20.09.2021-26.09.2021
Тема: Класифікація інформаційної вразливості споживачів
Практична частина
Завдання.
Створити презентацію за таким сценарієм із творчим опрацюванням.
Сценарій
презентації «Класифікація інформаційної
уразливості споживачів»
Слайд 1. Заголовок(розмір: 44 пт): Що
таке інформаційна вразливість?(після цього створити пароль для файлу і зберегти файл). Підзаголовок(розмір:
32 пт): П.І.Б учня(-иці), котрий(-а) створює презентацію, клас, дата створення.
Ілюстрації: класифікація медійних інформаційних програм. Анімація переходу до наступного слайду.
Слайд 2. Заголовок(розмір: 44 пт): Як
можна розуміти інформаційну вразливість? Текст: Інформаційна вразливість споживачів
інформації – це нездатність протистояти нав’язливій інформації в ЗМІ, ненавмисному контенту медійних продуктів
та ведення споживачів в оману через
неперервний їх супровід уваги на спотвореній в інформаційному просторі події, політичних фейлах, загрозливих фейках, непідтверджених
чуток, замовчуванням персональної провини споживача, вигадкам неіснуючих хиб,
фантастичним історіям, нездійсненим
обіцянкам, тощо. Ілюстрації: класифікація медійних інформаційних програм. Анімація переходу до наступного слайду.
Слайд 3. Заголовок(розмір: 44 пт): Як
формується інформаційна вразливість? Текст:
Уразливість - це нездатність свідомості споживачів інформації протистояти
інформаційним загрозам або сукупності таких загроз з
боку прихильників, суперників, конкурентів, ворогів. Уразливість споживачів інформації формується
через закладки в інформаційних продуктах
різними способами навмисних
порушень цілісності в дотриманні
прийнятих стандартів під час опрацювання первинного інформаційного матеріалу. Ілюстрації: класифікація інформаційних закладок в свідомості
споживачів. Анімація переходу до наступного слайду.
Слайд 4. Заголовок(розмір: 44 пт): Які
причини виникнення інформаційної
вразливості? Текст: Інформаційна уразливість споживачів
інформації може виникати в результаті допущених структурних помилок в
інформаційному контенті ЗМІ, а саме:1)технологічних недоліків медійного
продукту; 2)у спотворені фактичної реальності в інформаційному
продукті; 3)у спотвореному перекладі з
іноземного джерела; 4)в реальних технічних вадах під час трансляції подій; 5)наявністю хиб, допущених під час монтажу медійних продуктів;
6)неповноті висвітленні усіх точок зору осіб, зацікавлених у події;
7)односторонності подачі відеоряду фактів, тощо. Інформаційна уразливість
споживачів прогнозується в медіа-холдингах під час проектування інформаційної
та рекламної сітки певних регіональних та приватних ЗМІ за допомогою
спотворених моніторингів, заангажованих експертів, інформаційних атак на
споживачів та інших шкідливих методів ураження свідомості. Ілюстрації: схема інформаційних мін в
свідомості споживачів. Анімація переходу до наступного слайду.
Слайд 5. Заголовок(розмір: 44 пт): Які
види психологічної вразливості споживачів інформації? Текст:
Уразливості, класифікуються відповідно до класу активів, до яких вони
відносяться. Види вразливостей психічного стану споживачів базуються на
сприйнятливості інформації: а)Сприйнятливість до емоційного захоплення чимось;
б)Сприйнятливість до надій у надзвичайне майбутнє; в) Сприйнятливість до
інформаційного забруднення власної свідомості; г)Сприйнятливість до
незахищеного супроводу в інформаційних
потоках; тощо. Ілюстрації: класифікація інформаційних бомб в свідомості споживачів інформації. Анімація переходу до наступного слайду.
Слайд 6. Заголовок(розмір: 44 пт): Які
види соціальної вразливості споживачів інформації? Текст:
Види вразливостей соціального статусу, репутації та інформаційного забезпечення
споживачів: а)недостатнє тестування свідомості на наявність різних точок зору на власний соціальний статус в
колективі, групі, сім’ї; б) відсутність самоаналізу своїх можливостей в різних соціальних групах; в)інтелектуальний
аудит та звуження своїх компетенцій, прав,
обов’язків, тощо. Ілюстрації: класифікація інформаційних просторів. Анімація переходу до
наступного слайду.
Слайд 7. Заголовок(розмір: 44 пт): Які
види вразливості персональних інформаційних мереж споживачів інформації? Текст:
Види вразливостей персональних інформаційних мереж споживачів: а)недостатньо захищені
персональні електронні скриньки, акаунти; б) незахищена мережева архітектура
зв’язків з іншими споживачами та гаджетами; в) незнання усіх можливостей про
несанкціонований доступ до персональних даних в мобільних пристроях; г) недостатня
поінформованість про небезпечні загрози зовні мережі; д) порушення інструкцій
при наданні прав на санкціонований доступ; е) плутанина у запитах для пошукових
систем; є)недостантість пам’ятітощо. Ілюстрації: класифікація інформаційних бомб в свідомості споживачів інформації. Анімація переходу до наступного слайду.
Слайд 8. Заголовок(розмір: 44 пт): Які
види вразливості масового інформаційного забезпечення споживачів інформації?
Текст: Види вразливостей масового інформаційного забезпечення споживачів:1)відсутність
регулярних перевірок джерел інформації
медіа-холдингів з боку контролюючих органів; 2) відсутність розкладу передач,
планів безперервності трансляції та планів перспективного розвитку інтересів споживачів;
3) відсутність перевірки достовірності та надійності джерел інформації; 4)
помилки в формуванні інформаційних рядків на каналах; 5) гонитва за сенсаціями
та популярними адептами сучасності; 6) переповнення негативним контентом
інформаційних каналів; 7) порушення
часових рамок трансляції медійного продукту; тощо. Ілюстрації: класифікація інформаційних загроз для споживачів
інформації. Анімація переходу до наступного слайду.
Результати виконання практичної частини надіслати на електронну адресу: vinnser@gmail.com
Завдання на розвиток кмітливості
та винахідливості
Тестування знань з інформатики
Обeріть декілька варіантів відповідей у кожному запитанні
1.(1бал). Для створення текстової інформації, що містить 2021 символ, варто використати такі текстові редактори:
А. Блокнот; Б.WordPad; В. MS Word; Г. MS Power Point; Ґ. Calc; Д. MS Excel; Е. BDV Notepad; Є. Writer, Ж. Thonny; З. Math; И. Draw; І. Base; Ї. Impress; K. MS Access; Л. Scratch; M. Paint.
2.(1бал). Для створення електронної презентації, що містить 221 слайд з анімаціями, варто використати такі редактори презентацій:
А. Блокнот; Б.WordPad; В. MS Word; Г. MS Power Point; Ґ. Calc; Д. MS Excel; Е. BDV Notepad; Є. Writer, Ж. Thonny; З. Math; И. Draw; І. Base; Ї. Impress; K. MS Access; Л. Scratch; M. Paint.
3.(1бал). Для створення електронної таблиці, що містить 21 формулу для обчислення, варто використати такі середовища для електронних таблиць:
А. Блокнот; Б.WordPad; В. MS Word; Г. MS Power Point; Ґ. Calc; Д. MS Excel; Е. BDV Notepad; Є. Writer, Ж. Thonny; З. Math; И. Draw; І. Base; Ї. Impress; K. MS Access; Л. Scratch; M. Paint.
4.(1бал). Для створення електронного зображення, що містить 21 шаблон для малювання, варто використати такі середовища для опрацювання електронних зображень:
А. Блокнот; Б.WordPad; В. MS Word; Г. MS Power Point; Ґ. Calc; Д. MS Excel; Е. BDV Notepad; Є. Writer, Ж. Thonny; З. Math; И. Draw; І. Base; Ї. Impress; K. MS Access; Л. Scratch; M. Paint.
5.(1бал). Для створення електронного алгоритму, що містить 21 команду розгалуження та повторення для обчислення, варто використати такі середовища для опрацювання та реалізації алгоритмів мовою програмування:
А. Блокнот; Б.WordPad; В. MS Word; Г. MS Power Point; Ґ. Calc; Д. MS Excel; Е. BDV Notepad; Є. Writer, Ж. Thonny; З. Math; И. Draw; І. Base; Ї. Impress; K. MS Access; Л. Scratch; M. Paint.
6.(1бал). Для створення електронної скриньки, що містить 21 електронну хмару з додатками, варто використати такі служби для електронного листування:
А. Блокнот; Б.WordPad; В. MS Word; Г. MS Power Point; Ґ. Calc; Д. MS Excel; Е. BDV Notepad; Є. Writer, Ж. Thonny; З. Math; И. Draw; І. Base; Ї. Impress; K. MS Access; Л. Scratch; M. Paint; Н. Gmail.
7.(1бал). Які властивості електронного символу в тексті можна відформатувати у офісному додатку текстового редактора:
А. Напівжирне накреслення; Б.Підкреслення; В. Колір тексту; Г. Зміна шрифту; Ґ. Розмір шрифту; Д. Колір виділення шрифту; Е. Стиль написання; Є. Колонтитул, Ж. Міжсимвольний інтервал; З. Орієнтація; И. Табуляція; І. Макет слайда; Ї. Групування; K. Анімація; Л. Наведення сітки; M. Контури фігури; Н. Створення списку.
8.(1бал). Які властивості електронної клітинки в таблиці можна відформатувати у офісному додатку табличного редактора:
А. Формат клітинки; Б.Висота клітинки; В. Колір тексту в клітинці; Г. Зміна адреси або назви клітинки; Ґ. Ширина клітинки; Д. Колір заливки клітинки; Е. Колір контуру клітинки; Є. Колонтитул клітинки, Ж. Клітинковий інтервал; З. Орієнтація клітинки; И. Табуляція клітинки; І. Макет клітинки; Ї. Групування клітинок; K. Анімація клітинок; Л. Наведення захисту клітинки; M. Невидимість формул в клітинці; Н. Правило виділення клітинки.
9.(1бал). Які властивості об’єктів електронного слайда в презентації можна відформатувати у офісному додатку редактора презентації:
А. Висота слайда; Б. Ширина слайда; В. Колір тексту на слайді; Г. Зміна шрифту заголовку слайда; Ґ. Розмір шрифту заголовку слайда; Д. Колір виділення заголовку слайда; Е. Анімаційний перехід слайда; Є. Макет слайда; Ж. Міжслайдовий інтервал; З. Орієнтація слайда; И. Табуляція на слайді; І. Макет схеми на слайді; Ї. Групування зображень на слайді; K. Анімація тексту на слайді; Л. Наведення сітки на слайді; M. Наведення напрямних ліній на слайді; Н. Створення гіперпосилання на слайді.
10.(1бал). Які властивості об’єктів електронного листа можна відформатувати у службі електронного листування:
А. Додати у графу «Кому» декілька електронних адрес; Б. Написати тему листа трьома різними мовами; В. Прикріпити до листа декілька файлів різних форматів; Г. Змінити адреси в гіперпосилання у змісті листа; Ґ. Вставити таблицю в електронний лист; Д. Вставити зображення в електронний лист; Е. Змінити колір заливки тексту у змісті листа; Є. Створити колонтитули в листі, Ж. Змінити інтервал між усіма символа у тексті; З. Змінити орієнтацію тексту у листі; И. Змінити табуляцію у листі; І. Змінити макет листа; Ї. Створити групування листів за адресатами; K. Змінити анімацію тексту у листі ; Л. Наведення захисту даних у листі; M. Невидимість тексту у листі; Н. Змінити правило виділення спаму у листі.
Немає коментарів:
Дописати коментар