Практична робота 19.
База даних ОФІСНІ ПРОГРАМИ в MS Access
Пакетне моделювання Бази даних предметної області:
Ø Програмне забезпечення (софт) для БД;
Ø Визначення напрямків використання БД;
Ø Сегментація та розподіл даних в БД;
Ø Сервісне забезпечення для користувачів БД;
Ø Розподіл повноважень користувачів БД;
Ø Заповнення БД;
Ø Налаштування сервісних функцій БД;
Ø Реалізація сервісних функцій БД;
Ø Створення технологічних карт для БД;
Ø Визначення напрямків використання БД.
Під час виконання завдань дотримуйтесь правил техніки
безпеки в кабінеті інформатики.
Завдання 1. Знайдіть і відкрийте офісне програмне середовище МS Access. Самостійно створіть
базу даних ОФІСНІ ПРОГРАМИ, яка
повинна містити такі таблиці і відповідні стильні форми: «Текстові редактори»,
«Текстові процесори», «Табличні процесори».
Таблиця 1. Назва таблиці «Текстові редактори». Поля цієї
таблиці мають назву: Назва редактора( у
вигляді списку: Notepad; Kate; JEdit; Professional Notepad; GridinSoft Notepad; Gedit;
BDV Notepad; EditPlus; Emacs; Sublime Text;
SciTE; Vim; TEA; PSPad ), Інтернет-ресурс(гіперпосилання), Пікторграма
(об’єкт OLE), Можливості
редактора(у вигляді списку: набір тексту різними мовами, підсвічуванням синтаксису,
перевірка правопису, можливості налаштування, запис макросів), Перелік
операцій( у вигляді списку: вставки, видалення та копіювання тексту, заміни
змісту, сортування рядків, друк, збереження у файлі), Платформи
(у вигляді списку: Windows, Linux, MacOS, інше). Створити форму для цієї таблиці.
Таблиця
2. Назва таблиці «Текстові процесори». Поля цієї таблиці мають назву: Назва процесора(у вигляді списку: Microsoft Word;Libre Office Writer;
AbiWord; Corel WordPerfect; KWord; OpenOffice Writer), Інтернет-ресурс(гіперпосилання), Пікторграма
(об’єкт OLE), Базові функції (у вигляді списку: компонування
текстів; форматування тексту; редагування
тексту; робота зі змістом; макетування сторінок; бібліотека символів; перевірка орфографії, редактор
гіперпосилань, редактор символів; редактор
графіки; редактор формул; редактор таблиць; редактор схем; редактор колонтитулів;
імпорт об'єктів). Інструменти для роботи (у вигляді списку:
створення шаблонів; індексація слів; форматування сторінок; заміна слів; укладання
листів пакетом; автоматичний зміст; перехресні посилання; створення закладок; оформлення
виносок за номерами; підтримка інших форматів).
Можливості процесора(у
вигляді списку: захист документа; елементи управління; укладання анкет; створення
форм; форматування настанов; макетування договорів; укладання довідників; укладання
інструкцій з експлуатації; запис макросів). Робота з перекладачами(у вигляді списку: бібліотека словників, тезаурус, довідники, правопис,
запис виправлень, порівняння виправлень, інше). Статистика( у вигляді списку: кількість символів; кількість слів; кількість речень; кількість
рядків; кількість абзаців; кількість параграфів; кількість сторінок;
довжина слів, довжина речень; довжина абзаців; час редагування). Платформи
(у вигляді списку: Windows, Linux, MacOS, інше). Створити форму для цієї таблиці.
Таблиця 3. Назва таблиці «Табличні процесори». Поля цієї таблиці мають назву: Назва процесора(у вигляді списку: Електронний аркуш, Gnumeric,
Microsoft Excel, LibreOffice Calc,
OpenOffice Calc, VisiCalc), Інтернет-ресурс(гіперпосилання), Пікторграма
(об’єкт OLE), Базові функції
(у вигляді списку: компонування текстів;
форматування таблиць; редагування формул; робота зі змістом таблиць; макетування
аркушів; бібліотека символів; перевірка зв’язків,
редактор гіперпосилань, редактор символів;
редактор графіки; редактор формул; редактор розумних таблиць; редактор схем;
редактор діаграм; імпорт об'єктів). Інструменти для роботи (у вигляді списку:
створення шаблонів; автозаповнення; форматування клітинок; захист клітинок;
пошук за значенням; автоматична заміна; перехресні посилання; створення підсумків;
запис операторів вибори; підтримка різних формул, інше). Можливості
процесора(у вигляді списку: захист книги; елементи
управління; укладання анкет; створення форм; форматування приміток; макетування
баз даних; укладання довідників; укладання інструкцій з експлуатації; запис
макросів). Робота з формулами(у вигляді
списку: бібліотека формул, довідник формул, правопис формули,
запис виправлень, порівняння виправлень, інше). Статистика( у вигляді списку: кількість рядків; кількість стовпців; кількість клітинок;
кількість символів). Платформи (у вигляді
списку: Windows, Linux, MacOS,
інше).
Створити форму для цієї таблиці
Завдання 2. Виконати:
Реалізувати доцільні зв’язки між таблицями.
1.
Розробити
відповідні форми для введення даних у кожну таблицю.
2.
Заповнити таблиці доцільними даними
(від 3 до 5 записів) за допомогою форм.
3.
Створити наступні
запити:
А) Вивести всі табличні процесори, які наявні у базі даних. Б) Вивести усі можливості
текстових процесорів. В) Вивести наявні плотформи
у базі даних. Г) Вивести наявні табличні
процесори та їх можливості.
4.
Створити наступні
звіти: А)
Підготовити до друку інфу про наявний перелік офісних програм.
Перелік практичних робіт в MS
Access
Немає коментарів:
Дописати коментар