понеділок, 17 вересня 2018 р.

Персональне електронне середовище


Практична робота  «Персональне електронне середовище»
Завдання. Самостійно створити презентацію згідно сценарію.

СЦЕНАРІЙ УЧНІВСЬКОЇ  ПРЕЗЕНТАЦІЇ  «Персональне електронне середовище»

Слайд 1. Заголовок(розмір: 49 пт): Персональне електронне середовище (анімований). Підзаголовок(розмір: 37 пт): П.І.Б учня, котрий створює презентацію, клас, дата створення. Ілюстрації: анімоване фото, що містить емблеми електронних середовищ для колективного використання МS Office 365, LibreOffice та інші. Анімація для переходу на другий слайд.
Слайд 2. Заголовок: Що означає термін «хмарні технології»? Текст(розмір: 22 пт): зміст і призначення хмарних технологій в Інтернеті. Ілюстрації: схема змісту персональної хмари(без анімації). Анімація для переходу на третій слайд.
Слайд 3. Заголовок: Що означає термін «електронний календар користувача»? Текст: зміст та призначення електронних календарів для планування подій. Ілюстрації: анімація у вигляді швидкої зміни декількох ілюстрацій, на яких є електронні календарі. Анімація для переходу на четвертий слайд.
Слайд 4. Заголовок: Що означає термін «хмарний диск»? Текст: зміст та призначення хмарного дисків користувача. Ілюстрації: ілюстрація зразка хмарного диску в Інтернеті. Анімація для переходу на п’ятий слайд.
Слайд 5. Заголовок: Що означає термін «хмарний сервіс»? Текст: Зміст та призначення хмарних сервісів. Ілюстрації: Мережні додатки хмарного сервісу. Список хмарних додатків. Анімація для переходу на 6 слайд.
Слайд 6. Заголовок:   Як створити персональну базу знань за допомогою  хмарного сервісу?  Текст:  Зміст і призначення електронного блогу для персональної бази знань . Ілюстрації: зразки учнівських електронних блогів. Анімація для переходу на 7 слайд.
Слайд 7. Заголовок: Що означає термін «навігація в базі знань»? Текст:  способи організації навігації в персональній базі знань. Ілюстрації: скріншот змісту персональної бази знань. Анімація для переходу на 8 слайд.
Слайд 8. Заголовок(з анімацією):  Для чого потрібна «адресна книга» в хмарному сервісі користувача? Текст:  Зміст і призначення адресної книги користувача для колективної роботи в мережі? Ілюстрації: скріншот  адресної книги з її вмістом. Анімація для переходу на 9 слайд.
Слайд 9. Заголовок(з анімацією):  Як можна використати месенджер в колективній роботі над проектом? Текст: Перелік можливостей  месенджерів для колективної роботи. Ілюстрації: скріншот викорастання месенджерів в Інтернеті. Анімація для переходу на 10 слайд.
Слайд 10. Заголовок(з анімацією):  Якими способами здійснити обмін відео-файлами під час роботи над колективним проектом?   Текст: зміст та призначення персонального YouTube-каналу.  Ілюстрації: скріншот  колонтитулів на сторінці. Анімація для переходу на 11 слайд.
Слайд 11. Заголовок: Як  використати відео-канал в YouTube для  персонального навчання? Текст: призначення персонального відео-каналу в YouTube. Ілюстрації: фото відео-об’єктів на персональній сторінці в YouTube. Анімація для переходу на 12 слайд.
Слайд 12. Заголовок(з анімацією):   Як  використати безкоштовні освітні послуги навчального ресурсу Прометеус для поглибленого вивчення предметів?  Текст: Перелік онлайн курсів для учнів. Ілюстрації: скріншот сторінки, на якій відображено невидимі об’єкти на сторінці. Анімація для переходу на 13 слайд.
Слайд 13. Заголовок(з анімацією):  Як розв’язати  в мережі складну математичну задачу чи рівняння? Текст: Перелік  он-лайн математичних процесорів в Мережі. Ілюстрації: скріншот вікна математ. процесора Wolfram Alpha.

Немає коментарів:

Дописати коментар