елементи управління; укладання анкет; створення форм; форматування настанов; макетування договорів; укладання довідників; укладання інструкцій з експлуатації; запис макросів). Робота з перекладачами(у вигляді списку:  бібліотека словників, тезаурус, довідники, правопис, запис виправлень, порівняння виправлень, інше). Статистика( у вигляді списку: кількість символів;  кількість слів; кількість речень; кількість рядків; кількість  абзаців;  кількість параграфів; кількість сторінок; довжина слів, довжина речень; довжина абзаців; час редагування).  Платформи (у вигляді списку: Windows, Linux, MacOS, інше). Створити форму для цієї таблиці.
Таблиця 3.  Назва таблиці «Табличні процесори». Поля цієї  таблиці мають назву: Назва процесора(у вигляді списку: Електронний аркуш, Gnumeric, Microsoft Excel, LibreOffice Calc, OpenOffice Calc, VisiCalc), Інтернет-ресурс(гіперпосилання),  Пікторграма (об’єкт OLE), Базові функції (у вигляді списку: компонування текстів;  форматування таблиць; редагування формул; робота зі змістом таблиць; макетування аркушів;  бібліотека символів; перевірка зв’язків, редактор гіперпосилань, редактор символів;  редактор графіки; редактор формул; редактор розумних таблиць; редактор схем; редактор діаграм; імпорт об'єктів). Інструменти для роботи (у вигляді списку: створення шаблонів; автозаповнення; форматування клітинок; захист клітинок; пошук за значенням; автоматична заміна; перехресні посилання; створення підсумків; запис операторів вибори; підтримка різних формул, інше).  Можливості процесора(у вигляді списку: захист книги; елементи управління; укладання анкет; створення форм; форматування приміток; макетування баз даних; укладання довідників; укладання інструкцій з експлуатації; запис макросів). Робота з формулами(у вигляді списку:  бібліотека  формул, довідник формул, правопис формули, запис виправлень, порівняння виправлень, інше). Статистика( у вигляді списку: кількість рядків;  кількість стовпців; кількість клітинок; кількість символів). Платформи (у вигляді списку: Windows, Linux, MacOS, інше). Створити форму для цієї таблиці
Завдання 2. Виконати:
Реалізувати доцільні зв’язки між таблицями.
1.   Розробити відповідні форми для введення даних у  кожну таблицю.
2.   Заповнити таблиці доцільними даними (від 3 до 5 записів) за допомогою форм.
3.   Створити наступні запити: А) Вивести всі табличні процесори, які наявні у базі даних. Б) Вивести усі можливості текстових процесорів.  В) Вивести наявні плотформи у базі даних. Г) Вивести наявні  табличні процесори та їх можливості.
4.        Створити наступні звіти: А) Підготовити до друку інфу про наявний перелік офісних програм.


Перелік практичних робіт в MS Access



Немає коментарів:

Дописати коментар