четвер, 2 травня 2019 р.

Перешкоди та пріоритети в мережі Інтернеті.


Практична робота 15.  
Проблеми, перешкоди та пріоритети  в мережі  Інтернеті.

Завдання 1. Створити презентацію за таким сценарієм.

Сценарій презентації  «Проблеми та невдачі  в мережі  Інтернеті»

Слайд 1. Заголовок(розмір: 44 пт): Які виникають проблеми в інформаційну епоху? Встановіть пароль на файл та збережіть. Підзаголовок(розмір: 32) пт): П.І.Б учня(-иці), котрий створює презентацію, клас, час та дата створення. Ілюстрації: зразки  веб-сайтів масмедіа, що маніпулюють інформацією. Анімація для переходу на 2 слайд.
Слайд 2. Заголовок: Чому стаються невдачі реформування в інформаційну епоху? Текст(розмір: 22 пт): Існує декілька пояснень, чому проекти е-врядування часто є невдалими. Втім, ключовим чинником залишається ставлення і дії відповідальних державних працівників, як політиків, так і менеджерів. На основі їхніх оцінок було сформовано модель “4І” – різні підходи до реформування в інформаційну епоху.  Ілюстрації: скріншоти  сайтів е-урядування. Анімація для переходу до наступного слайду.
Слайд 3. Заголовок: Чому ігнорують зміни та реформування в інформаційну епоху? Текст(розмір: 22 пт): Державні службовці непоінформовані про ІТ й інформаційні системи, тому не розглядають їх як засіб реформування. Витрати на ІТ мінімальні або немає. Цей підхід все ще існує в багатьох індійських державних організаціях. Іноді комп’ютери є, але вони не використовуються і виконують функцію дорогих друкарських машинок.Ілюстрації: скріншоти  відкритих офісів е-урядування. Анімація для переходу до наступного слайду.
Слайд 4. Заголовок: Чому користувачі стають ізольованими в інформаційну епоху?Текст(розмір: 22 пт): Державні службовці залишаються комп’ютерно-неграмотними і мають нестачу розуміння важливої  ролі інформації. Вони, проте, обізнані про ІТ і їхній потенціал. Відтак інвестиція в ІТ входить в реформування, але розглядається як окрема відповідальність “комп'ютерних експертів”. Це переважно пов'язано з автоматизацією процесів документообігу. Ілюстрації: скріншоти  відкритих офісів е-урядування.Анімація для переходу до наступного слайду.
Слайд 5. Заголовок: Чому користувачі стають «ідолами» комп’ютерної грамотності в інформаційну епоху? Текст(розмір: 22 пт): Державні службовці стали напівграмотними. Вони використовують комп'ютери і обізнані про потенціал ІТ. Вони вважають, що ІТ можуть перетворити урядову справу. Вони ледь обізнані, що інформація – це щось важливе. Громадський сектор наповнюється  важливими ІТ-проектами. Роль «чайника» стає  дамокловим мечем  для сучасних державних службовців. Ілюстрації: скріншоти  відкритих офісів е-урядування.Анімація для переходу до наступного слайду.
Слайд 6. Заголовок: Чому користувачі можуть стати «двигунами» в інформаційну епоху? Текст(розмір: 22 пт): Якщо державні службовці стануть інформаційно грамотними, то вони визнають інформацію як ключовий організаційний ресурс, який є центральним для всіх урядових функцій. ІТ мають вторинну роль: вони розглядаються як цінність для досягнення інших цілей реформування, а не самі по собі. Наразі ІТ повністю інтегровані в процес організаційних змін. Ілюстрації: скріншоти  відкритих офісів е-урядування.Анімація для переходу до наступного слайду.
Слайд 7. Заголовок: Як пристосуватися до змін в інформаційну епоху? Текст(розмір: 22 пт): Організовуючи нову електронну службу або виводячи в Інтернет вже існуючу традиційну службу, організаціям необхідно:
- у найкоротші терміни вийти в Інтернет і адаптуватися до зміни умов;
- залучити до Інтернету громадян за допомогою успішно проведених веб-презентацій;
- надавати персоніфіковані корисні послуги, доступні з будь-якого пристрою, роблячи тим самим цю операцію цікавішою і легшою для громадян;
- забезпечувати високий рівень безпеки;
- інтегрувати і автоматизувати процеси управління для досягнення максимальної ефективності.
Ілюстрації: скріншоти  відкритих офісів бізнесу.Анімація для переходу до наступного слайду.
Слайд 8. Заголовок: Як пристосуватися до інформаційного простору? Текст(розмір: 22 пт): Організовуючи нову електронну службу або виводячи в Інтернет вже існуючу традиційну службу, організаціям необхідно:
- прискорювати ухвалення ділових і політичних рішень за допомогою аналізу в режимі реального часу;
- прогнозувати майбутні потреби різних служб  та запити від громадян;
- знижувати витрати на супровід інформаційних технологій, використовуючи перевірену архітектуру;
- знижувати ризики, застосовуючи рішення, забезпечені технічною підтримкою, і відкриті стандарти.
Ілюстрації: скріншоти  відкритих офісів бізнесу.Анімація для переходу до наступного слайду.
Слайд 9. Заголовок: Які причини перешкод, що трапляються в інформаційному просторі? Текст(розмір: 22 пт): Наводимо перелік перешкод  на шляху створення електронного уряду:
1)управлінські та експертні затримки під час документообігу; 2)нераціональне планування послідовних та паралельних процесів; 3) недостатні витрати на технологію і інфраструктуру; 4) Нестача здібностей здійснювати великомасштабні ІТ-проекти; 5) нестача координації і/або стратегічного планування; 6) нестача кадрових ресурсів на підтримку роботи в режимі “24 години на добу і 7 днів на тиждень”; 7) Недостатнє розуміння важливості інформації;  8)недостатня комплексність і велика тривалість заходів/ програм; Ілюстрації: скріншоти  відкритих офісів бізнесу.Анімація для переходу до наступного слайду.
Слайд 10. Заголовок: Які причини проблем, що виникають в інформаційному просторі? Текст(розмір: 22 пт): Наводимо перелік проблем  на шляху створення електронного уряду: 1)нестача інноваційних ініціатив у державному секторі; 2)очікування не відповідають реальному оточенню управлінців; 3) відсутність державної політики; 4) Організаційні та  культурні суперечності; 5) сумніви і опір серед лідерів; 6) нестача інституційної підтримки; 7)Опозиція з боку працівників і профспілок; 8) місцеві уряди і муніципалітети у разі неактивної ролі користувачів стають “цапами-відбувайлами”; 9) погане управління інформаційними потоками, небажання департаментів обмінюватися даними, погане поводження з чутливими даними; 10) застарілі правові рамки для інновацій і залучення приватного сектора; Ілюстрації: скріншоти  відкритих офісів бізнесу.Анімація для переходу до наступного слайду.
Слайд 11. Заголовок: Які причини невдач, що виникають в інформаційному просторі? Текст(розмір: 22 пт): Недостатньо просто комп’ютеризувати наявні робочі процеси з метою збільшення оперативності або економії засобів. Варто супроводжувати самі процеси і структури, а також проектні організації, у контексті яких вони існують, та повинні бути змінені.  Ілюстрації: скріншоти  відкритих офісів бізнесу.Анімація для переходу до наступного слайду.
Слайд 12. Заголовок: Які економічні пріорітети виникають в інформаційному просторі? Текст(розмір: 22 пт): Пріоритет економічної вигоди – це проекти електронного управління, які принесли велику економічну вигоду, забезпечили такі її аспекти: 1) збільшення доходу; 2) поліпшення фінансового управління; 3) поліпшення ресурсів і менеджменту планування; 4) створення кращої маркетингової та інвестиційної атмосфери.   Ілюстрації: скріншоти  відкритих офісів бізнесу.Анімація для переходу до наступного слайду.
Слайд 13. Заголовок: Які соціальні пріорітети виникають в інформаційному просторі? Текст(розмір: 22 пт): Пріоритет соціальної вигоди – це проекти електронного управління, що приносять явну соціальну користь, включають: 1) поліпшення якості послуг, надаваних громадянам;  2)  зміцнення правоохоронних органів і громадського порядку; 3) поліпшення суспільної освіти і систем управління питаннями культури; 4)  поліпшення охорони здоров'я; 5) захист навколишнього середовища та інформаційні системи з питань навколишнього середовища. Ілюстрації: скріншоти  відкритих офісів бізнесу.Анімація для переходу до наступного слайду.
Слайд 14. Заголовок: Які урядові пріорітети виникають в інформаційному просторі? Текст(розмір: 22 пт): Пріоритет вигоди уряду – це тотальна інформатизація, яка є потужним інструментом, що здатний не тільки зробити уряд кращим, а й трансформувати його в прозорий електронний офіс. Проекти електронного управління приносять таку користь уряду: 1) підвищення ефективності та оперативності істотних робочих процесів уряду; 2) збільшення прозорості і посилення боротьби проти корупції;
3) розвиток урядової інформації. Стандарти урядових інформаційних систем зазвичай складаються зі
стандартів даних, технічних стандартів, стандартів методики і стандартів безпеки. Ілюстрації: скріншоти  відкритих офісів бізнесу.Анімація для переходу до наступного слайду.
Слайд 15. Заголовок: Які є моделі управління в інформаційному просторі? Текст(розмір: 22 пт): Розглянемо модель на прикладі електронної податкової системи: 1. Capture (отримання): збір вихідних даних, необхідних для системи електронного уряду. Платник податків отримує основні дані про різні джерела доходів.
2. Input (введення): введення даних в систему. Платник податків вводить дані в електронну форму на веб-сайті податкового відомства. 3. Process (процес): зміна даних за допомогою розрахунків, класифікації, відбору і т.д. E-податкова система використовує різні податкові ставки для різних типів доходу для розрахунку загальної податкової заборгованості. 4. Store (збереження): зберігання необроблених і оброблених даних у системі. E-податкова система зберігає всі подробиці введених і розрахованих податків для кожного платника податків.
5. Output (вихід): видача оброблених даних. Загальна сума податку розраховується і відображається для платника податків. 6. Decision (рішення): якщо оброблених даних достатньо, вони використовуються для прийняття рішень. Платник податку визначає, чи буде оскаржувати або приймати розрахункові суми податку. 7. Action (дія): реалізація рішення. Якщо все добре, то платник податків дозволяє виплату податкової заборгованості.
Ілюстрації: скріншоти  відкритих офісів бізнесу.Анімація для переходу до наступного слайду.



Немає коментарів:

Дописати коментар