середа, 8 вересня 2021 р.

09.09.2021. Сучасні інформаційні технології

 

09.09.2021-16.09.2021

Тема: Сучасні інформаційні технології та системи. Людина в інформаційному суспільстві.

Теоретична частина

Повторення. 

Самоперевірка залишкових знань

Тестове завдання «Операційна система Windows».

 

 

1. Виклик довідки в Проводнику відбувається при натисненні функціональної клавіші:

                a) F2; b) F4; c) F1; d) F3.

 

2. Перехід між вікнами Проводника здійснюється за допомогою клавіші:

          a) Ctrl; b) Tab; c) Alt; d) Shift.

 

3. Технологія drang-and-drop – це:

a) переміщення папки в файл;

b)  спосіб роботи з об’єктами, при якому можна взяти об’єкт мишкою і перетягнути в інше місце;

c)  пересилка документа в Корзину;

d)  суміщення двох папок в одну.

 

4. Виклик контекстного меню здійснюється:

a)  клацанням на об’єкті лівою кнопкою мишки;

b)  клацанням на об’єкті правою кнопкою мишки;

c)  подвійним клацанням на об’єкті лівою кнопкою мишки;

d)  утримуванням курсора мишки над об’єктом протягом двох

секунд.

 

5.У Кошику  знаходяться файли:

a) видалені з жорсткого диска.
b) видалені з флешки.
c) тимчасові файли.
d)
копії файлів, з якими в даний момент працює користувач.

 

6.Вікно нормального розміру якщо воно:

a) розгорнуте на весь екран.
b) згорнуте до піктограми на панелі задач.

 c) займає частину екрана.
d) закрите.

 

7.Жорсткий диск належить до:

a) зовнішньої пам’яті. b) оперативної пам’яті. c) постійної пам’яті.
d) кеш-пам’яті.

 

8. Пошук файлів можна виконувати:

a) за іменем автора;
b) за кількістю символів;
c) за іменем, типом, датою створення, розміром;
d) жодне з наведених тверджень не відповідає істині.

 

9. Щоб файл при видаленні не потрапив до корзини, слід утримувати натиснутою клавішу:

a) CTRL. b) ALT. c) ESC. d) SHIFT.

 

10. Щоб виділити об’єкти, які розташовані не поряд, слід утримува- ти натиснутою клавішу:

a) CTRL.  b) ALT. c) ESC. d) SHIFT.

 

11. Ярлик – це:

a) вигляд значка файлу;
b) фаи
̆л, призначений для виклику програми чи документа;

c) інформація про розмір файла;
d) короткии
̆ зміст файла.

 

12.Ємність жорсткого диска вимірюється в:

a) Метрах. b) Гігабайтах. c) Бітах. d) Кг.

 

13.Панель задач на Робочому столі ОС Windows може бути розташована:

a) Зліва від панелі «Microsoft Office».

b) З будь якої сторони екрану.

c) Виключно знизу екрана.
d) Виключно під значками піктограми на Робочому столі.

 

14.Перерахуйте можливі стани активного вікна ОС Windows.

 

a)  Згорнуте у вигляді кнопки на Панелі завдань, частково за- крите іншими вікнами.

b)  Розташоване зверху інших вікон, які розташовані на Робо- чому столі у вигляді піктограм.

c)  Закрите іншими вікнами, розташоване зверху інших вікон.

d)  Згорнуте, нормальне і розгорнуте.

 

15.Коли з'являється смуга прокрутки у вікні ОС Windows?

a)  Якщо включено відповідну установку в «Панелі керування».

b)  Якщо включено відповідну кнопку на Панелі інструментів.

c)  Якщо включено відповідну команду з меню «Вид».

d)  Якщо площа основного робочого простору вікна недостатня

для відображення даних.

 

16.Об'єкти заголовка вікна –

a)  Назва вікна, головне меню, три кнопки управління вікном.

b)  Назва вікна, головне меню, системне меню.

c)  Кнопка системного меню, назва вікна, кнопки для управлін-

ня вікном.

d)  Назва вікна, системне меню, рамка заголовка вікна.

 

17.Тека (папка, каталог), в якій тимчасово потрапляють видалені об’єкти, називається ...

a) Корзина. b) Оперативна пам’ять. c) Портфель. d) Блокнот.

 

18. Активний диск це...

a) диск, з яким користувач працює в даний момент часу;

 b) CD-ROM;
c) жорсткии
̆ диск;
d)
диск, в якому зберігається операційна система.

 

19.Технологія Plug and Play:

a)  дозволяє синхронізувати роботу комп’ютера і пристрою;

b)  дозволяє новим пристроям автоматично настроюватися під

конфігурацію даного комп’ютера;

c)  використовується замість зовнішніх пристроїв.

 

20.До функціональних можливостей ОС Windows не відноситься:

a) підтримка мультимедіа;
b) технологія Plug and Play;
c) багатозадачність;
d) підтримка імен фаи
̆лів лише формату 8.3

 

21.Що не записується в повному імені файла?

a) Ім’я файла.
b) Розширення.
c) Імена папок.
d) Ім’я комп’ютера.

 

22.Вказати неправильне твердження:

a)  Апаратні засоби управляють програмним забезпеченням.

b)  Програмне забезпечення управляє апаратними засобами.

c)  Програмне забезпечення – це інформація, що записана на дисках.

d)  Апаратні засоби – це обладнання у складі ПК.

 

23.Що таке драйвер?

a)  Системне програмне забезпечення, яке призначене для вико- нання допоміжних функцій.

b)  Текстовий редактор.

c)  Системне програмне забезпечення, яке призначене для роботи з конкретним зовнішнім пристроєм комп'ютера.

d) Системне програмне забезпечення, яке призначене для управління роботою комп’ютера.

 

24. Під час виконання прикладна програма зберігається:

a) у відеопам’яті;
b) в процесорі;
c) в оперативніи
̆ пам’яті;

d) в ПЗП.

 

Інформація про електронні додатки

Електронний сервіс для сучасного учня

Корисні ресурси для роботи, пошуку музики,занять спортом і не тільки. Зберігайте в закладки: щось точно стане в нагоді.

Для введеня справ, зберігання заміток і вироблення звичок  

·        Gingko– сервіс з деривиної ієархічної структурою для систематизації даних і творчості.

·        Evernote – популярний сервіс для створеня  і зберігання заміток .

·        Google keep – аналогічний сервіс від Google. Є мобільні додатки і розширення для Chrome.

·        OneNote –  замточнік з дерквинною структурою від Microsoft

·        Simplenote легкий крос-пратформний заметочнік.

·        «Google календар» - універсальний помічник і відмінний варіант для зберігання довгострокових завдань і заміток, нагадувань про дні народжені та інший речей, привязаних до дат.

·        LiquidTime – браузерні плнувальних організацій та приватних осіб завдань зпривязкою до «Google календаря»

·        Wunderlist – легкий крос – платформений задачник з простим інтерфейсом.

·        Todoist - крос – платформений планувальник, завдання в якому можна сортувати за датою або пріоритету.

·        365done – сайт зшаблону трекерів звичок, списків справ і чек – листів, які можна роздрукувати і повісити на холодильник або над робочим столом.  

·        WeDo – багатофункціональний таск – менеджер з акцентом на відстеженні звичок.

Для Інтернет – серфінгу

·         News Tab – агрегатор новинних сайтів, що формує єдину стрічку з усього, що вам цікаво.

·         Pocket, Instapaper – сервіси відкладеного читання, 

 Сценарій для створення презентації:

«Характеристики  інформаційних технологій»

Завдання: 1)До кожного слайду знайти текстову та візуально-графічну інформацію відповідно темі слайду . 2) До кожного об’єкта вибрати доцільне дизайнерське вирішення.3) До текстових блоків застосувати шаблони списків. 4)Створити доцільну навігацію по слайдах за допомогою гіперпосилань між усіма слайдами.

 

Слайд 1. Заголовок «Характеристики  інформаційних технологій».  Ілюстрації: декілька брендів всесвітньо відомих ІТ-компаній, які співпрацюють з українськими ІТ-компаніями.

Слайд 2. Заголовок «Кремнієва  долина в США».  

  Ілюстрації: гарні офіси всесвітньо відомих ІТ-компаній, що розташовані в межах «Кремнієвої долини». 

Слайд 3. Заголовок:  Основні характеристики інформаційних технологій.

Текст:

1.Життєвий цикл ІТ на ринку інформаційних послуг;

2. Час на реалізацію всіх сегментів та кластерів ІТ;

3. Фінанси та ресурси для створення матеріальної бази та бази даних ІТ;

  Ілюстрації: Різні інтерфейси  операційних систем для смартфонів.

Слайд 4. Заголовок:  Користувацькі характеристики інформаційних технологій.

Текст:

1.Кількість рівнів для освоєння користувацьких процесів ІТ; 

2. Якість інтерфейсу ІТ,

3. Дизайн для форматування користувацьких прошарків  ІТ;  

4. Собівартість відкритого та закритого коду ІТ.  

 Ілюстрації: Різні версії інтерфейсів операційних систем для ноутбуків.

Слайд 5. Заголовок:  Ресурси для  інформаційної технології.

Текст: 

 1.Здатність вчасно презентувати інформаційні продукти на різних платформах; 2.Наявність відновлюваних ресурсів для ІТ; 

 3. Точність прогнозу витрат невідновлюваних ресурсів для ІТ;

 Ілюстрації: Різні інтерфейси операційних систем для серверів.

Слайд 6. Заголовок:   Привабливість інформаційної технології.

Текст: 

 1.Цінність та привабливість ІТ в отриманні прибутку та зиску, у виграші часу; 2.Цінність і цікавість ІТ в отриманні нового знання, досвіду, результату проекту; 3.Цінність   ІТ в охопленні і  задоволенні усіх потреб та інтересів користувачів.  Ілюстрації: Відомі  ІТ- компанії та їхні програмні сервіси для обміну інформації.

Слайд 7. Заголовок:   Фактори, що впливають на ризики(небезпечні стани) в ІТ.

Текст: 

 1.Непередбаченість результатів впливів на ІТ;

 2.Прірва між користувацьким сервісом і навичками користувачів; 

3.Відкритість шляхів побудови впливів на ІТ в різних середовищах.

Ілюстрації: Різні  ІТ- компанії та їхні  сервіси.

Слайд 8. Заголовок:   База проходження процесів в ІТ для відновлення ресурсів. Текст:  

Управління спільними ресурсами і рушійними силами на початкових станах запуску ІТ;

 Моделювання різних впливів і визначення нормативних доз для ІТ.

 Ілюстрації: Різні  ІТ- компанії та їхні  сервіси.

Слайд 9. Заголовок:   Вразливість непідготовлених користувачів на дозовані впливи та стани ІТ. Текст:  

Діапазон станів ІТ в разі  ризику браку ресурсу.

Діапазон станів ІТ в разі ризику порушення стійкості роботи.

Ілюстрації: Різні  ІТ- компанії та їхні  сервіси.

Слайд 10. Заголовок:   Діапазон станів ІТ в разі ризику надмірної кількості ресурсу. Ілюстрації: Різні  ІТ- компанії та їхні  сервіси.

Текст: 

Час пошуку вирішення і керування ризиками знижує продуктивність ІТ;

Експертиза наслідків оновлення ІТ і відсів незручних станів в ІТ.

Володіння кодами ІТ для внесення правок і виправлень;

Слайд 11. Заголовок:   Зрілість ІТ вимірюється накопиченим досвідом її реалізації в різних умовах; Ілюстрації: Різні  ІТ- компанії та їхні  сервіси.

Текст:   Динаміка спільнот, які використовують  дану ІТ в роботі з нульового рівня знань; Спільноти, що впливають на розвиток ІТ і формують концепцію просування ІТ.

Слайд 12. Джерела інформації про ІТ.

Слайд 13. Автори презентації. Дата створення. Клас.

 

Відповіді на запитання

Запитання:  Яку роль відіграє текстова інформація в сучасному суспільстві?

Відповідь: Соціально-психологічна роль текстової інформації  важлива і багатогранна,  її характеризують такі двоаспектні функції:

1.   Відображально-оцінна функція - Q(n), n-кількість об’єктів в інформації;

2.   Мотиваційно-емоційна функція -D(n), n-кількість об’єктів в інформації;

3.   Сигнально-слухова функція - W(n), n-кількість об’єктів в інформації;

4.   Прогностично-інтуїтивна  функція -V(n), n-кількість об’єктів в інформації;

5.   Спонукально-афективна   функція - F(n), n-кількість об’єктів в інформації;

6.   Активаційно-енергетична функція - G(n), n-кількість об’єктів в інформації;

7.   Комунікативно-адекватна функція - L(n), n-кількість об’єктів в інформації;

8.   Маніпулятивно-пропагандична функція -S(n), n-кількість об’єктів в інформації;

9.   Пізнавально-інтелектуальна функція - Y(n), n-кількість об’єктів в інформації;

10.    Оздоровча функція - U(n), n-кількість об’єктів в інформації.

11.    Світоглядно-наукова функція J(n), n-кількість об’єктів в інформації.

12.    Критично-методична функція Z(n), n-кількість об’єктів в інформації.

13.    Гуманістично-звільнювальна функція R(n), n-кількість об’єктів в інформації.

14.    Релігійно-відчужувальна функція Т(n), n-кількість об’єктів в інформації.

15.    Морально-правова функція Х(n), n-кількість об’єктів в інформації.

16.    Місійно-креативна функція Н(n), n-кількість об’єктів в інформації.

17.    Особистісно-розвивальна функція А(n), n-кількість об’єктів в інформації.

18.    Фольклорно-побутова функція В(n), n-кількість об’єктів в інформації.

19.    Історико-ідеологічна функція І(n), n-кількість об’єктів в інформації.

20.    Інтернаціонально-революційна функція К(n), n-кількість об’єктів в інформації.

21.    Ілюзорно-конструктивна функція О(n), n-кількість об’єктів в інформації.

22.    Теоретично-досвідна функція Б(n), n-кількість об’єктів в інформації.

23.    Перенакручено-психологічна функція Ю(n), n-кількість об’єктів в інформації.

24.    Ідеально-абстрагувальна функція Я(n), n-кількість об’єктів в інформації.

25.    Суб’єктно-усвідомлювальна функція Ю(n), n-кількість об’єктів в інформації.

26.    Передбачально-фантастична функція Ф(n), n-кількість об’єктів в інформації.

27.    Об’єктно-просвітницька функція Л(n), n-кількість об’єктів в інформації.

28.    Долаючо-стверджувальна функція Ж(n), n-кількість об’єктів в інформації.

29.    Споглядально-метафізична функція Д(n), n-кількість об’єктів в інформації.

30.    Почуттєво-духовна функція Ш(n), n-кількість об’єктів в інформації.

31.    Перспективно-соціальна функція Щ(n), n-кількість об’єктів в інформації.

32.    Ілюстративно-містична функція Г(n), n-кількість об’єктів в інформації.

33.    Надприродно-феноменальна функція Ц(n), n-кількість об’єктів в інформації.

34.    Компенсаторно-регулятивна функція У(n), n-кількість об’єктів в інформації.

35.    Інтегровано-об’єднувальна функція Ч(n), n-кількість об’єктів в інформації.

36.    Упереджувально-догматична функція И(n), n-кількість об’єктів в інформації.

37.    Культово-експресивна функція Є(n), n-кількість об’єктів в інформації.

Запитання:  Яку роль відіграє «інформаційна свідомість» сучасника в інформаційному суспільстві?

Відповідь: Інформаційна свідомість нашого сучасника упорядковує, узагальнює, сортує, систематизує  важливу   багатоаспекту інформацію. Для цього людина використовує різні програмні засоби та методи мислення, уяву, способи абстрагування, способи маркування, асоціації, конкретизації.

Запитання:  Що для вас означає термін  «інформаційні почуття» сучасника в інформаційному суспільстві?

Відповідь: Інформаційні почуття - це усі інтелектуальні почуття нашого сучасника. До них належать: ідеологічні переконання, філософічні погляди, релігійна віра, міфи, світогляд, образи-уявлення, ідеї, культи, парадигми, свідомості, характерні ідеали, табу, теорії, моделі мислення, роздуми, космогонії, ілюзії, фантазії, протиріччя, почуття правди, почуття хибності, нерозуміння фактів, оптимізм, фетишизм, магія розуміння та просвітлення.

Запитання:  Що для вас означає термін  «інформаційні ідеології» сучасника в інформаційному суспільстві?

Відповідь: Інформаційні ідеології - це цілісні надсистеми світоглядного  розуміння, яким чином інформація справляє суттєвий вплив на свідомість, вчинки, спроможність  істот вступати у певні відношення з оточуючим світом. Інформаційні ідеології програмують  різну робототехніку на результативність праці та роботи.

 

Запитання:  Що для вас означає термін  «інформаційна психологія» сучасника в інформаційному суспільстві?

Відповідь: Інформаційні психологія - це цілісна система  в істоти, яка обробляє,  опрацьовує і створює інформацію, яка  справляє суттєвий вплив на якісне відношення з оточуючим світом. Інформаційні психології  однієї істоти можуть бути  різними в різних обставинах.

 

Запитання:  Які функції виконує  інформаційна свідомість сучасника в інформаційному суспільстві?

Відповідь: Інформаційні свідомість виконує такі функції:

1.      Критична функція - аналізує свідоглядні цінності та протилежні смисли;

2.      Свідоглядна функція - формує принципи розуміння відношень між об’єктами.

3.      Методологічна функція - розв’язує часткові проблеми з різних точок зору.

4.      Культурна функція - сприяє розвитку і удосконаленню духовних можливостей істот.

5.      Моральна функція - обгрунтовує та формує правила поведінки істот.

6.      Психологічна функція - унормовує здоровий спосіб існування та здоровий глузд буття істоти.

 

Перелік якісних властивостей

 текстової інформації  

Семантична

парадигма

інформації

Синтаксична

парадигма

інформації

Стилістична

парадигма

інформації

Лінгвістична

парадигма

інформації

Інноваційна

парадигма

інформації

Загальні

властивості 

змісту,

суті,

смислу,

 контексту

інформації

достовірність

форматованість

інтуїтивність

відкритість

цільовість

повнота

формальність

досвідність

секретність

ймовірність

структурованість

аналітичність

історичність

ємність

модельність

ефективність

технічність

імітаційність

конфліктність

перехресність

логічність

економічність

місткість

ситуаційність

методологічність

абстрактність

передбаченість

визначеність

ієрархічність

проблемність

системність

схематичність

класичність

ступеневість

ризикованість

концептуальність

інтервальність

композиційність

рівневість

компромісність

складність

гарантованість

заангажованість

актуальність

прогнозованість

раціональність

реалізованість

збережувальність

стратегічність

інтерактивність

зведеність

функціональність

розпізнаванність

узгодженість

доповнюваність

ресурсність

керованість

надлишковість

публічність

предметність

глобальність

факторність

масштабність

надзвичайність

критичність

надійність

Форс-мажорність

адаптивність

чутливість

адаптивність

ритмічність

художність

магічність

усвідомленість

публічність

мелодійність

гумористичність

документальність

психологічність

модерність

справжність

доповненість

сакральність

епічність

фантастичність

сутність

розлогість

ліричність

афористичність

колізійність

умовність

характерність

почуттєвість

антитезовість

оксимороність

алогічність

суперечливість

уреальненість

ефективність

трансцендентність

парадоксальність

часовість

неологічність

заглибленість

позитивність

чарівливість

експресивність

емоційність

екзистенціальність

метафоричність

виразність

гумористичність

саркастичність

ірочність

забарвленість

Загальні

властивості

змісту,

суті,

смислу,

контексту

інформації

кодованість

діалектність

делікатність

персоніфікованість

зашифрованість

моторошність

неоковирність

ненормативність

колоритність

гіперболічність

масовість

популярність

поміркованість

пестливість

риторичність

сатиричність

пародійність

каламбурність

усіченість

шарадність

гротескність

іншомовність

негативність

панорамність

духовність

узагальненість

культовість

запозиченість

медитативність

динамічність

прикметність

уявність

зрозумілість

градаційність

сенсовість

переплетеність

схрещуваність

зрощеність

бурлескність

травестійнсть

кумедність

вживаність

частотність

жахливість

страхітність

сумісність

спільність

дошкульність

повчальність

афористичність

химерність

передбаченість

конкретність

суперечливість

неузгодженість

фонічність

витонченість

комічність

своєрідність

привабливість

величність

жартівливість

потворність

урізноманітненість

інтересність

мозаїчність

калейдоскопність

ілюзорність

структурність

серйозність

стильність

збагаченість

індивідуальність

персофікованість

атрибутивність

коштовність

регалійність

спрямованість

громадянськість

вульгарність

яскравість

призначеність

прихованість

невидимість

пейзажність

портретність

живописність

народність

ментальність

фольклорність

гнучкість

інверсійність

історичність

сучасність

святість

оптимальність

парадоксальність

гострість

памфлетність

полемічність

сповненість

проклятість

смисловість

роздратованість

заклинаність

фактичність

явищність

процесуальність

схематичність

комбінованість

збентеженість

закличність

наказовість

спонукальність

імперативність

розмірковуваність

первісність

тлумачність

сутність

трепетність

справжність

підсиленість

забарвленість

зрощеність

нудотність

пишнотність

епічність

прикметниковість

епітетність

фігурність

красивість

влучність

невичерпність

екскурсивність

роздумливість

завершеність

враженість

інструментованість

яскравість

прозорість

виваженість

готичність

враженість

перемежованість

схожість

подібність

алегоричність

зневажливість

ніжність

жіночість

чоловічість

автобіографічність

акцентованість

сумирність

пониженість

інтенсивність

пестливість

схвильованість

домисленість

маловживаність

невдачність

критичність

особливість

настроєвість

колоритність

болісність

афектність

відвертість

щирість

нерішучість

зачарованість

вульгарність

відгукуваність

тлумачність

епіграмність

секретність

потаємність

інтимність

актуальність

евфемістичність

потойбічність

непристойність

небезпечність

лукавість

делікатність

лайливість

грубість

образливість

сороміцність

всеохопність

детальність

чуттєвість

осягненість

кульмінаційність

ослабленість

мальовничість

незвичайність

колючість

тотурність

вживаність

винятковість

наповненість

перебільшеність

важливість

перенесеність

безпосередність

максимальність

надмірність

живописність

наснаженість

блискучість

манерність

благопристойність

оттожненість

звичаєвість

зглаженість

повторюваність

передумовність

післяумовність

вагомість

нечуваність

небаченість

головомність

незрозумілість

потворність

негідність

милостивість

неповторність

унікальність

множиність

проникненість

винятковість

тверезість

нарцисність

гострість

трагічність

драматичність

нестандартність

оригінальність

частковість

наснаженість

недосконалість

вживаність

милозвучність

розгорнутість

переказзуваність

архетипність

поміркованість

адекватність

жартівливість

 

 

Практична частина

 «ІНТЕРНЕТ РЕЧІ. Smart-технології»

Завдання. Самостійно створити презентацію згідно сценарію.

СЦЕНАРІЙ УЧНІВСЬКОЇ  ПРЕЗЕНТАЦІЇ 

Слайд 1. Заголовок(розмір: 44 пт): Що таке Інтернет речі? Підзаголовок(розмір: 32) пт): П.І.Б учня, котрий створює презентацію, клас, дата створення. Ілюстрації: анімовані фото зразків Інтернет речей. Анімація для переходу на другий слайд.

Слайд 2. Заголовок: Яке означення Інтернет речей  ТА яка ЇХ КЛАСИФІКАЦІЯ? Текст(розмір: 22 пт): Означення технології Інтернет речей та їх класифікацію. Ілюстрації: схема класифікацій Інтернет речей(без анімації). Анімація для переходу на третій слайд.

Слайд 3. Заголовок: Які вибудовують технології для об’єднання речей в мережу персональних Інтернет речей(ІР- це інтернет-протоколи)? Текст: принципи побудови  персональної ІР за схемою: сенсори-дані-мережа-послуги. Ілюстрації: анімація у вигляді швидкої зміни декількох ілюстрацій, на яких є схема технологій Інтернет речей. Анімація для переходу на четвертий слайд.

Слайд 4. Заголовок: Smart-технології: Яке наповнення розумного будинку? Текст: Характеристики  та наповнення розумного будинку. Ілюстрації: послідовна швидка зміна трьох різних пультів або трьох дисплеїв розумного будинку(це декілька послідовних анімацій на цьому слайді). Анімація для переходу на п’ятий слайд.

Слайд 5. Заголовок: Smart-технології: Які основні функції (дії та процеси) розумного будинку? Текст: Список основних функцій розумного будинку. Ілюстрації: послідовна швидка зміна трьох різних станів освітлення в одній із кімнат розумного будинку(це декілька послідовних анімацій фото кімнати з використанням художніх ефектів). Анімація для переходу на 6 слайд.

Слайд 6. Заголовок: Smart-технології: Які основні складові інтелекту розумного будинку? Текст: Призначення складових елементів інтелекту розумного будинку. Ілюстрації: швидке мигтіння лампочки сигналізації швидка в кімнаті розумного будинку(це декілька послідовних анімацій на цьому слайді з використанням художніх ефектів). Анімація для переходу на 7 слайд.

Слайд 7. Заголовок: Smart-технології: За що відповідають чіпи-контролери розумного будинку? Текст: Зміст  різних видів контролю в розумному будинку. Ілюстрації: швидке мигтіння лампочки з написом «Вимкніть газ!» тобто робота сигналізації в кімнаті розумного будинку(це декілька послідовних анімаційних ефектів). Анімація для переходу на 8 слайд.

Слайд 8. Заголовок(з анімацією):  Smart-технології. Яке програмне наповнення розумного годинника? Текст:  Перелік програмних додатків та вартість різних моделей Smart-годинників? Ілюстрації: анімоване фото Smart-годинника, на якому змінюється показання пульсу користувача: від 75 до 83 ударів за хвилину. Анімація для переходу на 9 слайд.

Слайд 9. Заголовок(з анімацією):  Smart-технології. Які функції розумного годинника? Текст: Перелік основних функцій Smart-годинників. Ілюстрації: анімоване фото швидке мигтіння екрану Smart-годинника. Анімація для переходу на 10 слайд.

Слайд 10. Заголовок(з анімацією):  Smart-технології. Які функції розумного  електрочайника? Текст: Основні характеристики та вартість Smart-чайників. Ілюстрації: фото Smart-чайників. Анімація для переходу на 11 слайд.

Слайд 11. Заголовок: Smart-технології. Які функції розумного холодильника? Текст: Перелік основних функцій Smart-холодильників. Ілюстрації: фото Smart-холодильників з анімацією зміни декількох цифр (вказують температуру) на дверцях Smart-холодильника. Анімація для переходу на 12 слайд.

Слайд 12. Заголовок(з анімацією): Smart-технології. Які функції розумного телевізора? Текст: Перелік основних функцій та вартість Smart-телевізорів. Ілюстрації: фото з  анімацією зміни декількох кольорів на екрані  Smart-телевізора. Анімація для переходу на 13 слайд.

Слайд 13. Заголовок(з анімацією): Smart-технології. Які основні функції розумного  автомобіля? Текст: Перелік основних функцій та вартість різних моделей Smart-автомобілів. Ілюстрації: фото Smart-автомобілів з анімацією руху  авто на слайді. Анімація для переходу на 14 слайд.

Слайд 14. Заголовок(з анімацією): Smart-технології. Які основні функції розумної дошки. Текст: Основні характеристики та вартість Smart-дошок. Ілюстрації: фото Smart-дошки з анімацією обертання їх на слайді. Анімація для переходу на 15 слайд.

Слайд 15. Заголовок(з анімацією): Smart-технології. Яке начиння має бути в розумній класній кімнаті? Текст: Перелік основного начиння  Smart-класу. Ілюстрації: фото Smart-класу з анімацією обертання смарт-парти. Анімація для переходу на 16 слайд.

Слайд 16. Заголовок(з анімацією): Smart-технології. Розумні кросовки. Текст: Основні характеристики та вартість Smart-кросовок. Ілюстрації: фото Smart-кросовок з анімацією обертання їх на слайді. Анімація для переходу на 17 слайд.

Слайд 17. Заголовок(з анімацією): Smart-технології. Яке начиння має бути в розумній шкільній їдальні? Текст: Перелік основного начиння  Smart-столової. Ілюстрації: фото Smart-столової з анімацією обертання смарт-буфету. Анімація для переходу на тринадцятий слайд.

Слайд 18. Заголовок(з анімацією): Smart-технології. Яке начиння має бути в розумній спортивній залі? Текст: Перелік основного начиння та їх функцій  Smart-спортзалу. Ілюстрації: фото Smart-спортзалу з анімацією. Анімація для переходу на 19 слайд.

Слайд 19. Заголовок(з анімацією): Smart-технології. Яке начиння має бути в розумній підлозі у спортивній залі? Текст: Перелік основного начиння та їх функцій  розумної підлоги  Smart-спортзалу. Ілюстрації: фото Smart-підлоги з анімацією. Анімація для переходу на 20 слайд.

Слайд 20. Заголовок(з анімацією): Smart-технології. Як створити персональну мережу розумних речей? Текст: Перелік персональних Smart-речей, що під’єднані в WI-FI-мережу смартфона. Ілюстрації: фото Smart-речей з анімацією появи та зникнення їх на слайді. Анімація для переходу на 21 слайд.

Слайд 21. Заголовок(з анімацією): Smart-технології. Які компанії створюють розумних  роботів? Текст: Перелік  компаній, що створюють роботів. Ілюстрації: фото Smart-робота з анімацією обертання їх на слайді. Анімація для переходу на 22 слайд.

Слайд 22. Заголовок(з анімацією): Smart-технології. Які компанії створюють розумних  роботів? Текст: Перелік  компаній, що створюють роботів. Ілюстрації: фото Smart-робота з анімацією обертання їх на слайді. Анімація для переходу на 23 слайд.

Слайд 23. Заголовок(з анімацією): Smart-технології. Що треба зробити з подарованим вам роботом, щоб  він був у ваших персональних Інтернет речах? Текст: Перелік  дій, що створюють Інтернет речі? Ілюстрації: фото Smart-робота з анімацією   на слайді. Анімація для переходу на 24 слайд.

Слайд 24. Заголовок:  Як можна використовувати Інтернет речей для навчання? Текст: Повідомлення  про можливості Інтернет речей. Ілюстрації: фото   мережі Інтернет речей. Слайд 25. Заголовок: Смартфон – як складова Інтернет речей. Текст: Повідомлення про смартфони. Ілюстрації: схема персональної мережі Інтернет речей.

Слайд 26. Заголовок: Дякую за увагу! Текст: Перелік  джерел інформації. Ілюстрації: фото  авторів презентації.

 

Результати виконання практичної роботи надіслати на електронну адресу: vinnser@gmail.com

Немає коментарів:

Дописати коментар