Інформатика.
Дистанційна освіта під час карантину
Асинхронний режим дистанційного навчання - це взаємодія між суб’єктами дистанційного навчання, під час якої учасники взаємодіють між собою із затримкою у часі, застосовуючи при цьому електронну пошту, форум, соціальні мережі тощо.
Асинхронний режим дистанційного навчання - це взаємодія між суб’єктами дистанційного навчання, під час якої учасники взаємодіють між собою із затримкою у часі, застосовуючи при цьому електронну пошту, форум, соціальні мережі тощо.
Отримання навчальних матеріалів та спілкування між суб’єктами дистанційного навчання під час навчальних занять, що проводяться дистанційно, забезпечується передачею відео-, аудіо-, графічної та текстової інформації в асинхронному режимі.
13.03.2020
- 24.04.2020
ІІІ-Е, ІІІ-К, ІІІ-Л, ІІІ-М, ІІІ-Ю курси(10 класи)
13.03.2020 Тема: Основні типи
даних в алгоритмах. Масиви, рядки, записи мовою програмування.
Поняття одновимірного масиву, двовимірного масиву.
Засвоїти теоретичний матеріал на сторінці: http://inf7klas.blogspot.com/2016/12/pascal.html
Практично виконати завдання на сторінці: http://inf9klas.blogspot.com/2018/03/
Вислати скріншот виконаної практичної роботи на електронну пошту свого учителя: vinnser@gmail.com, ktdfz@i.ua
- Мови
програмування
- Компілятори
- Компілятор програми
- Інтерпретатор програми
- Бібліотеки програм
- Вільні засоби розробки програм
20.03.2020 Тема: Ведення та
виведення елементів масиву мовою програмування. Зразки кодування елементів
масиву з символьними, цілими, дійсними, логічними типами даних.
Засвоїти теоретичний матеріал на сторінці: http://inf7klas.blogspot.com/2016/12/pascal.html
Практично виконати завдання на сторінці: http://inf9klas.blogspot.com/2018/03/pascal_18.html
Вислати скріншот виконаної практичної роботи на електронну пошту свого учителя: vinnser@gmail.com, ktdfz@i.ua
·
Алгоритми
та структури даних;
- Процедурне
програмування
- Об'єктно-орієнтоване
програмування
- Функціональне
програмування
- Імперативне програмування
- Декларативне
програмування
- Прототипне
програмування
- Аспектно-орієнтоване
програмування
- Предметно-орієнтоване
програмування
- Функціонально-орієнтоване
програмування
- Структурне
програмування
- Модульне
програмування
- Збірне
програмування
03.04.2020 Тема: Реалізація
алгоритмів табулювання функцій мовою програмування.
Засвоїти теоретичний матеріал на сторінці: http://inf7klas.blogspot.com/2016/12/pascal.html
Практично виконати завдання на сторінці: http://inf9klas.blogspot.com/2018/03/blog-post_8.html
Вислати скріншот виконаної практичної роботи на електронну пошту свого учителя: vinnser@gmail.com, ktdfz@i.ua
********************************
10.04.2020 Тема: Архітектура
електронного врядування
1)Засвоїти теоретичний матеріал на
сторінці: https://inf10klas.blogspot.com/2019/04/blog-post_26.html
2) Переглянути відео-фрагменти з даної
теми:
https://www.youtube.com/watch?v=2jsbXDDbKkI
3)Практично виконати завдання на
сторінці:
Результати виконаної практичної роботи надіслати на
електронну пошту свого учителя: vinnser@gmail.com, ktdfz@i.ua
4)Самостійна пошуково-дослідницька робота для збагачення
словникового запасу юного «просунутого» юриста:
Результатом самостійної
пошукової роботи є проблемно-мотиваційне
есе-дослідження в якому повідомлено про те, як
і що я дізнався в цій пошуковій роботі ( його можна оформити у вигляді
цікавої презентації до 20 слайдів, або текстового документу)).
Результат виконаної пошукової
роботи заархівувати та вислати на електронну пошту свого учителя: vinnser@gmail.com, ktdfz@i.ua
**************************************
17.04.2020 Тема: Види
ділових листів та їх функції
1)Засвоїти теоретичний матеріал на сторінці:
2) Переглянути відео-фрагменти з даної
теми:
https://www.youtube.com/watch?v=YwS3blcRBtI
3)Практично виконати завдання на
сторінці:
Результати виконаної практичної роботи надіслати на
електронну пошту свого учителя: vinnser@gmail.com, ktdfz@i.ua
4)Самостійна пошуково-дослідницька робота для збагачення
словникового запасу юного «просунутого» юриста:
Результатом самостійної
пошукової роботи є проблемно-мотиваційне
есе-дослідження в якому повідомлено про те, як
і що я дізнався в цій пошуковій роботі ( його можна оформити у вигляді
цікавої презентації до 20 слайдів, або текстового документу)).
Результат виконаної пошукової
роботи заархівувати та вислати на електронну пошту свого учителя: vinnser@gmail.com, ktdfz@i.ua
**************************************
24.04.2020 Тема: Електронне портфоліо
ділових документів
1)Засвоїти теоретичний матеріал на сторінці:
2) Переглянути відео-фрагменти з даної
теми:
https://www.youtube.com/watch?v=7hr--TL0eAc
3)Практично виконати завдання на
сторінці:
Результати виконаної практичної роботи надіслати на
електронну пошту свого учителя: vinnser@gmail.com, ktdfz@i.ua
Самостійна пошуково-дослідницька робота для збагачення словникового
запасу юного «просунутого» юриста:
·
Депутат
·
єМалятко
Результатом самостійної
пошукової роботи є проблемно-мотиваційне
есе-дослідження в якому повідомлено про те, як
і що я дізнався в цій пошуковій роботі ( його можна оформити у вигляді
цікавої презентації до 20 слайдів, або текстового документу)).
Результат виконаної пошукової
роботи заархівувати та вислати на електронну пошту свого учителя: vinnser@gmail.com, ktdfz@i.ua
**************************************
Спробуйте розв’язати кмітливі загадки-задачки!
1. Яке колесо не крутиться під час правого розвороту?
2. Це нежива істота, але в неї є 5 пальців.
3. Яке слово в словнику написано неправильно?
4. Вантажівка їхала в село. По дорозі вона зустріла 4 легкові машини. Скільки машин їхало в село?
5. Якою рукою краще розмішувати чай?
6. Нагодуй мене і я буду жити, але дай води – і я помру. Хто я?
7. Хто ходить сидячи?
8. Народжуються – летять, живуть – лежать, вмирають – спливають.
9. Що намокає, поки сушить?
10. Що більше з неї береш, то більше стає … Що це?
11. Я завжди десь між небом і землею, завжди на відстані. Якщо спробувати до мене підкрастися – я буду віддалятися.
12. Йшов чоловік із дружиною, брат із сестрою і швагро із зятем. Скільки всіх?
13. Я живу тільки там, де є світло, але щойно воно посвітить прямо на мене – я вмираю.
14. Що може подорожувати по світу, залишаючись в одному і тому ж кутку?
15. У якого слона немає хобота?
16. Увечері мені дають завдання на ранок. Я завжди його виконую, але мене все одно сварять. Хто я?
17. Що завжди збільшується і ніколи не зменшується?
Відповіді
1. Запасне 2. Рукавичка 3. Неправильно 4. Одна 5. Найкраще ложечкою 6. Вогонь 7. Шахіст 8. Сніжинки 9. Рушник 10. Яма 11. Горизонт 12. Троє 13. Тінь 14. Поштова марка 15. У шахового 16. Будильник 17. Вік людини
Протестуйте власну кмітливість:
ТЕСТ 22 | |
|
Немає коментарів:
Дописати коментар