середа, 1 вересня 2021 р.

02.09.2021. Інформаційні процеси, інформаційні системи як важливі складники й ознаки сучасного суспільства.

Заповнити форму "Персональні дані"

Тема: Повторення вивченого матеріалу.

Теоретична частина 

Повторення.

Перевірка залишкових знань

Тестове завдання «Операційна система Windows».

  

1.Скопіювати файл (файли) в буфер у ОС Windows можна за допомогою комбінації клавіш:

a)   Ctrl+P; b) Ctrl + C; c) Ctrl+V; d) Ctrl + X.

 

2.Перемістити файл (файли) в буфер у ОС Windows можна за допомогою комбінаціїклавіш:

a) Ctrl+P; b) Ctrl + C; c) Ctrl+V; d) Ctrl + X.

 

3.Вставити файл(файли) із буфера у ОС Windows можна за допо- могою комбінації клавіш:

a) Ctrl+P; b) Ctrl + C; c) Ctrl + V; d) Ctrl + X.

 

4.Видалити файл(файли) без занесення їх у Корзину у ОС Windows можна за допомогою клавіші чи комбінації клавіш:

a) Del;  b) Shift + Del; c) Ctrl + Del; d) Alt + Del.

 

5.Перейти в надпапку у ОС Windows можна за допомогою клавіші чи комбінації клавіш:

a) Insert; b) Backspace; c) Ctrl + Page Up; d) Ctrl + Home.

 

6.Виділяти файли підряд у ОС Windows можна за допомогою клавіші чи комбінаціїклавіш:

a) Shift; b) Ctrl; c) Ctrl+A;  d) Shift + A.

 

7.Виділяти файли вибірково у ОС Windows можна за допомогою клавіші чи комбінаціїклавіш:

a) Shift; b) Ctrl; c) Ctrl+A; d) Shift + A.

 

8.Відмінити останні дії у ОС Windows можна за допомогою комбінаціїклавіш:

a) Ctrl+C; b) Ctrl + Z; c) Ctrl+D; d) Ctrl + A.

 

9.ОС Windows підтримує довгі імена файлів:

a) до 64 символів; b) до 80 символів; c) до 250 символів; d) до 255 символів.

 

10. Чи однакова кількість можливостей у ОС Windows копіювання файлів або папок на флеш накопичувач чи на логічний диск вінчестера?

a) однакова;  b) на одну більше;  c) на одну менше; d) на дві менше.

 

11. Елементом вікна ОС Windows не може бути:

a) заголовок;  b) рядок меню; c) кнопка «Пуск»;  d) рядок стану.

 

12. Для виклику контекстного меню об'єкта необхідно:

a) активізувати об'єкт;
b) клацнути на об'єкті правою кнопкою миші;
c) клацнути на об'єкті лівою кнопкою миші;
d) виконати подвіи
̆не клацання лівої кнопки миші на об'єкті.

 

13. Об'єкт Корзина використовується для:

a) збереження архівних файлів;
b)
обміну даними між програмами;
c) тимчасового збереження видалених фаи
̆лів і папок;

d) збереження дорогих серцю подарунків.

 

14. У папці зберігаються:

a) тільки файли; b) тільки папки; c) шкільні зошити;  d) папки та файли.

 

15. ОС Windows є:

a)  програмою-оболонкою;

b)  самостійною інтегрованою графічною операційною систе-

мою;

c)  надбудовою над ОС MS DOS;

d)  модифікацією Windows 13.1.

 

16. Процедура завершення сеансу роботи з ОС Windows відбувається:

a) через піктограму «Комп’ютер»;
b) через папку «Панель управления»;
c) через режим MS DOS;
d) через команду «Завершення работи» меню кнопки «Пуск».

 

17. Панель задач ОС ОС Windows складається з:

a)  ряду піктограм на Робочому столі;

b)  графічної області, що включає три зони: кнопку меню

«Пуск», системного меню, панелі швидкого запуску;

c)  піктограм «Комп’ютер» та «Корзина»;

d) набору елементів: піктограм, системного меню та курсора мишки.

 

18. Контекстне меню об'єкта ОС Windows виводить:

a) команди, що дублюють меню кнопки «Пуск»;
b) команди, що доступні для роботи з активним вікном;

c) команди налагодження графічного інтерфейсу;
d) команди, що доступні для роботи з даним об'єктом.

 

19. Визначення зайнятого та вільного об’єму пам'яті на логічному диску здійснюється за допомогою:

a) кнопки системного меню вікна відповідного логічного диска;

b) поля пошуку меню команди «Пуск»;
c) вікна «Свои
̆ства» логічного диска;
d) команди «Справка и поддержка» меню команди «Пуск».

 

20. Створення ярлика на Робочому столі передбачає:

a)  створення копії об'єкта на Робочому столі;

b)  швидкий запуск об'єкта в лівій частині вікна провідника ОС Windows;

c)  швидкий доступ до об'єкта, на який він вказує (запуск про-

грами, відкриття папки тощо), з Робочого столу;

d)  включення ярлика до каталогу <Объект...> меню <Вставка>.

21. Для пошуку файла чи папки необхідно:

a)  активізувати команду Пуск/Справка и поддержка та скорис- татися вікном діалогу Справочная система Windows;

b)  активізувати поле пошуку меню команди «Пуск» та ввести у ньому необхідні дані;

c)  активізувати команду Файл/Свойства у вікні Комп’ютер;

d)  активізувати команду ? або Вызов справки у вікні

Комп’ютер.

 

22. Для форматування флеш накопичувача необхідно:

a)  викликати контекстне меню об’єкта, який необхідно відфор- матувати та виконати команду Свойства;

b)  виконати команду Сервис/Перейти у вікні Комп’ютер;

c)  викликати контекстне меню об'єкта, який необхідно відфор-

матувати та виконати команду Форматировати;

d)  виконати команду Файл/Переименовать у вікні Компью-

тер.

 

23. Вікно Комп’ютер призначено для: 

a)  відображення всіх технічних пристроїв, які підключені до процесора;

b)  відображення всіх ресурсів комп’ютера;

c)  відображення структури програмного забезпечення

комп’ютера;

d)  відображення технічних характеристик комп’ютера.

 

24. Виконати відкриття документів, з якими працювали останнім часом, можна за допомогою команди:

a) Пуск/стрілка вправо (біля програми);

b) Пуск/Настройка;
c) Пуск/Программы;
d) Пуск/Выключение.

 

25. Інформація в момент її копіювання або переміщення знаходиться в:

a) Notepad (Блокнот);
b) Cardfile (Картотека);
c) Write (Редактор тексту);

 d) Clipboard (Буфер Обміну).

 

26. Засобами програми Проводник над файлом не можна виконати операцію:

a) копіювання файла;
b)
перейменування файла;

c) видалення файла;
d) редагування фаи
̆ла

Інформація про інформаційні системи

Зразок опису інформаційної системи





























Практична частина 

Завдання 1.

Осмисліть  описаний словесно приклад інформаційної моделі «Особистість»

 

Інформаційна модель «Особистість».

1.     Харчове забезпечення особистості:
    Ранкове меню
    Обіднє меню
    Вечірнє меню
     Нічне  меню

2.     Одежне забезпечення особистості:
        Взуття
        Пальта
        Костюми
        Головні убори
        Трикотажна білизна

3.     Речове забезпечення особистості:
         Гаджети
         Рюкзаки
         Сумочки
         Аксесуари

4.     Житлове забезпечення особистості:
    Опалення:

        Централізоване

        Індивідуальне
    Вода:
         Гаряча вода
         Холодна вода

         Очищена вода
     Житлова площа
    Район проживання

5.     Фінансове забезпечення особистості:
       Банківські депозити
       Робота державна
       Підробіток індивідуальний особистості:
       Приватна робота

6.     Психологічне забезпечення особистості:
       Подразники емоційних станів
       Позитивні подразники
       Духовно-релігійне подразники

       Негативні подразники
       Хобі
       Інтереси
       Бажання

7.     Соціальне забезпечення особистості:
       Родинна
       Робочий колектив
       Друзі
       Випадкові люди
       Кар'єрні посади
       Володіння іноземними мовами
       Сільська громада
       Міська громада

8.     Медичне забезпечення особистості:
       Державна медицина
       Страхова медицина
       Платна медицина

9.     Освітнє забезпечення особистості:
         Початкова
         Базова середня
         Повна середня
         Спеціальна професійна
         Вища професійна
         Академічна

10.                        Інформаційне забезпечення особистості:
          Радіо
          Телефони
           Телевізори
           Інтернет
           Власна бібліотека

11.                        Комунікаційне забезпечення особистості:
         Громадський транспорт
         Власний автомобіль
         Державний автомобіль
         Власний літак

         Власний сайт або акаунт
         Власна яхта.

Завдання.

Дати письмову відповідь в текстовому редакторі БЛОКНОТ на такі запитання:

   1.На які запитання може   відповісти више описана інформаційна модель «Особистість»? Запишіть такі запитання?

   2.На які «проблеми суспільства» вказує  інформаційна модель «Особистість»?

   3.На які запитання не може   відповісти така інформаційна модель «Особистість»? Запишіть декілька таких запитань?

   4. Якими видами інформації можна реалізувати таку інформаційну модель в ЗМІ?

   5. В яких сферах суспільної практики та професійної  діяльності можна використовувати таку інформаційну модель?

  6. Чого не вистачає у цій інформаційній моделі, щоб вона перетворилася на інформаційну систему «Особистість»? 

 Завдання 2

Осмисліть візуальну інформаційну модель "Автомобілі"
































































































Завдання.

Дати письмову відповідь в текстовому редакторі БЛОКНОТ на такі запитання:

   1.На які запитання може   відповісти така інформаційна модель «Автомобілі»? Запишіть такі запитання?

   2.На які «проблеми» вказує  інформаційна модель «Автомобілі»?

   3.На які запитання не може   відповісти така інформаційна модель «Автомобілі»? Запишіть такі запитання?

   4. Якими видами інформації можна реалізувати таку інформаційну модель в Інтернеті?

   5. В яких сферах людської практики та сефрах діяльності можна використовувати таку інформаційну модель?

  6. Чого не вистачає у цій інформаційній моделі, щоб вона перетворилася на інформаційну систему «Автомобілі»?

Завдання 3.












Відповіді  і результати виконання практичної роботи надіслати на електронну адресу учителя: vinnser@gmail.com

Немає коментарів:

Дописати коментар