суботу, 11 травня 2019 р.

Створення індивідуального проекту


КАРТКА ПРОЕКТУ
учасника конкурсу «Бюджет шкільних проектів»
Назва проекту

«Шкільна риторика: ментальні карти й учнівський відеолекторій»
Тип проекту
□ великий           + малий
Мета проекту
Створення україномовного контенту з практичної риторики для школярів, згуртування соціально активної молоді й розвиток навичок публічної комунікації.
Від уміння говорити – до умінь думати й діяти!
Завдання проекту

ü    формування комунікативної компетентності, зокрема навичок публічного мовлення, підготовка до публічного виступу;
ü    набуття навичок роботи з технічними засобами та з інформаційними ресурсами мережі Інтернет та на телебаченні;
ü    впровадження ефективних технологій навчання щодо покращення риторичних навичок учнівської молоді;
ü    залучення соціально активної молоді до розбудови громадянського суспільства (проведення заходів соціально-комунікативної спрямованості, спілкування в соціальних мережах та на телебаченні).
Стислий опис проекту
Концепція Нової української школи проголошує людину найціннішим активом держави, а випускника школи особистістю, патріотом та інноватором. Вміння будувати суспільство освіченого загалу розпочинається зі школи, і в цьому контексті особливого значення набуває робота з учнівською молоддю, виховання активної життєвої позиції, яку вони готові донести до інших. Серед ключових компетентностей особистості ХХІ століття чинними базовими нормативними документами визначено спілкування державною мовою, уміння висловлювати думки й почуття, усвідомлювати роль ефективної комунікації у громадському житті, працювати в команді, розвиток соціального та емоційного інтелекту. Тому вважаємо доречним організацію в школах активних форм роботи, які сприятимуть розвитку у молодого покоління навичок публічного мовлення, підготовки до виступу, вміння вести дискусію.
Досвід реалізації проектів «Науковий колективний проект» (з 2001 року), «Телешкола «Ліцеїст» (з 2011 року), проект «Радіо «Ліра» (з 2017 року), шкільна газета «Дзеркало ліцею» (з 1997-го року) підтверджує, що зростання рівня комунікативної компетентності учнів, зокрема й навичок публічного мовлення, активує розвиток особистості й творчої індивідуальності, підвищує рівень самооцінки, впливає на формування позитивного мислення й світосприйняття, ціннісних орієнтацій, міжособистісних відносин, пробуджує соціальну активність. Обізнані з особливостями цих проектів, ми побачили необхідність введення курсу риторики в освітній процес закладу, що було зроблено у 2017-2018 н.р. Окрім того, застосування інформаційно-комунікаційних технологій у навчальному процесі (використання інформаційно-освітнього середовища мережі Інтернет) розкриває додаткові можливості, створює умови для здійснення самоосвітньої діяльності. Проте доводиться констатувати фактичну відсутність україномовного матеріалу з риторики для сучасних школярів.
Досвід, який отримали наші попередники і ми, а також курс риторики, запроваджений в закладі, спонукали нас до розробки проекту «Шкільна риторика: ментальні карти й учнівський відеолекторій». Проект має на меті створити ментальні карти як навчальний матеріал з практичної риторики та україномовний контент для формування навичок публічного мовлення, підготовки до публічного виступу, набуття умінь роботи з технічними засобами, інформаційними ресурсами мережі Інтернет і на телебаченні, залучення соціально-активної молоді до розбудови громадянського суспільства (проведення заходів соціально-комунікативної спрямованості, спілкування в соціальних мережах та на телебаченні).
Очікувані результати
ü    Створення бази практичних навчальних та інформаційних матеріалів (у вигляді ментальних карт).
ü    Створення україномовного контенту на риторичну тематику (відеолекторію з риторики).
ü    Покращення знань з риторики та формування комунікативної компетентності, зокрема навичок підготовки до публічного виступу, монологічного  та діалогічного мовлення
Ключові заходи проекту
ü    Створення тематичних прямих ефірів «Ток-шоу «Ліцеїст»» на телеканалі «ВІТА».
ü    Організація та проведення тренінгів на базі закладу.
ü    Поширення серед освітніх закладів інформації про можливість використання представлених матеріалів.
ü    Організація та проведення інтерактивних форм роботи для створення україномовного відео та друкованого контенту.
ü    Організація підсумкового круглого столу з учнівством та вчительством міста, яке зацікавлене у використанні представлених матеріалів.
Період реалізації проекту
До грудня 2019 року.
Приблизна вартість проекту, тис. грн.
50000 грн.
Учасники  реалізації проекту
Учнівсько-педагогічний колектив КЗ «НВК:ЗШ I-II ст. – ліцей 7 ВМР»
Коментарі
Зазначені у кошторисі технічні засоби не будуть використовуватися в комерційному плані, а для підготовки відеоматеріалу для створення україномовного контенту
Наявність презентації
Так
Наявність фото
Так
Наявність відеоматеріалів
Так
Автор (автори) проекту: __________________
                                 (ПІБ учня (учнів))

Директор   ______________________    
МП
Кошторис проекту
учасника конкурсу «Бюджет шкільних проектів»
п/п

Найменування витрат

Одиниця виміру

Кількість, од.

Вартість за одиницю, грн

Всього,
грн
1.
Реклама та поліграфічні послуги
штуки
30
10
300
2.
Витратні матеріали та канцтовари



1400
2.1
Папір офісний А-4
Пачки
10
90
900
2.2
Папір офісний А-3
Пачки
2
200
400
2.3
Фломастери,маркери для дошки
Пачки
2
100
200
2.4
Губка
Штуки
2
20
40
2.5
Магніти
Пачки
2
20
40
3.
Технічні засоби для створення відео контенту та ментальних карт.



47200
3.1
Ноутбук
Штуки
1
17000
17000
3.2
Фотоапарат
Штуки
1
20000
20000
3.3
Жорсткий диск
Штуки
1
1600
1600
3.4
Принтер
Штуки
1
5200
5200
3.5
Презентер
Штуки
2
2000
4000
3.6
Штатив(власний внесок)
Штуки
1
1400
1400

ВСЬОГО:



51100
Автор (автори) проекту: __________________
                                 (ПІБ учня (учнів))
Директор   ______________________    
МП





Немає коментарів:

Дописати коментар