середу, 17 квітня 2019 р.

Персональний кіберпростір та активи

                          Практична робота
Тема: Створення профілю власної персони в соціальній мережі

Перш ніж створювати присутність в Instagram, потрібно як слід попрацювати над профілем вашої персони. Для цього слід звернути особливу увагу на наступні п'ять компонентів:
  1. Інформативне фото профілю. Не використовуйте загальне фото, інакше люди не зрозуміють, що ви пропонуєте. Краще встановити логотип своєї компанії, щоб клієнти відразу вас дізналися.
  2. Назва профілю. Не слід винаходити велосипед, цілком підійде назва вашого персонального бренду.
  3. Ім'я профілю. Тут також використовуйте назву бренду, але приберіть всі прогалини.
  4. Посилання на сайт. Використовуйте посилання на домашню сторінку або спеціальний додаток. Пам'ятайте, що посилання можна змінити в будь-який момент.
  5. Опис профілю. Це ваш шанс розповісти користувачам про вашу пропозицію. Говоріть зрозуміло, опишіть ціннісне пропозицію вашого бізнесу, продукти або послуги, а також способи зв'язку з вами.
  6.  Створіть співтовариство
  7.  Використовуйте хештеги
  8.  Розробіть стратегію просування своєї ідеї
  9.   Створіть історію для своєї ідеї
  10.  Співпрацюйте з авторитетами
  11.  Спробуйте рекламувати власні наробки
  12. Креативно підходите до просування

Як оформити допис в персональному блозі?
12 правил: як оформити пост на сайті, щоб його любили читачі і пошуковики


1. Уявіть ідеального читача. Є маса людей, яким потрібні ваші знання та досвід. Навіть якщо зараз ви сильно сумніваєтеся в рівні своїх знань, просто повірте - ці люди існують. Уявіть собі таку людину, пишіть для нього, радьтеся, подумки задавайте йому питання. Це самий перевірений спосіб написати пост, який будуть читати, любити і ділитися.
2. Придумайте хороший заголовок.  Перше, на що звертають увагу ваші читачі - заголовок. Це те, що вони будуть бачити при пошуку в Яндекс або Google, в соціальних мережах, в списку свіжих публікацій в боковій колонці вашого блогу. Багато авторів зізнаються, що на придумування заголовка часу у них йде не менше, а то й більше, ніж на створення самого поста. І це правильно. Важливо знайти ємний і чіпляє заголовок, так як він гарантує, що люди прочитають ваш пост, а пошукові машини правильно проїндексируют.  Придумувати заголовок відразу - необов'язково. Я насамперед пишу основний текст і тільки потім починаю чаклувати над заголовком.
3. Зробіть вступну частину цікавою. Нудний  вступ може геть занапастити ваш пост. Не врятує навіть самий інтригуючий заголовок. Тому ніяких більше «ні для кого не секрет» і «мене постійно запитують». Хоча останнім я сама часто грішила.  Почніть з цікавої історії, розкажіть анекдот в тему, задайте питання, вкиньте шокуючу статистику, цитату чи мало відомий факт. Чим більше емоцій буде викликати ваше початок, тим краще. До речі, вступ я теж часто створюю після написання основного тексту.
4. Підберіть ключові слова.  Ідеально, щоб у вашому заголовку і вступної частини присутні ключові слова. Я знаю, що багато хто не люблять цим займатися. Кому-то це здається занадто складним, іншим, що це позбавляє їх свободи творчості. Моя думка - дослідження ключових запитів допомагає включити творчість на повну і знайти цікаві чіпляють заголовки. Для підбору ключових слів  я використовую онлайн-словники. Просто почніть. Введіть назву проблеми або питання, про які ви пишете і подивіться, що люди шукають і як формулюють свої запити.
5. Зробіть текст, що легко читається.  Вам доводилося закривати статтю тільки тому, що її неможливо було читати: текст суцільний простирадлом, дрібний шрифт, ніяких тобі абзаців і картинок?
Бережіть очі і нерви ваших читачів:
·         розбивайте текст на абзаци
·         створюйте списки
·         використовуйте підзаголовки
·         Виділяйте ключові думки курсивом та / або жирним шрифтом
Підказка!  Коли закінчите роботу, прочитайте тільки підзаголовки і виділені слова. Можна з них зрозуміти основні ідеї поста або це більше схоже на нескладні обривки? Якщо потрібно, внесіть правки.
6. Використовуйте фотографії . Тут є кілька важливих правил:
1. Вибирайте фотографії, які близькі вашої цільової аудиторії. Наприклад, якщо ви пишете для жінок 40+, не варто брати фото занадто юних дівчат.
2. Використовуйте тільки легальні зображення . Тобто або фотографії власного виробництва, або взяті з безкоштовних фотостоков. На моєму сайті регулярно публікуються Фотодобірки з подібних сайтів.
3. Зменшуйте зображення перед завантаженням . У статтях великі фотографії не потрібні, вони тільки гальмують завантаження сторінок. Для свого блогу я зменшую фото до 700рх-720рх в ширину. Якщо у вас під рукою немає підходящої програми, рекомендую онлайн-сервіс: www.iloveimg.com/ru
4. Міняйте назви фотографій на людино зрозумілі. Ніяких 467ZVd67.jpg. Назви зображень повинні відповідати темі вашого поста і прописані латинськими буквами. Бажано з ключовими словами.
5. Не забудьте заповнити текст «alt» . Тут вже пишіть на рідній мові. «Alt» - це альтернативний текст. Його бачать читачі в тому випадку, якщо зображення не завантажуються в браузері за будь-якої причини. І його бачать пошукові машини, що дуже корисно для SEO.
У Вордпресі це робиться просто: клацніть по картинці, натисніть значок «редагувати» і заповніть потрібний рядок.


7. Додайте посилання на ваші попередні статті . Якщо у вашій статті згадуються теми, про які ви вже писали, обов'язково зробіть посилання на неї. Посилання має відкриватися в новій вкладці, щоб ваші читачі не виявилися раптово на іншій сторінці. Внутрішня перелінковка вигідна з двох причин:
·         Вона допомагає пошуковим системам швидше індексувати ваш сайт.
·         Ваші читачі зможуть знаходити більше цікавих тем. В результаті збільшується час, який вони проводять на вашому сайті, що теж важливо для SEO.

8. Ставте підпис в кінці кожного поста.  Анонімні пости - це помилка, яку я зустрічаю дуже часто. Навіть якщо ваше ім'я написано в назві блогу, а в боковій колонці є ваше привітання, підпис все одно має бути присутня.
По-перше, так ви підкреслюєте свої авторські права.
По-друге, це важливий продає елемент. Якщо мета вашого блогу - залучення клієнтів, в кінці поста завжди повинні бути ім'я, прізвище і ваша спеціалізація.

9. Використовуйте постскриптум.  Цей пункт не обов'язковий, але дуже корисний.
Постскриптум - це те, що читають практично всі користувачі мережі. Навіть ті, хто просто скролить ваш пост. Використовуйте магію букв «PS» для того, щоб донести важливу інформацію або зробити продаж. Наприклад, запросивши на консультацію для більш глибокого обговорення питання.

10. Не соромтеся писати заклик до дії. Ще одне сліпе пляма, яке я часто бачу у авторів - повна відсутність заклику до дії. Хтось робить це через незнання, хтось турбується, що заклик залишиться без відповіді і він буде відчувати себе нерозумно, а хтось панічно боїться здатися нав'язливим.
Не соромтеся просити людей. Заклик до дії - це не благання і не нав'язування. Це ваше «ласкаво просимо». Якщо людина дочитав пост до кінця і дійшов до призову, значить йому це відгукнулося. Показати читачеві що ви зацікавлені в його підтримці, в його реакції, в подальшій співпраці з ним - це нормальна, здорова позиція.
Розкажіть відвідувачеві, що робити далі. Ви можете попросити:
·         Написати свою думку в коментарях
·         Відповісти на поставлене вами питання
·         Поділитися постом в соціальних мережах
·         Записатися на консультацію / курс / вебінар
·         Почитати інші статті по темі
·         Придумайте свій варіант

11. Збирайте контакти читачів. Якщо ви хочете обрости постійною аудиторією - збирайте контакти читачів. Для цього розмістіть передплатну форму після статті або зробіть спливаючу, яка з'являється, коли, наприклад, людина дійшов до кінця сторінки або збирається йти. Я використовую сервіс  MailerLite » У ньому можна створити будь-яку форму без будь-яких технічний знань.
Форму може замінити барвистий банер, який веде на передплатну сторінку.

12. Перевірте текст на помилки.  Багато людей сприймають помилки в тексті, як показник низького професіоналізму і освіти автора. Тому не шкодуйте часу на перевірку своїх текстів. Для цього ви можете звернутися до Word і / або онлайн-сервісів. Я використовую:

·         Text.uа- Тут можна перевірити текст на орфографію і унікальність.
·         Главред - Допомагає очистити тексти від словесного сміття, перевіряє його на «красу», орфографію і пунктуацію.
·         І ще один корисний сайт, який допомагає мені позбавитися від повторюваних слів -  Словник українських синонімів

 Якщо вам здається, що список правил занадто великий або складний, поспішаю вас запевнити, що до всього цього швидко звикаєш і робиш вже не помічаючи. Настільки, що я і не думала, що комусь може бути цікавий подібний пост. Тільки почавши розпитувати своїх клієнтів і вивчаючи їх сайти, ви зрозумієте, наскільки він необхідний.
















Структура соцсетей | БИЗНЕС ИДЕИ | Постила

Инфографика: сравнение социальных сетей | StartUp школа - полезные статьи про стартапы, венчурные инвестиции


50 СЕКРЕТІВ УСПІШНОГО INSTAGRAM-АККАУНТА

Пост-конспект. Читай, надихайся, тестуй і ніколи не зупиняйся на досягнутому.
 Адже у нас з тобою попереду грандіозні звершення!

Міфи про комерційні Instagram-акаунтах:

1. Постити треба частенько, щоб про вас ні в якому разі не забули.
2.В соціальній мережі Instagram головне активна картинка про важливе, проте підпис відіграє допоміжну роль, і довгий текст ніхто не читає.
3. Візуальний стиль  аккаунта - запорука  вашого успіху.
4. SFS і Giveaway чудово працюють для збільшення числа передплатників і продажів. (Так, так було 2 роки тому. Але зараз це вже виглядає так, ніби аккаунт намагається нав'язати аудиторії).
5. Найголовніше - кількість передплатників. (Знову-таки, раніше це було важливо, але сьогодні всі знають, що передплатників можна купити. Тому краще зверніть увагу на якість і рівень залученості).

Правила просунутого профілю в Instagram-акаунтах.

1. Зрозумійте, хто і чого хоче ваша цільова аудиторія. Від цього залежить все: копірайтинг, стиль ведення профілю, частота публікацій, механіки просування. Якщо ви не знаєте свою ЦА, то зупиніться: на день, тиждень, місяць - поки не зможете точно відповісти на це питання.
2. Всі ваші дії в соціальних мережах повинні бути регулярними: постинг, аналітика, просування, інтерактиви та т.д. Не можна публікувати раз в тиждень і чекати результатів.
3. Слідкуйте за трендами! Як кажуть, «оновлюйтеся або помріть!» 3 роки тому, коли Instagram тільки знаходив популярність, в програмі можна було лише постити фото. А тепер в один клік можна замовити футболку з Америки, і вона прийде за 2 дні.
4. Для підтримки правильного іміджу модеруються коментарі і розділ Direct. Відповідайте на повідомлення протягом максимум 5 робочих годин. В останні півроку цей пункт став неймовірно важливим. В агентстві SETTERS цим займається окремий комунікаційний відділ.
5. Якщо ви отримали негативний коментар - не потрібно відразу видаляти повідомлення і блокувати людини. Бажано обробити відгук (відповісти на нього, перевести діалог в директ). Блокуйте тільки в тих випадках, якщо це об'єктивна цькування або брехня.
6. Також завжди обробляйте UGC, тобто user-generated content (публікації користувачів про ваш продукт або сервісі). Ставте лайки фотографій, дякуйте за відгук.
7. Працюйте з хештегом, геолокації і активними відмітками.
Хештеги ставте профільні і свої, унікальні. За кількістю - не більш як 5 штук на пост. Якщо вам потрібно додати 300 хештегів в стилі # ногтікі, # делаюногтівкіеве, # наращіваніеногтейкіев і так далі, то робіть це окремим коментарем. А краще - взагалі не ставте.
Обов'язково створіть геолокацію для своєї компанії (це можна зробити через Facebook).
8. Працюйте з контент-плану, інакше ніяк. Яким би навіженим і спонтанним не здавався SMM, вести свій комерційний Instagram за схемою, коли ви прокидаєтеся вранці і думаєте «Що б сьогодні опублікувати?» - це не варіант.
9. Не копіюйте нікого! Знайдіть свій унікальний формат. Тільки унікальність, щирість, любов! Так, моніторьте все, відстежуйте все - але щоб робити краще, а не робити так само.
10. Робіть на 100% добре! А якщо у вас немає можливості багато часу приділяти соціальним мережам, то віддайте їх на аутсорс.

Корисні поради користувачам Instagram-акаунтів.

1. Знімайте мінімум 5-7 stories в день. Залученість в Сторіс набагато вище, ніж в самому обліковому записі.
2. Прикріплюйте активні посилання в Сторіс, використовуйте недавно з'явилися опитування.
3. Instagram - це додаток для мобільної фотографії. Тому навіть якщо ваші знімки були зроблені на камеру, краще обробляйте їх на телефоні.
4. Експериментуйте з написами поверх фотографій і рамками.



Способи просування аккаунта Instagram.

1. Таргінг, цільова реклама в соціальних мережах. Уявіть, що ви запускаєте телевізійний ролик. Це дуже масовий спосіб трансляції інформації, який побачать всі: і ваша цільова аудиторія, і не цільова аудиторія. А таргетинг - це повна протилежність. Тут ви самі позначаєте, хто ті люди, які повинні побачити вашу рекламу. У SETTERS цим займається окремий відділ таргетологов.

2. Промо-пости. Найсвіжіший інструмент з просування і найефективніший (поряд з таргетированной рекламою). Відмінність полягає в тому, що при націленності  створюється окремий пост, який не з'являється в вашій стрічці. Тобто після закінчення рекламної кампанії все лайки і коментарі пропадуть. А в промо ви запускаєте вже опублікований вами пост. Таким чином ви можете підвищити залученість свого аккаунта.

3. Робота з лідерами думок. Формат «Пальтоза пост »повільно вмирає. Тому співпрацюйте з людьми на довгострокових умовах, придумуйте спецпроекти. Класно перетворювати блогерів в Амбассадор бренду. Це може бути дорожче і складніше, але і результат ви отримаєте набагато крутіше. Якщо ви сумніваєтеся з приводу того, чи варто працювати з конкретним блогером, попросіть у нього статистику за останній тиждень (скріншоти бізнес-аккаунта, де видно покази, охоплення, приріст і залученість). Якщо ви хочете вберегти себе від недобросовісних блогерів, підписуйте з ними договір (в ньому можна прописувати навіть такі деталі, як час публікації поста; хештеги, які потрібно використовувати; вимоги до фото).

4. Конкурси. Правило SETTERS: чим крутіший  приз, тим складніше повинна бути рух вгору по конкурсному сценарію. Якщо ви граєте на один манікюр, то не можна просити підписатися на ваш аккаунт, тегнуть в коментарях 5 друзів і написати великий мотиваційний лист про те, що людина хоче виграти.

Великі конкурси варто проводити раз на місяць. Маленькі можна і щотижня.

Пам'ятайте, що ви як організатор можете диктувати свої умови на вибір переможця, але під час конкурсу правили не змінюються. Можете це робити рандомно, можете залучати журі, можете за найбільшою кількістю лайків і коментарів.

5. Сірі і чорні методи просування. Це масслайкінг і массфолловінг. У SETTERS ми ними взагалі не користуємося, тому що великі ризики блокування облікового запису.



Топ SMM-сервісів на всі випадки життя.

1. Livedune.ru. Скористайтесь сервісом пошук, відстеження та аналітиці лідерів думок потрібні вам параметрам (скажімо, всього лише за 15 секунд можна знайти 50 блогерів-мам від 10 тисяч до 2 мільйонів передплатників, які проживають в Києві). https://livedune.ru/

2. Instado.ru. Дає вам можливість автоматично відправляти повідомлення кожній людині через кілька хвилин після того, як він на вас підписався. Відкритих  повідомлень близько 80%.  instado.ru

3. Targethunter.net. Програма для парсинга аудиторії (Парс - це пошук). https://targethunter.ru/

4. Smmplanner.com. Сервіс по відкладеному постінгу (до 20 постів вперед).
А що пропонується в сервісі відкладеного постінгу SMMplanner?
Вам доступно 50 постів з зображеннями.
✅ Також Вам доступно:
  1. ️ Постинг і видалення постів.
  2. ⏰ Необмежена кількість запланованих постів.
  3. ️ 1 слот для водяного знака (watermark).
  4. ️ Використання власних проксі для Instagram.
  5. ️ 3 види відображення стрічки контенту.
  6. 🎯 Автоматична розмітка посилань під UTM.
  7. 📅 Використання розкладу.
  8. 🏂 Публікація в Instagram Stories.
  9. 📍 Вибір геометки.
  10. 🎨 Фоторедактор.
❌ Недоступно:
  1. 🎥 Публікація відео і gif в соціальні мережі (купується окремо).


5. Publer.pro. Сервіс для аналітики рекламної діяльності конкурентів. Можна дізнатися, запускали вони рекламу, яку, коли, працювали вони з лідерами думок. https://publer.pro/

6. Popsters.ru. Сервіс для аналітики вашого контенту. Наприклад, можна дізнатися найактивніших передплатників профілю і подарувати їм подарунок. https://popsters.ru/
МОЖЛИВОСТІ СЕРВІСУ
·         Сортування і фільтрація записів спільнот
·         Одночасний аналіз різних спільнот з різних соціальних мереж
·         Вивантаження звітів в XLSX, PPTX, PDF
·         Аналіз ефективності постів різного формату
·         Аналіз постів по утриманню хештегів і тексту
·         Статистика активності, графіки та їх вивантаження


7. Найкорисніші додатки для обробки контенту: VSCO, FrameArtist, Snapseed, Touch Retouch, SKRWT, Facetune, Union, PicsArt, IngPlay, Typorama, Giant Squares, Chromic, Glitch Art, RAD VHS, iMovie Splice Cutecut.



Що читати, щоб бути в тренді:

1. Lifestyle- блоги : Simple Beyond.
2. Fashion- сайти : Vogue, Buro 24/7, Wonderzine, SNC, Т he BluePrint.
3. Глянцеві видання : Vogue, L'Officiel, Esquire, GQ, SNC.
4. Зарубіжні блогери і it-girl: @lenaperminova, @chiaraferragni, @negin_mirsalehi.
5. Pinterest.
6. Telegram-канали: SETTERS, FOLDER, Русский маркетинг, VC: стартапи та бізнес, Шедеври реклами, AdIndex, Meduza.
7. TED.com.
8. Mediametrics.
9. Twitter trends, Reddit.

Основні SMM-тренди 2019 року:

1. Простий, зручний, цікавий  і якісний контент.
2. Позитивні пости і  використання Stories.
3. Переважна більшість відео-контенту: відео, gif-анімація, stopmotion-video (люди хочуть динамічний контент).

4. Прямі та непрямі ефіри через ютуб-канал.
5. Наративна та контекстна реклама.
6. Ситуаційний маркетинг (вміння транслювати і адаптувати відбуваються в світі ситуації під свій бізнес, що може показати вас як дуже професійного фахівця).
7. Перехід від кількості публікацій до якості (раніше SETTERS могли публікувати по 60 постів на місяць для одного профілю, а зараз в більшості випадків перейшли на формат 15-20 публікацій в місяць).
8. Тепер про візуальних трендах. Раніше маятник дійшов до вишколених ідеальних фотографій, а тепер йде в бік максимально природних фотографій.
9. Використання нестандартних моделей.
10. Постмодернізм, що має перетин з сюрреалізмом.




Немає коментарів:

Дописати коментар